دانلود و خرید کتاب مرغ قدم (جلد دهم) مسعود ریاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرغ قدم (جلد دهم) اثر مسعود ریاعی

کتاب مرغ قدم (جلد دهم)

معرفی کتاب مرغ قدم (جلد دهم)

کتاب مرغ قدم (جلد دهم) نوشتۀ مسعود ریاعی است. انتشارات عصر کنکاش این مجموعۀ جستار را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب مرغ قدم (جلد دهم)

مجموعۀ مرغ قدم مجموعه‌ای از متون کوتاهی است که مسعود ریاعی به‌صورت روزانه برای استفادۀ مخاطبان در فضای مجازی نوشته است. انتشارات عصر کنکاش برای حفظ آن متن‌ها، اقدام به جمع‌آوری و چاپ و نشرشان در یک مجموعهٔ ۱۲جلدی کرده است. این مجموعه شامل مباحث اخلاقی و کلامی در حوزۀ اسلام و شریعت و نیز مباحثی در حوزۀ عرفان و سلوک است.

خواندن کتاب مرغ قدم (جلد دهم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان حوزۀ اخلاق و احادیث پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مرغ قدم (جلد دهم)

«تأثیر نیروهای سیاره‌ای

امروزه تأثیرات مخرب نیروهای سیاره‌ای بر زمین و موجودات زنده‌اش خصوصاً نسل بشر فزونی گرفته است. گاه شتاب تأثیرات چنان بالا می‌گیرد که به‌وضوح می‌توان نقش مخرب آن را در اندیشه‌ها و تصمیمات و رفتار نوع بشر مشاهده نمود روزی اگر حکمای قدیم از چنین تأثیراتی می‌گفتند عده‌ای آنها را به خرافه‌پرستی متهم می‌کردند، لکن امروزه دگر حتی اختر زیست‌شناسان نیز بر تأثیرات نیروهای سیاره‌ای به‌ویژه تغییرات شدید طنین شومان - بر حیات بشر صحه می‌گذارند. زیرا این نکته را نیک دریافته‌اند که انسان پیش از آنکه کالبدی جسمانی باشد یک موجود باانرژی است که طبعاً تابش انرژی‌های دیگر بر او تأثیری انکارناپذیر دارد. ای دوست، امروزه انرژی‌های مخرب بیش از هر زمان دیگر زمین و به آن موجودات زنده‌اش را به زیر شلاق خود گرفته است. تصمیمات نامعقول، رفتارهای ناهنجار، خشم و تبع خشونت‌ها، به همراه تخیلات مسموم و توهمات بی‌اساس، از نشانه‌های بارز این تأثیرات است اکنون همان‌طور که بارها نیز گفته‌ام و نوشته‌ام و شرح دادم مراقبۀ اصیل و مداوم یگانه راه برون‌رفت از این وضعیت بغرنج سیاره‌ای است. یاد بگیر که چگونه روحت را ساکن و آرام و بی خواهش نگه‌داری.

زیر پای مادران

کف پای مادر رازی شگفت و آسمانی دارد. آنجا انرژی نــاب و اسرارآمیزی نهفته است. بیهوده نیست که بهشت را زیر پای مادران دانسته‌اند. قرآن نیز آن چشمۀ حیات‌بخش را درست زیر پای مریم (ع) می. داند اینها همه اشاره به نکاتی اسراری است. من بزرگانی را می‌شناسم که خالصانه بـر پـای مادر بوسه می‌زدند و حتی کف پایش را بر چشم و صورت خویش می‌نهادند اگر بتوانی مادرت را راضی کنی و خود را متواضعانه بر پایش افکنی و وجه خویش را متبرک کنی بدون شک به انرژی لطیف و مرموزی دست‌یافته‌ای که کیمیاگری باطنی می‌کند زیر پای مادر انبوهی از انرژی‌های لطیف و کارآمد و حیات‌بخش نهفته است اگر هنوز مادرت زنده است این فرصت ناب را از دست مده.

از هر جایی که نیابی‌اش آگاهانه بگریز

 اگر در دنیا خدایت را نیافتی از دنیا بگریز. اگر در آخرت هم او را نیافتی از آخرت هم بگریز از هر جا و هر کیفیتی که نیابی‌اش آگاهانه دامن بر گیر و هجرت. کن و تنها آن کیفیتی را پاس بدار که خدایت را داشته باشی. حق را، راستی و درستی را. زیرا آرامش حقیقی تنها با حضور او ممکن است. او که در میان، نباشد همه چیز چونان یک بازی مسخره است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۸۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان