دانلود و خرید کتاب مرغ قدم (جلد سوم) مسعود ریاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرغ قدم (جلد سوم) اثر مسعود ریاعی

کتاب مرغ قدم (جلد سوم)

نویسنده:مسعود ریاعی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مرغ قدم (جلد سوم)

کتاب مرغ قدم (جلد سوم) نوشتۀ مسعود ریاعی در انتشارات عصر کنکاش به چاپ رسیده است. این کتاب، جلد اول از مجموعۀ ۱۲ جلدی مرغ قدم است و آموزه‌های اخلاقی، دینی، شرعی و عرفانی در زندگی فردی و اجتماعی را در بر می‌گیرد.

درباره کتاب مرغ قدم (جلد سوم)

مرغ قدم، مرغی است که گاه هست و گاه نیست. در فصلی که نیست کسی نمی‌داند کجاست و در فصل بودن در جزیرۀ مرغان است و آنجا با ولع تخم می‌گذارد. او تخم‌هایش را در لانۀ خود نمی‌گذارد؛ چون لانه‌ای ندارد. آن‌ها را با زیرکی و پنهانی در لانۀ مرغان دیگر می‌گذارد و می‌رود چون فصل نبودنش رسیده است. مرغان دیگر با نشستن روی تخم‌های او، جوجه‌هایش را پرورش می‌دهند و وقتی مرغ قدم برگردد علاوه بر جوجه‌های خودش، دسته‌ای دیگر از جوجه‌ها را می‌بیند که با آن‌ها انس گرفته‌اند. نویسنده می‌گوید انبیا و اولیای الهی مرغ قدم هستند و کلمه‌شان چون تخم‌هاست.

مجموعۀ مرغ قدم مجموعه‌ای از متون کوتاهی است که مسعود ریاعی به‌صورت روزانه برای استفادۀ مخاطبان در فضای مجازی نوشته است. انتشارات عصر کنکاش برای حفظ آن متن‌ها، اقدام به جمع‌آوری و نشرشان در یک مجموعهٔ ۱۲ جلدی کرده است. این مجموعه شامل مباحث اخلاقی و کلامی در حوزۀ اسلام و شریعت و نیز در حوزۀ عرفان و سلوک است.

خواندن کتاب مرغ قدم (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مذهبی، کلامی و عرفانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مرغ قدم (جلد سوم)

«برای همین است که در جهانِ امروز فیلسوف بزرگی که حرف اساسی و جدیدی داشته باشد، ظهور نکرده است. کار فیلسوفانِ نوآورِ بزرگ گذشته را در عصر کنونی، فیزیک‌دانان مدرن عهده‌دار گشته‌اند. اینان هر روزه میخی بر تابوت جزم‌اندیشی‌های منطق و فلسفه می‌کوبند. در عصر کنونی عارفان نظری را باید در میان اصحاب فیزیک مدرن جستجو کرد. اما همهٔ اینها و آنها، در برابر "عالم ربانی" کودکی بیش نیستند. و عالم ربانی یک حکیم "حکمت عملی" است که فاتح خویش است، همانست که به الوهیت خویش رسیده و به جریان ربوبی‌اش واقف است. چنین کسی جهان را نه از بیرون، که از درون خود می‌نگرد. از آنجا تسخیرش می کند. درونی که بزرگتر از عالَم بیرون است».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۷۰۰
تومان