دانلود و خرید کتاب ایران در آستانه ۱۴۰۰ حمید اشرفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایران در آستانه ۱۴۰۰ اثر حمید اشرفی

کتاب ایران در آستانه ۱۴۰۰

معرفی کتاب ایران در آستانه ۱۴۰۰

کتاب ایران در آستانه ۱۴۰۰ نوشتۀ حمید اشرفی است. این کتاب را انتشارات اندیشه احسان منتشر کرده است.

درباره کتاب ایران در آستانه ۱۴۰۰

چرا باید کشورهای همسایهٔ ما که ۴۰ سال پیش نشانی از آنها نبود، به‌سرعت درحال‌رشد و توسعه باشند و سطح رفاه مردم آنان به‌سرعت بالا می‌رود؛ ولی متأسفانه به دلایلی سطح زندگی مردم کشور ما هر ساله پایین می‌آید و اختلاف طبقاتی گسترده‌تر می‌شود. چرا مسئولین ما خصوصاً نمایندگان مجلس که باید رکن اساسی دموکراسی و نگهبانان مشروطه باشند، کارآمدی لازم را در وضع قوانین مناسب جهت رشد کشور و جلوگیری از تصمیمات اشتباه دولت‌ها و نیز فساد گستردهٔ مالی ندارند؟ چرا باید نمایندگان قبل از انتخابات با شعارهایی وارد مجلس شوند و در عمل چیزی برای ارائه نداشته باشند؟ مجلس جای ورود نخبگان و صاحبان ایده‌های کارآمد و نوین است تا بتواند عظمت و جایگاه ایران را به مکان اصلی خود بازگرداند، سطح رفاه مردم را بالا بیاورد و در جهان سیاست ایران را از انزوا خارج نموده و نام ایران و نام وطن را به‌عنوان یک کشور درخشنده و تأثیرگذار در جهان مطرح نماید. نویسنده با سال‌ها تحقیق و تجربه و استفاده از مشاوران مختلف و نیز شنیدن درد دل‌های مردم در اتاق مشاوره به‌عنوان یک روان‌شناس و نیز تحقیقات مختلفی که کرده‌ است راه‌های عملی و کاربردی را آماده ارائه کرده که امیدوار است با نظر کارشناسان حرفه‌ای این ایده‌ها بتواند به طور عملی اجرا شود و کشور ایران در سال ۱۴۰۰ در مسیر رشد اقتصادی، کاهش تورم و ارتقا سطح رفاه اجتماعی قرار گیرد.

خواندن کتاب ایران در آستانه ۱۴۰۰ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث جامعه‌شناسی کتابی خواندنی و جذاب است.

درباره حمید اشرفی

حمید اشرفی به‌عنوان یک روان‌شناس حرفه‌ای که حدود ۲۰ سال در اتاق مشاوره با اقشار مختلف مردم گفت‌وشنود داشته و از بطن مشکلات آن آگاه است و نیز با سال‌ها اقامت و زندگی و مطالعه در کشورهای مختلف و پیشرفته جهان دارای تجارب خوبی به‌عنوان یک فرد غیرسیاسی ولی علاقه‌مند به آینده کشور است. ایشان پس از کسب سال‌ها تجربه این کتاب را تألیف و آماده کمک به عرصهٔ سازندگی کشور شده است؛ البته ایشان علاقه‌ای برای ورود به کارهای اجرایی و مطرح‌شدن نام خود ندارد و به توصیهٔ دوستان و یا مراجعان این طرح‌ها را به رشتهٔ تحریر درآورده است تا بلکه به دست مسئولان رسیده و با بررسی‌های کارشناسی‌تر بتواند رهگشای مشکلات عدیدهٔ کشور عزیزمان باشد. مؤلف کتاب حدود چهل سال در تمام صحنه‌های کشور گام‌به‌گام شاهد تحولات سال‌های اخیر کشور بوده و یک فرد دردآشنا و مؤثر برای میهن است. گرچه او دکترای روان‌شناسی دارد؛ ولی به سبب تجارب، سفرها و مطالعات مختلف صاحب ایده‌های نابی در زمینه‌های مختلف است. ایشان علی‌رغم تألیف ۲۲ عنوان کتاب در زمینه‌های روان‌شناسی، زبان و عرفان و نیز ثبت چند نوآوری در هیچ زمینه‌ای ادعایی ندارد و تنها هدفش پیشرفت کشور است. او را می‌توان یک میهن‌دوست نامید که دغدغه‌اش بازگشت ایران به عظمت گذشته‌اش هست. فارغ از هر گرایش سیاسی دوست دارد کشور رشد کند. به امید موفقیت ایشان و تمام دلسوزان ایران.

