دانلود و خرید کتاب سیمای هیتلر در رسانه ها
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیمای هیتلر در رسانه ها اثر نوید فرخی

کتاب سیمای هیتلر در رسانه ها

گردآورنده:نوید فرخی
انتشارات:نشر گویا
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سیمای هیتلر در رسانه ها

کتاب سیمای هیتلر در رسانه‌ها نوشتۀ نوید فرخی در نشر گویا به چاپ رسیده است. این کتاب تاریخی، دربارۀ گفت‌و‌گوهای مطبوعاتی آدولف هیتلر، پیشوای آلمان نازی با افراد مختلف بین سال‌های ۱۹۲۲ تا ۱۹۴۵ است.

درباره کتاب سیمای هیتلر در رسانه ها

رهبر آلمان نازی در میان سیاست‌مداران قرن بیستم شاید بیشترین آثار را شامل کتاب و مقاله و داستان از خود بر جای گذاشته است. دربارۀ اینکه چطور آدولف هیتلر تودۀ عظیم از مردم آلمان را با خود همراه کرد نظرات متفاوت است. از سوی دیگر خود هیتلر نیز شخصیتی پیچیده داشت که به این نظرات متفاوت دامن می‌زند. دیکتاتوری که بانی جنایت‌های بسیار بود هم‌زمان هنرمند هم بود، دوستدار طبیعت و حیوانات هم بود و سبک زندگی سالم داشت. پیچیدگی‌های شخصیت هیتلر، او را فراتر از رهبر حزب ناسیونال‌سوسیالیست قرار می‌داد و نوعی کیش شخصیت در او پدید آورده بود؛ بنابراین برای شناخت او می‌بایست تمامی جوانب شخصیت او را بررسی کرد؛ به‌همین دلیل مثلاً تنها کتاب نبرد من نمی‌تواند تمام علایق و خواسته‌های او را بازتاب داده باشد؛ ازاین‌رو مصاحبه‌ها، نامه‌ها و سخنرانی‌های پیشوا با افراد مختلف نیز بسیار کمک‌کننده هستند.

کتاب سیمای هیتلر در رسانه‌ها شامل ۱۹ گفت‌و‌گوی مطبوعاتی آدولف هیتلر در سال‌های ۱۹۲۲ تا ۱۹۴۵ است. مصاحبه‌هایی که تا مدت‌ها پس از پایان جنگ جهانی دوم ضبط شده و دسترس‌ناپذیر بودند. از جمله عنوان‌های مصاحبه‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد: «هیتلر باواریایی، معمار حزب نازیسم، برنامه‌ی سازمان تحت رهبری خود را تشریح می‌کند. از کارل اچ. فون ویگاند، خبرنگار سرویس بین‌الملل. مونیخ. باواریا، ۱۴ نوامبر ۱۹۲۲.» این مصاحبه ۴ سال پس از پایان امپراتوری آلمان در ۱۹۱۸ و تأسیس جمهوری وایمار انجام شده است. دوره‌ای که پس از قرارداد ورسای، آلمان متحمل پرداخت خسارت‌های سنگین شده بود و از سوی دگیر در بن‌بست اقتصادی قرار داشت.

کتاب سیمای هیتلر در رسانه‌ها با ترجمۀ نوید فرخی خواندنی و جذاب است.

خواندن کتاب سیمای هیتلر در رسانه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ علاقه‌مندان به کتاب‌های تاریخی به‌ویژه تاریخ جنگ جهانی دوم و ایدئولوژی نازیسم پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سیمای هیتلر در رسانه ها

«متن مصاحبه

در آلمان، سایه‌ی فاشیسم در حال ظهور است. آیا این سایه‌ی خیال به خود رنگ‌و‌بوی واقعیت خواهد گرفت؟... گزارش‌های نگران‌کننده‌ای حاکی از کودتای نظامی قریب‌الوقوع در بایرن به گوش می‌رسد و شایعاتی برای تقلید برخی گروه‌ها از روش فاشیست‌های ایتالیایی مطرح شده است که همگی با یک هدف، اما در مسیرهای مختلف در حال حرکت‌اند. هر کدام از این گروه‌های ملی‌گرا، رهبری شبیه به موسولینی در رأس خود دارند و در حال حاضر وضعیت آلمان نیز بدون شک چنین چیزی را اقتضاء می‌کند. من با چند تن از این رهبران صحبت کرده‌ام، اما همگی انکار می‌کنند که طرح یا برنامه‌ای برای سرنگونی دولت‌های باواریا یا دولت مرکزی از راه خشونت‌آمیز دارند، مگر اینکه اتفاقی کاملاً غیرمنتظزه رخ دهد.»

نظرات کاربران

النار عاصی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

کتاب خوبیه حتما خوندنش رو بهتون توصیه میکنم آدم رو به فکر فرو میبره!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان