دانلود و خرید کتاب معماری کسب و کار در عصر فناوری محمد آنالوئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معماری کسب و کار در عصر فناوری اثر محمد آنالوئی

کتاب معماری کسب و کار در عصر فناوری

انتشارات:انتشارات ویان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معماری کسب و کار در عصر فناوری

کتاب «معماری کسب و کار در عصر فناوری» نوشتۀ محمد آنالوئی است و انتشارات ویان آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای خوبی برای مدیران کسب‌و‌کار است تا بدانند فعالیت‌هایشان چطور بر صنعت تأثیر می‌گذارد.

درباره کتاب معماری کسب و کار در عصر فناوری

فرایندهای تجاری یکی از مهم‌ترین دارایی‌های یک سازمان محسوب می‌شوند به این دلیل که نه‌تنها بهره‌وری، اثربخشی و کارایی سازمان، بلکه قابلیت اطمینان، پیچیدگی و در نهایت فرهنگ آن را نشان می‌دهند. فرایندها هم سیستم درونی خلق ارزش را هماهنگ می‌کنند و هم منبع مهمی از مزیت رقابتی هستند. فرایندها در واقع دستورالعملی برای تبدیل منابع سازمانی به اقدامات هدایت‌شده هستند. اطمینان از اجرای فرایندهای منطبق برای سازمان‌ها ضروری است و فقدان آن عواقب چشمگیری خواهد داشت.

شرکت‌های نوپا باید با طیف وسیعی از مهارت‌های فنی و تجاري سازگار باشند. کتاب معماری کسب‌وکار در عصر فناوری کتاب مفیدی برای مدیران است زیرا شکاف موجود در بازار را برای دانشمندان کارآمد که می‌خواهند بدانند چگونه کارشان می‌تواند بر صنعت تأثیر بگذارد، پر می‌کند.

برنامه‌ریزی تداوم کسب‌وکار (BCP) به این موضوع می‌پردازد که صنایع باید براي جلوگیری از ضررها، حفظ مشتریان، حمایت از کارکنان و ادامۀ تولید کالاها و خدمات فکری کنند؛ بنابراین، برنامه‌ریزی تداوم کسب‌وکار یک فرایند عمدی، متفکرانه و گام‌به‌گام را نشان می‌دهد که بر خطراتی که ممکن است یک کسب‌وکار با آن مواجه شود و آنچه که می‌توان برای کاهش زیان و بقا می‌توان انجام داد، تمرکز می‌کند. 

کتاب معماری کسب‌وکار در عصر فناوری ۴ فصل دارد. فصل اول: نگرانی‌های سازمانی شامل ۴ بخش می‌شود؛ بخش اول: تغییر و مدیریت کسب و کار، بخش دوم: تکامل درک سازمان از فرایند، بخش سوم: استراتژی و روش فرایند کسب و کار سازمانی و بخش چهارم: معماری کسب و کار: رویکرد فناوری اطلاعات.

فصل دوم یعنی اندازه‌گیری عملکرد فرایند هم ۴ بخش دارد؛ بخش اول: شرایط کلیدی اندازه‌گیری، بخش دوم: اقدامات داخلی و خارجی، بخش سوم: شاخص‌های پیشرو و عقب‌مانده و بخش چهارم: توسعه یک سیستم اندازه‌گیری جامع.

فصل سوم، مدیریت فرایند است و شامل۴ بخش می شود؛ بخش اول: دیدگاه فرآیند، بخش دوم: مدیریت چیست؟، بخش سوم: مدیران اجرایی و بخش چهارم: مدیران فرایند.

عنوان فصل آخر یک گروه مدیریت فرایند کسب‌وکار در سطح اجرایی است و ۳ بخش دارد؛ بخش اول: ایجاد و حفظ معماری فرآیند کسب و کار سازمانی، بخش دوم: شناسایی، اولویت‌بندی و محدودۀ پروژه های تغییر فرآیند کسب و کار) و بخش سوم: درک و محدودۀ مشکلات فرایند.

خواندن کتاب معماری کسب و کار در عصر فناوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و همچنین فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان