دانلود و خرید کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! تامی ساور ترجمه هاجر فقهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! اثر تامی ساور

کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

نویسنده:تامی ساور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

کتاب «اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!» نوشتۀ تامی ساور، ترجمۀ هاجر فقهی و ویراستۀ سیده هستی حسینی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. چه اشکالی دارد بعضی از کتاب‌ها فقط برای خنداندن بچه‌ها باشد؟ اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! کتابی است که بچه‌ها و والدینشان را وادار می‌کند با صدای بلند بخندند!

درباره کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! داستان یک خرگوش بامزه و حاضرجواب است که تلاش می‌کند خودش و دوستانش را از شر گرگ نجات بدهد. او قصد دارد که گرگ را فریب دهد و به روش‌های مختلف و البته خنده‌داری وانمود می‌کند که او و دوستانش خرگوش نیستند درحالی‌که کاملاً واضح و آشکار است که آن‌ها خرگوش‌هایی نرم و خوشمزه‌ برای گرگ هستند! اما او همچنان اصرار دارد که خرگوشی وجود ندارد. تناقض‌های آشکاری که بین استدلال‌های خرگوش و تصاویر کتاب وجود دارد باعث می‌شود که خواننده با صدای بلند بخندد.

تام ساور در کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! از لحن و زبان بسیار شیرین و طنزی برای بیان داستانش استفاده کرده است که کودکان و والدینشان را به خنده می‌اندازد. دیالوگ‌های خنده داری که در کتاب وجود دارد به همراه تصاویر بسیار جالب و بامزه‌ کتاب را به یک اثر مفرح تمام‌وکمال تبدیل کرده است که می‌تواند به بهترین شکل ممکن کودکان را سرگرم کند. 

خواندن کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب کودک و کودکان ۴ تا ۸ ساله پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب اینجا هیچ خبری از خرگوش نیست!

«ای وای! سلام، آقا گرگه! وای چه دندان‌های بزرگی دارید... انگار خیلی هم گرسنه هستید. ببخشیدا، اینجا هیچ‌چیز خوشمزه‌ای نیست. خدانگهدار. چی؟ نکند فکر می‌کنید من یک خرگوش هستم؟ هاها! نه بابا! حتماً خودتان هم متوجه شده‌اید که یک اسب تک‌شاخ باحال رو‌به‌روی شماست».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان