دانلود و خرید کتاب نوبت من است؟ نورم فیوتی ترجمه ساناز منصوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نوبت من است؟

کتاب «نوبت من است؟» نوشتۀ نورم فیوتی و ترجمۀ ساناز منصوریان است و نشر کتاب چ آن را منتشر کرده است. کتاب نوبت من است؟ جلد دیگری از مجموعۀ بامزه و جالب سلام جوجه‌تیغی است.

درباره کتاب نوبت من است؟

نوبت من است؟ جلد پنجم مجموعۀ سلام جوجه‌تیغی است. جلدهای دیگر این مجموعه عبارت است از: «از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟»، «مهمانی خواب»، «امروز وقت دکتر دارم» و «بیا شنا کنیم». مجموعۀ سلام جوجه‌تیغی ۲ شخصیت به نام جوجه‌تیغی و هری دارد و به مسائل و موضوعاتی اشاره می‌کند که کودکان هر روز با آن‌ها مواجه می‌شوند و برای آن‌ها راه‌حل‌های ساده ارائه می‌کند. در کتاب نوبت من است؟ هری یک اسباب‌بازی جدید دارد. دوستش جوجه‌تیغی هم دلش می‌خواهد با آن بازی کند بنابراین از او اسباب‌بازی‌اش را می‌خواهد و هری هم قبول می‌کند. اما هری متوجه می‌شود که دادن اسباب‌بازی موردعلاقه‌اش به فرد دیگر چقدر کار سختی است.

کتاب نوبت من است؟ یک کتاب مصور است با تصاویر بسیار بامزه و جالب در هر صفحه از کتاب همراه با رنگ‌های جذابی که نظر کودکان را به خود جلب می‌کند. جملات کتاب بسیار کوتاه است و برای کودکانی که تازه خواندن را شروع کرده‌اند بسیار مناسب است و اعتمادبه‌نفس آن‌ها را در عمل خواندن زیاد می‌کند. محتوای کتاب بسیار دلگرم‌کننده و سرشار از شوخی‌های بامزه است که کودکان را به خنده می‌اندازد.

خواندن کتاب نوبت من است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور کودک و همچنین کودکان بالای 5 سال پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب نوبت من است؟

«پستچی رسید. امیدوارم بستۀ من اومده باشه. فکر کنم رسیده! بله خودشه! بالاخره بسته‌م رسید. نمی‌تونم برای بازکردنش صیر کنم! ماشین اسباب‌بازی جدیدم فوق‌العاده‌ست! همین الان باهاش بازی می‌کنم. اِاِ کار نمی‌کنه. امیدوارم خراب نباشه. آها باتری می‌خواد. شاید توی جعبه‌ش باشه. آه نه. باتری باهاش نیست. باید برای ماشین جدیدم باتری پیدا کنم. توی کشو خرت‌و‌پرت‌ها نیست. توی جعبه‌ابزار هم که نیست. توی قوری هم نیست. توی کمدم هم نیست.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان