دانلود و خرید کتاب جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند! کلی تیلز ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند! اثر کلی تیلز

کتاب جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند!

معرفی کتاب جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند!

کتاب «جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند!» نوشتۀ کلی تیلز و ترجمۀ شبنم حیدری پور است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. جوجه‌ها آب‌نبات نمی‌خورند ششمین و آخرین جلد از مجموعۀ حیوانات شگفت‌انگیز است که واقعیت‌های عجیب، جالب و واقعی را دربارۀ حیوانات توضیح می‌دهد.

درباره کتاب جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند!

کتاب جوجه‌ها آب‌نبات نمی خورند با همین عبارت آغاز می‌شود و اضافه می‌کند که آن‌ها دونات و پنکیک هم نمی‌خورند. هدف این است که کودکان یاد بگیرند این‌ خوراکی‌ها مخصوص انسان‌ها است و جوجه‌ها خوردن کرم را دوست دارند. کودکان در این جلد همچنین دربارۀ حس چشایی، مزه‌ها و طعم‌های مختلف یاد می‌گیرند و متوجه می‌شوند که جوجه‌ها چیزهای شیرین را دوست ندارند برای همین است که به آب‌نبات علاقه‌ای نشان نمی‌دهند و همین ویژگی آن ها را خاص کرده است. کلی تیلز تلاش می‌کند به کودکان یادآوری کند که هرکسی با هر ویژگی، حتی دوست داشتن و نداشتن یا کمبود چیزی منحصربه‌فرد و جذاب است.

جوجه‌ها آب‌نبات نمی‌خورند یک کتاب مصور جالب و بامزه است. این کتاب بسیار مناسب بلندخوانی برای کودکان است چون آن‌ها دوست دارند با صدای بلند به پرسش‌های بی‌معنی و خنده‌دار مثل آیا جوجه‌ها پنکیک می‌خورند؟ پاسخ دهند. این سؤالات باعث می‌شود که آن‌ها هنگام خواندن کتاب مشارکت کنند و تعامل داشته باشند.

مجموعۀ حیوانات شگفت‌انگیز شامل ۶ کتاب است که مطالب آن دربارۀ حیوانات، واقعی، علمی و خنده‌دار است و این ویژگی توجه کودکان را جلب می‌کند. کتاب همچنین مسائل پیچیده را برای کودکان به ساده‌ترین و قابل‌فهم ترین شکل با شوخی توضیح می‌دهد. این مجموعه کتاب‌ها کودکان را با حیوانات آشنا می‌کنند و با طبیعت آشتی می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های مجموعه‌ کتاب‌های حیوانات شگفت‌انگیز این است که برای کودکان نارسا‌خوان به این معنی که در خواندن دچار اختلال هستند، مناسب است. برای مثال فونت کتاب ساده، بدون لبه و انحنا و به سرراست‌ترین شکل ممکن است. رنگ فونت‌ها هم خوانا و تضاد بین زمینه و فونت رعایت شده است. استفاده از جملات کوتاه و ساده خواندن را برای کودکانی که به‌تازگی خواندن را شروع کرده‌اند آسان کرده است.

کتاب‌های مجموعۀ حیوانات شگفت‌انگیز عبارت است از: «مارها پا ندارند!»، «خوک‌ها عرق نمی‌کنند!»، «کگوها پلک نمی‌زنند!»، «گاوها دندان بالایی ندارند!»، «لاک‌پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند!» و «جوجه‌ها آب‌نبات نمی‌خورند!».

خواندن کتاب جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های کودک، دوستداران حیوانات و همچنین کودکان مبتلا به نارساخوانی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند!

«یک واقعیت بامزه دربارۀ جوجه‌ها این است که

آن‌ها آب‌نبات نمی‌خورند!

آدم‌ها آب‌نبات می خورند. مورچه‌ها هم آب‌نبات را از روی زمین می‌خورند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان