دانلود و خرید کتاب همه چیز عالی است، یک جورهایی لیز پیشون ترجمه آتوسا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه چیز عالی است، یک جورهایی اثر لیز پیشون

کتاب همه چیز عالی است، یک جورهایی

معرفی کتاب همه چیز عالی است، یک جورهایی

کتاب همه چیز عالی است، یک جورهایی نوشتۀ لیز پیشون و ترجمۀ آتوسا صالحی است. نشر افق این کتاب را که جلد سوم کتاب‌های تام گیتس است، روانۀ بازار کرده است. این کتاب، دو کتاب است: نقاشی متحرک و داستان.

درباره کتاب همه چیز عالی است، یک جورهایی

مجموعه «تام گیتس» داستان گرفتاری‌ها و دردسرهای یک پسربچه شیطان و خلاص‌شدن او از این مخمصه‌هاست که به شکل یادداشت‌های روزانه با زبانی طنز و تصویر روایت شده است. داستان‌های «تام گیتس»، تلفیقی از متن و تصویرند و بیشتر حجم این کتاب‌های قطور و پربرگ را تصویر پرکرده که همین امر به‌علاوه طنز اثر آن را برای کودکان به‌ویژه کودکان کم‌خوان مناسب کرده است. از دیگر ویژگی‌های خوب این مجموعه این است که کودکان با خواندن داستان‌های تام گیتس نوشتن را فعالیتی سرگرم‌کننده خواهند یافت و احتمالاً به نوشتن و روایت‌کردن با کمک تصویر تشویق خواهند شد. ماجراهای «تام گیتس» نخستین مجموعه‌ای است که لیز پیشون برای نوجوانان نوشته و تا به امروز ده جلدش را منتشر کرده است.

در جلد سوم این مجموعه با نام همه چیز عالی است، یک جورهایی، تام کلی خبر دارد: اول اینکه خروس، سگ درک، یک‌بار برای تنوع هم که شده تمیز و خوشبو می‌شود. دوم این که تام روش جدید برای اذیت‌کردن خواهرش، دلیا پیدا می‌کند. سوم این که مادربزرگ تام قرار است برای تولد تام آشپزی کند که همین می‌تواند به فاجعه منجر شود و خبر آخر تام این است که مارکوس او را در جشن مدرسه توی دردسر می‌اندازد.

خواندن کتاب همه چیز عالی است، یک جورهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و دوستداران هنر گرافیک و صفحه‌آرایی پیشنهاد می‌کنیم. اگرچه برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب است؛ اما اگر بزرگسالان نیز کتاب تام گیتس را بخوانند از اتفاقات جذاب داستان شگفت‌زده خواهند شد.

درباره لیز پیشون

لیز پیشون، در سال ۱۹۶۳ در لندن به دنیا آمد. او تصویرگر و نویسندۀ کودکان است. شهرت او بیشتر برای نگارش و تصویرسازی کتاب‌های مجموعۀ تام گیتس است؛ کتاب‌هایی که به ۴۲ زبان ترجمه شده‌اند و برای نوجوانان مناسب هستند.

نخستین کتاب تصویری‌اش را با نام «حشره خیلی زشت» در سال ۲۰۰۴ منتشر کرد. این کتاب و چهارکتاب دیگرش «برادر بزرگم بویس»، «بیل خسته»، «پنگوئن‌ها» و «سه خوک ترسناک و گرگ گنده مهربان» که برای خردسالان نوشته و تصویرگری کرده، جایزه‌های بسیاری را از آن او کرده است.

بخشی از کتاب همه چیز عالی است، یک جورهایی

«آقای فولرمن از تعجب خشکش زده که من را سروقت توی کلاس می‌بیند. می‌گوید: «چه غافل‌گیری قشنگی تام!» و لبخند می‌زند. (خیلی پیش نمی‌آید که آقای فولرمن لبخند بزند.) بعد مارکوس برایم شکلک درمی‌آورد. (خیلی پیش می‌آید که مارکوس شکلک دربیاورد.) ولی امروز هیچ‌چیزی نمی‌تواند حالم را بد کند! جز این دو تا کلمه: «درس ریاضی». بعد اوضاع بدتر هم می‌شود... «درس ریاضی، معلم: خانم ورثینگتن.»

و ناجورتر همین‌الان. لبخند روی صورتم می‌ماسد. خوشبختانه بغل‌دستی‌ام امی پورتر عشق ریاضی است و ریاضی‌اش زیادی خوب است که خیلی به دردم می‌خورد، چون علاقهٔ من به ریاضی چیزی در مایه‌های نفرت است. برای همین به‌محض اینکه جایی گیر می‌کنم یک نگاه سریع به جواب صحیح می‌اندازم.»

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۵۲۵۹۲
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

تام گیتس بهترین کتاب دنیاسسسسسسس ❤۱۶ جلدش و دارم نسخه ی چاپی ❤حتما این کتاب و بخونید توصیه می کنم این کتاب نشر هوپا چاپیش بخونید اسم گروهشون سگ های آدمخوار بود و اسم گروهی که دوس داشتن ۳تا باحال البته انگار از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۶۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۹۲,۵۰۰
تومان