بخشی از کتاب ایران در آستانه ۱۴۰۰

«گام اول: مبارزهٔ قاطع، عملی و پایا با فساد و کنترل کلیهٔ رده‌های دولتی و حکومتی از بالاترین رده تا وزرا، معاونین، مدیران پایین‌تر و نمایندگان مجلس و خانواده‌های درجه یک و دو آن‌ها اموال نمایندگان مجلس و مسئولین پس از انتصاب نباید افزایش معنی‌دار یابد. وقتی با داشتن کد ملی در دورافتاده‌ترین نقطهٔ کشور هرگونه معامله و خرید اجناس منقول و غیرمنقول افراد و میزان دارایی آن‌ها قابل‌کنترل است، آیا کنترل دارایی‌های مسئولین و اقوام آن‌ها کار دشواری است؟ چنانچه مردم مطمئن باشند مسئولین به‌راستی برای خدمت وارد عرصه می‌شوند و تنها درآمد آن‌ها همان است که قانون معین کرده آن‌ها را جزئی از خود می‌دانند و نیز کارمندان و مدیران رده‌های پایین‌تر نیز به خود اجازه تخلف نمی‌دهند، بنابراین اولین رکن توسعهٔ کشور مبارزهٔ قاطع با فساد است.

راهکارهای جزئی‌تر و دقیق‌تری با نظر متخصصین این امر قابل‌اجرا و نیز بازرسی دائم است.

گام دوم: بهبود روابط خارجی ایران با تمام کشورهای جهان و کاهش تنش بین‌المللی

روزانه میلیون‌ها یا بهتر است بگوییم میلیاردها تومان هزینهٔ تنش ایران با کشورهای مختلف است؛ درواقع ملت ما هزینهٔ بسیاری از تعارضات و نیز اختلاف‌نظرهای فردی یا بهتر است بگوییم تصمیم‌های شخصی دولتمردان را با سایر کشورها پرداخت می‌کند، بهتر است تجدیدنظر کلی در روابط خارجی ایران با سایر کشورها شود و تنش‌های موجود به نفع منافع ملی ایران کاهش یابد و این امر به معنی عقب‌نشینی از مواضع کلی و حفظ اصول صیانت کشور ما نیست؛ بلکه به معنی کاهش تنش‌هایی است که در آخر به ضرر ملت ما تمام می‌شود البته بنا به شرایط زمان و مکان روابط ایران شامل مسائل مختلفی می‌شود؛ ولی همان‌طور اشاره کردیم با حفظ منافع ملی ایران و شأن کشورمان باید تنش‌ها کاهش یابد و چنانچه دشمن ایران را تهدید کند، بهتر است حفاظت از کشور ما در مرزهای خودمان باشد نه فراتر از مرزها. چراکه چنین شرایطی نه‌تنها جان جوانان وطن را به خطر می‌اندازیم؛ بلکه انگ مداخله ما در امور داخلی سایر کشورها به ما می‌خورد و به دیگران اجازه می‌دهد کشور ما را تحت‌فشارهای مختلف قرار دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۲۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان