دانلود و خرید کتاب رفتارشناسی هکرها حبیب اله حواریون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رفتارشناسی هکرها اثر حبیب اله حواریون

کتاب رفتارشناسی هکرها

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رفتارشناسی هکرها

کتاب رفتارشناسی هکرها نوشتۀ حبیب‌اله حواریون در انتشارات طلوع مجد به چاپ رسیده است.

درباره کتاب رفتارشناسی هکرها

هکر یا رخنه‌گر فرد متخصص رایانه است که از دانش فنی خود برای دستیابی به یک هدف یا غلبه بر یک مانع، در یک سامانه رایانه‌ای از روش‌های غیراستاندارد استفاده می‌کند. کتاب رفتارشناسی هکرها دربارۀ این فرد و نوع فعالیتش است. کتاب در ۷ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از:

فصل اول: مقدمه‌ای بر رفتارشناسی هکرها و مفاهیم اساسی

فصل دوم: اصول و مبانی رفتارشناسی و نقش آن در رفتارهای هکرها

فصل سوم: نوع‌شناسی هکرها

فصل چهارم: موانع رفتارشناسی در تحلیل رفتارهای هکرها

فصل پنجم: اهداف هکرها

فصل ششم: روش‌های حملات سایبری و نفوذ به سیستم‌ها

فصل هفتم: راهبردها و تکنیک‌های دفاعی در برابر هکرها

مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی لازم برای هکرها، مهارت‌ها و تخصص‌های لازم برای هکرها، تاریخچۀ هکینگ، مفاهیم اساسی در رفتارشناسی هکرها، رفتارهای اجتماعی و روانشناختی هکرها، مهندسی اجتماعی، نظریه‌های رفتارشناسی، انواع هک، انواع هکرها بر اساس رفتارشان، معروف‌ترین هکرهای تاریخ، تغییر هویت و ابزارهای مختلف ضدردیابی، حملات سایبری و انواع آن، بررسی اهداف مختلف هکرها و عوامل مؤثر بر رفتار آن‌ها، انواع تهیدیدات سایبری، شناسایی سطوح مختلف دفاع، امنیت اطلاعات و راه‌های مقابله با حملات، جلوگیری از هک شدن سرور از جمله موضوعاتی هستند که در فصل‌های مختلف کتاب رفتارشناسی هکرها بررسی شده‌اند.

خواندن کتاب رفتارشناسی هکرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با کامپیوتر و نیز امنیت سایبری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رفتارشناسی هکرها

«امروزه، استفاده اصلی از کلمه «هکر» بیشتر به مجرمان رایانه‌ای مربوط می شود، به دلیل استفاده رسانه‌های جمعی از این کلمه از دهه ۱۹۹۰ تاکنون بوده است. این شامل مواردی است که عامیانه هکر آن را «بچه اسکریپت» می‌نامد، افرادی که با استفاده از برنام‌های نوشته شده توسط دیگران و با دانش بسیار کم در مورد نحوه کار خود، به کامپیوتر نفوذ می‌کنند. این کاربرد چنان غالب شده است که عموم مردم از وجود معانی مختلف بی اطلاع هستند. هک کردن شناسایی آسیب‌پذیری در سیستم‌های کامپیوتری یا شبکه‌ها به منظور اکسپلویت کردن آسیب‌پذیری برای دسترسی گرفتن می‌باشد. نمونه‌ای از هک کردن: استفاده از الگوریتم شکستن گذرواژه برای دسترسی به سیستم. برای داشتن یک کسب و کار موفق، این روزها استفاده از کامپیوتر اجباری می‌باشد. داشتن کامپیوتر به تنهایی کافی نیست، بلکه نیاز به شبکه کردن آن‌ها به منظور اتصال به کسب و کارهای خارجی می‌باشد. همین جمله باعث و بانی بسیاری از مشکلاتی است که از دهه ۱۹۹۰ با آن درگیر هستیم. هک کردن به معنی استفاده از کامپیوترها برای انجام اقدامات خرابکارانه مانند تقلب، تهاجم به حریم خصوصی، سرقت داده‌های شرکتی، شخصی و غیره است. جرایم سایبری هر ساله میلیونها دلار هزینه در بر دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۹۵۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان