دانلود و خرید کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها لیز پیشون ترجمه آتوسا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها اثر لیز پیشون

کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها

معرفی کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها

کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها نوشتۀ لیز پیشون و ترجمۀ آتوسا صالحی و ویراستاری مژگان کلهر است. این کتاب را نشر افق منتشر کرده است.

درباره کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها

مجموعه تام گیتس داستان گرفتاری‌ها و دردسرهای یک پسربچه شیطان و خلاص‌شدن او از این مخمصه‌هاست که به شکل یادداشت‌های روزانه با زبانی طنز و تصویر روایت شده است.

داستان‌های تام گیتس، تلفیقی از متن و تصویرند و بیشتر حجم این کتاب‌های قطور و پربرگ را تصویر پرکرده که همین امر به‌علاوه طنز اثر آن را برای کودکان به‌ویژه کودکان کم‌خوان مناسب کرده است. از دیگر ویژگی‌های خوب این مجموعه این است که کودکان با خواندن داستان‌های تام گیتس نوشتن را فعالیتی سرگرم‌کننده خواهند یافت و احتمالا به نوشتن و روایت‌کردن با کمک تصویر تشویق خواهند شد. ماجراهای تام گیتس نخستین مجموعه‌ای است که لیز پیشون برای نوجوانان نوشته و تا به امروز ده جلدش را منتشر کرده است.

در کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها تام خیلی دوست دارد که به سفر تفریحی برود که مدرسه ترتیب داده است البته اگر برگه‌اش را پیدا کند، اگر مطمئن باشد وقتی در سفر است خواهرش اتاقش را رنگ نمی‌کند و در سفر با کسی که در خواب خر و پف می‌کند هم اتاق نشود. یا حداقل وقتی از سفر برگشت صاحب آن حیوان خانگی‌ای شود که پدر و مادر مخفیانه درباره‌اش حرف می‌زنند.

خواندن کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و دوستداران هنر گرافیک و صفحه‌آرایی پیشنهاد می‌کنیم. اگرچه برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب است؛ اما اگر بزرگسالان نیز کتاب تام گیتس را بخوانند از اتفاقات جذاب داستان شگفت‌زده خواهند شد.

درباره لیز پیشون

لیز پیشون، ۱۱ اوت ۱۹۶۳ در لندن به دنیا آمد. او تصویرگر و نویسندۀ کودکان است. شهرت او بیشتر برای نگارش و تصویرسازیِ کتاب‌های مجموعۀ تام گیتس است؛ کتاب‌هایی که به ۴۲ زبان ترجمه شده‌اند و برای نوجوانان مناسب هستند.

نخستین کتاب تصویری‌اش را با نام «حشره خیلی زشت» در سال ۲۰۰۴ منتشر کرد. این کتاب و چهارکتاب دیگرش «برادر بزرگم بویس»، «بیل خسته»، «پنگوئن‌ها» و «سه خوک ترسناک و گرگ گنده مهربان» که برای خردسالان نوشته و تصویرگری کرده، جایزه‌های بسیاری را از آن او کرده است.

بخشی از کتاب تام گیتس لنگه ندارد، البته بعضی وقت ها

«آقای فولرمن روی تخته می‌نویسد پیراشکی. بعد مارک کلامپ حشره را پیشنهاد می‌کند. کل این مدت را من دارم برای خودم فکر می‌کنم. فکر می‌کنم چرا قیافة آقای فولرمن جوری است که انگار هیچ‌وقت، هیچ‌وقت خسته نیست. شاید دلیلش این باشد که چشم‌هایش خیلی گنده و عریض و تیزند؟

آقای فولرمن بی‌بروبرگرد صاحب عظیم‌ترین و بزرگ‌ترین چشم‌های تیزو گنده است. این چیزی است که دارم بهش فکر می‌کنم. فقط هم بهش فکر نمی‌کنم؛ چون با صدای خیلی بلند می‌گویم: چشم‌های تیز و گنده. ببخشید تام، چیزی گفتی؟»

نظرات کاربران

کاربر 7625789
۱۴۰۲/۰۹/۱۰

خخخخخخخخخییییییییلللللللللللیییییییی خوبه

کاربر 7942344
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بهترین کتاب جهههههههههان

کاربر ۳۰۵۲۵۹۲
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

تام گیتس بهترین کتاب دنیاسسسسسسس ❤۱۶ جلدش و دارم نسخه ی چاپی ❤حتما این کتاب و بخونید اسم گروهشون سگ های آدمخوار بود و اسم گروهی که دوس داشتن ۳تا باحال البته از مترجم دیگه خوندم من نسخه چاپیش رو که از

- بیشتر
هلی فسقلی در سرزمین غول ها :)
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

این کتاب بهترینههههه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۹۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان