دانلود و خرید کتاب نوروسایکولوژی بالینی هیجان یانا ساچی ترجمه علی غنائی چمن آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوروسایکولوژی بالینی هیجان اثر یانا ساچی

کتاب نوروسایکولوژی بالینی هیجان

معرفی کتاب نوروسایکولوژی بالینی هیجان

کتاب نوروسایکولوژی بالینی هیجان نوشتهٔ یانا ساچی و ترجمهٔ علی غنائی چمن آباد و ویراستهٔ جواد صالحی فدردی و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نوروسایکولوژی بالینی هیجان

این متنِ معتبر و بسیار خواندنی در پیشینۀ مربوط به هیجان و شخصیت نقش قابل‌توجه و بی‌نظیری دارد. خوانندگان از صراحت ساچی در حمایت از نوروسایکولوژی بالینی منسجم و کاملاً فرموله‌شدۀ هیجان که بر مبانی نظری و عملی معاصر و احترام به ریشه‌های تاریخی استوار است، لذّت خواهند برد. این حجم قابل‌تأمل، خلأ عمده‌ای را در پیشینه پُر می‌کند. مطالعۀ آن برای دانشجویان روان‌شناسی ضروری است و برای مربّیان، محقّقان و پزشکان متناسب با نیاز، مهیّج‌ترین مرجع خواهد بود.

این کتاب ازنظر وسعت و عمق فوق‌العاده است. ساچی در این جلد منسجم و بسیار خواندنی پیشینه و دیدگاه‌های متعدد را با موفقیت یکپارچه کرده است. این کتاب برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در عصب‌روان‌شناسی و علوم اعصاب شناختی به‌عنوان یک متن اصلی و مرجع است و برای محقّقان بررسی‌کنندۀ ارتباط مغز- هیجان و متخصّصان مراقبت‌های بهداشتی که بیماران مبتلا به نقایص پردازش هیجانی را بررسی می‌کنند، این کتاب یک مرجع است. این برای افراد علاقه‌مند به سؤالات قدیمی درمورد مغز هیجانی یک کتاب جذاب است. رویکرد عالی یکپارچۀ ساچی کمک می‌کند تا نوروسایکولوژی هیجان از یک حوزۀ بین‌رشته‌ای از تحقیق و عمل به یک حوزۀ فرارشته‌ای واقعی تبدیل شود.

نظریۀ هیجان، تحقیقات و کاربردهای بالینی آن را به‌موقع و بسیار جذاب یکپارچه کرده است. برای همۀ متخصّصان نوروسایکولوژی و هر پزشک بالینی که مایل است درک دقیق‌تری از چگونگی ایجاد تغییرات در مؤلّفه‌های هیجان در بروز تظاهرات بالینی مختلف داشته باشد، این کتاب پیشنهاد می‌شود.

خواندن کتاب نوروسایکولوژی بالینی هیجان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان روان‌شناسی، عصب‌روان‌شناسی و علوم اعصاب شناختی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان