دانلود و خرید کتاب روانشناسی سلامت شلی تیلور ترجمه سکینه بهروان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی سلامت اثر شلی تیلور

کتاب روانشناسی سلامت

معرفی کتاب روانشناسی سلامت

ویرایش یازدهم کتاب روانشناسی سلامت نوشتهٔ شلی تیلور و آنت استانتون و ترجمهٔ سکینه بهروان و هادی پاکدل (هر دو، متخصص روان‌شناسی سلامت) است. نشر برگ و باد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب روانشناسی سلامت

کتاب روانشناسی سلامت (ویرایش یازدهم) که ویراستهٔ علی خادمی (دانشیار روان‌شناسی) و علی شاکردولق (استادیار روان‌شناسی) است، درمورد «روان‌شناسی سلامت» به‌عنوان گرایشی در روان‌شناسی سخن گفته است که از علوم روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، زیست‌شناسی و بهداشت بر گرفته شده است. هدف این گونه از علم روان‌شناسی، درک نحوهٔ تأثیرگذاری عوامل زیستی و روانی و اجتماعی بر سلامت انسان است. نویسنده‌های این کتاب، شلی تیلور و آنت استانتون از دانشمندان برجستهٔ حوزهٔ روان‌شناسی سلامت معاصر هستند. این کتاب از ۱۵ فصل تشکیل شده است.

خواندن کتاب روانشناسی سلامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانش‌آموختگان روان‌شناسی و علم پزشکی، دوستداران حوزه‌های روان‌شناسی سلامت و افرادی که در تلاش برای ارتقا و حفظ سلامتی، پیشگیری و درمان بیماری‌ها، تشخیص و ردیابی علل بیماری‌ها، بهبود خدمات و مقرارت بهداشتی فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روانشناسی سلامت

«ظهور روانشناسی سلامت به چند عامل مرتبط است، از جمله افزایش بیماری‌های مزمن یا مرتبط با سبک زندگی، نقش گسترده‌ی مراقبت سلامت در اقتصاد، درک این نکته که عوامل روانشناختی و اجتماعی در سلامت و بیماری نقش دارند، اهمیت اثبات شده‌ی مداخلات روانشناختی در ارتقای سلامت افراد و سهم عمده‌ی روش‌شناسی محققان روانشناسی سلامت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۱۴ صفحه

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۱۴ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان