دانلود و خرید کتاب الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه شهرزاد علی اکبر سلطان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه اثر شهرزاد علی اکبر سلطان

کتاب الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه

انتشارات:انتشارات آرنا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه

کتاب الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه نوشتهٔ شهرزاد علی اکبر سلطان است و انتشارات آرنا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه

هدف آموزش رسمی پشتیبانی از یادگیری با کیفیت و ایجاد فرصت انتخاب برنامه‌های اموزشی متناسب با مهارت‌های لازم و علایق دانش‌آموزان در دنیای امروزی است. امروزه فناوری بر تمام زمینه‌های زندگی فردی و شغلی و تعاملات جهانی تاثیر گذاشته است و به تامین نیازهای اساسی بشر و بهبود زندگی بشر کمک می‌کند. از این رو آموزش نیازمند برنامه درسی مبتنی بر تربیت فناورانه است تا دانش‌آموزان را در زمینه تعامل با تهدیدها و فرصت‌های قرن بیست و یکم و درک و بهره‌مندی از فناوری‌های مختلف مجهز به سواد فناورانه سازد.

الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه مبتنی بر سواد فناورانه برای زندگی در قرن بیست و یکم، برآوردن نیازهای دنیای در حال تغییر کار و تغییر پارادایم یک شغل برای یک عمر است. مقوله‌های اصلی در این الگو عبارت‌اند از مفاهیم و سواد فناورانه؛ رابطه فناوری با جامعه، تفکر طراحی و حل مسئله؛ شایستگی‌های فنی و غیرفنی؛ توانایی انتخاب و استفاده از فناوری در زمینه‌های مختلف شغلی. محتوا و فعالیت‌های یادگیری بر پایه تفکر طراحی، حل مسئله، تفکر انتقادی، دست‌ورزی، کار گروهی، پژوهش در زمینه اثرات فناوری استوار هستند. روش تدریس بر استفاده از منابع متعدد به ویژه فناوری اطلاعاتی و ارتباطی متمرکز است. ارزشیابی بر اساس روش‌های سنجش دانش، فرایند و محصول فناورانه انجام می‌شود.

از آنجا که برنامه‌های درسی تربیت فناورانه در آموزش ایران نو نوشته هستند، پژوهش زیادی در این زمینه انجام نشده و کتاب الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه درصدد است تا ابتدا به موضوع تربیت فناورانه و سپس به الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه بپردازد تا درک بهتری از این برنامه درسی جدید حاصل شود.

خواندن کتاب الگوی برنامه درسی تربیت فناورانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان امور آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان