دانلود و خرید کتاب کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها استیو بیدولف ترجمه اکرم قیطاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها

«کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها» نوشته‌ی استیو بیدالف است. این کتاب به این مسأله می‌پردازد که چرا پسران متفاوتند؟ و چگونه می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم تا مردانی شاد و متعادل بشوند؟ اگر در خانواده‌تان پسر دارید، می‌دانید که آنها موجودات خشن و در عین حال حساسی هستند که به سادگی به این سو یا آن سو کشیده می‌شوند تا به مردانی خارق‌العاده یا مردانی که مشکلات زیادی را با خود یدک می‌کشند تبدیل شوند. جامعه غربی مدتی است مسیر پسران را گم کرده است و اینک چگونه می‌تواند آن را پیدا کند؟ از مدت‌ها پیش [در انگلستان] به دخترها آزادی داده شد و اینک دختران و پسران آزاد هستند، اما جهان به انسان‌های کامل نیاز دارد نه به روبات‌هایی برای «کار و جنگ». ما پسران و دختران را پرورش می‌دهیم تا آزادانه فکر و سؤال کنند، حال آنکه آنها افکاری روشن اما قلبهایی سخت دارند. یک میلیون پدر و مادری که در سراسر جهان از این کتاب استفاده می‌کنند، نشان می‌دهند این کتاب برایشان مفید بوده است. نویسنده شهادت می‌دهد که والدینی که روی مباحث این کتاب فکر کرده‌اند، نسلی از مردان را تربیت کرده‌اند که شادتر، ایمن‌تر، راحت‌تر و متعادل‌تر هستند. این مردان می‌توانند در مورد احساساتشان صحبت کنند، آشپزی کنند و با بچه‌ها بازی کنند. آنها می‌توانند برای اهداف مناسبی کار کنند و مانند نسل قبل، فقط یک کیف پول سیار نباشند. این کتاب در عین حال که داستان‌هایی دربردارد، شما را به فکر کردن نیز وامی‌دارد. مطالب این کتاب براساس پژوهشهای رسمی و منطق پایه‌گذاری شده است. در موقعیتهای مختلفی می‌توانید بارها و بارها از این کتاب بهره بگیرید. فرزندتان چند روزه باشد یا کودک دبستانی یا نوجوان، می‌توانید از این کتاب یاری بگیرید و آنها را به مسیری سوق دهید که جزو دسته‌ای از مردان باشند که مایه شادی و افتخار شما گردند.
چگونه با کودکم صحبت کنم که گوش کند و چگونه گوش کنم که کودکم صحبت کند
ادل فی‌بر
پاسخ به والدین
سیما فردوسی
مهارت‌های اولیه‌ی نوزاد
میریام استوپارد
کلید‌های تخلیه هیجانی در کودکان
سپیده خلیلی
‌‫کلیدهای انتخاب مهد و پرستار کودک
استیوان آورباخ‌‫
کلیدهای رفتار با کودک دوساله
مگ زویبک
‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
والدین هشیار
شفالی ساباری
کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله
مگ زویبک
اصول کارکرد مغز در کودکان
جان مدینا
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
راهنمای کامل والدین (جلد ۱)
رابین گلداستین
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای رفتار با کودک پنج‌ساله
مارتی وایت
بازی‌های پنج دقیقه‌ای برای بچه‌های چهارسال به بالا
آلموت بارتل‮‬‌‫
آنچه مادر باید در مورد ۱۲ ماه اول زندگی کودکش بداند
پنی پرستون
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
کودک هوشیار بپروریم
بئاتریس میلتر

نظرات کاربران

lale
۱۳۹۷/۰۱/۱۲

باید خوانده شود. مخصوصا نسخه کاغذی اش و هدیه بدید به آقایان. نقش مردها در تربیت پسرها خیلی مهمه. وبه نظرم نه تنها یک کتابه که راجع به تفاوت ها صحبت کرده نکات کلی تربیت روهم بسیار با تفصیل و

- بیشتر
اندیشه
۱۳۹۷/۰۵/۰۲

این کتاب عالیه.پسردارها حتما بخونن.واقعا تفاوت پسرها ودخترها رو نشون میده وخیال آدم رو در مورد فرزند پسرش راحت میکنه.کلا کتابهای انتشارات صابرین از لحاظ تربیتی بسیار کاربردی ان

زهرا
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

من فرزند پسر ندارم اما با خوندنش خیلی تونستم به اطرافیانم و بهبود رابطه ام با پسربچه های دور و برم کمک کنم

دو روح در یک بدن (شیلا)
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

برای منه مادر که تربیت پسرهام تنها روی دوش منه روش های زیادی نداشت بیشتر روی صحبت کتاب با پدرهاست و اینکه از 7 سالگی به بعد مردها تاثیر خیلی بیشتری روی پسرها دارن. 95.

احسان
۱۳۹۸/۰۲/۲۴

واقعا کتاب عالی وکاملیه هم از لحاظ علمی هم روانشناختی توصیه می کنم مادرانی که پسر دارن حتما بخونن

وحید
۱۳۹۶/۰۴/۲۶

این مجموعه خیلی مجموعه خوبی‌ه ب نظرم.

saraaghababaei
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

بنظرم خیلی جالب نبود یکمی به پسرا ها زیادی خرده گرفته بود

m.kh
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

کتاب خوبی هست. ولی یکسری از مطالب کتاب با فرهنگ کشور ما سازگاری نداشت.

hossein razaviebrahimi
۱۳۹۸/۰۵/۱۶

بسیار تا بسیار کتاب آموزنده ای است! کتابی که حتما باید خوانده شود مخصوصا توسط والدین! ممنون بابت ترجمه و قرار دادن این کتاب در کتابخانه همگانی!

کاربر12031402
۱۴۰۲/۱۲/۱۶

این کتاب رو از دست ندید. بسیار بسیار توصیه میشه خوندش👌👌👌👌👌

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۲)
مطالعات نشان می‌دهد که پدران اشتیاق بیشتری برای بازی با بچه‌ها دارند و دوست دارند آنها را به هیجان آورند در حالی‌که مادران تمایل دارند آنها را آرام کنند. (گرچه اگر پدران نیز به اندازه مادران از خواب محروم شوند، ترجیح می‌دهند که بچه‌ها را آرام کنند!)
lale
ما، مردان جوانی می‌خواهیم که شاد، خلاق، پرانرژی و مهربان باشند. ما به پسرانی نیاز داریم که در آینده به مردان جوانی تبدیل شوند که به دیگران اهمیت می‌دهند و در حل مشکلات قرن بیست و یکم سهیم‌اند و در عین حال ظرفها را می‌شویند و اتاقشان را مرتب می‌کنند!
ساره🌿
اگر فرزند نوجوانی دارید، باید خود را وارد اجتماع کنید و بخشی از جامعه باشید و یک شبکه اجتماعی برای فرزندتان ایجاد کنید. نمی‌توانید یک تارک دنیا باشید و بچه‌های خوبی پرورش دهید.
lale
پسرها از اینکه ببینند پدرشان منزلتی پایین دارد، متنفرند.
ثنا
این پسرها به طور ناخودآگاه مردی را می‌خواهند که وارد زندگیشان شود و به مشکلات زندگیشان رسیدگی کند. اما نمی‌دانند این خواسته را چگونه مطرح کنند. دخترها درخواست کمک می‌کنند، اما پسرها در عمل نشان می‌دهند که به دنبال کمک هستند.
جعفر خاکسار
شاید برایتان شگفت‌انگیز باشد که بدانید همه موجودات در ابتدای زندگی‌شان مؤنث هستند.
lale
مهد در سالهای اولیه برای پسران مناسب نیست در صورت امکان پسر باید تا سه سالگی با یکی از والدینش در خانه باشد. پسران در سنین پایین‌تر از سه سالگی نمی‌توانند با طبیعت خود هماهنگ باشند. مطالعات بسیاری نشان می‌دهد که پسران بیش از دختران به هنگام جدایی نگران می‌شوند و از نظر عاطفی بیشتر ضربه می‌خورند. به‌علاوه ممکن است پسرانِ زیر سه سال در مهدکودک رفتاری ناآرام و خشن داشته باشند و چنین رفتاری را تا زمان مدرسه با خود حفظ کنند.
lale
به پسرتان، احترام به زنان (و احترام به خودش) را بیاموزید.
Somayeh
روح یک پسر بزرگ‌تر از آن است که فقط خانواده در آن جای گیرد و افقهای او وسیع‌تر از آن است که تنها خانواده برای آن کفایت کند.
lale
هر اتفاقی که در زندگی زناشویی شما افتاد، از فرزندانتان طلاق نگیرید طلاق طوفان سهمگینی است که امیدها و رویاهای یک پدر برای فرزندانش را بر باد می‌دهد.
lale

حجم

۵۴۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۵۴۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان