دانلود و خرید کتاب آموزش مهارت های زندگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مهارت های زندگی اثر حامد برآبادی

کتاب آموزش مهارت های زندگی

گردآورنده:حامد برآبادی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش مهارت های زندگی

کتاب «آموزش مهارت های زندگی» نوشتۀ حامد برآبادی است و انتشارات نسل یاسان آن را منتشر کرده است. کتاب آموزش مهارت‌های زندگی، راهنمای تدریس تسهیل‌گران، مربیان و مشاوران است.

درباره کتاب آموزش مهارت های زندگی

همان‌طور که از نام کتاب پیداست، این اثر مهارت‌های مهم و اساسی زندگی را توضیح می‌دهد، مهارت‌هایی که برای زندگی امروزی اهمیت دارند و افراد ناگزیر به آموختنشان هستند. هدفِ اصلی آموزش در مهارت‌های زندگی، تغییر رفتارهای مشکل‌ساز و ایجاد رفتارهای جدید و سازگارانه است. برای رسیدن به هر یک از این سطوح تغییر از شیوه‌های آموزشی خاصی استفاده می‌شود. حامد برآبادی در کتاب آموزش مهارت‌های زندگی با زبانی روان، ساده و صمیمی خوانندگان را مخاطب قرار می‌دهد و ضمن معرفی ۸ مهارت مانند، خودآگاهی، همدلی، مدیریت استرس، مدیریت هیجان، مهارت‌های اتباطی، تفکر انتقادی، تفکر خلاق، حل مسئله و تصمیم‌گیری، شیوۀ آموزش آن‌ها، چگونگی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فعالیت‌های مناسب برای هر مهارت را به تسهیل‌گران، مربیان و مشاوران می‌آموزد.

کتاب آموزش مهارت‌های زندگی در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: مقدمات تشکیل کارگاه آموزشی»، «فصل دوم: مهارت خودآگاهی»، «فصل سوم: مهارت‌ همدلی»، «فصل چهارم: مهارت مدیریت استرس»، «فصل پنجم: مهارت مدیریت هیجانات (خشم، خُلق منفی)»، «فصل ششم: مهارت‌های ارتباطی»، «فصل هفتم: مهارت تفکر انتقادی»، «فصل هشتم: مهارت تفکر خلاق» و «فصل نهم: مهارت‌های حل مساله و تصمیم‌گیری»

خواندن کتاب آموزش مهارت های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تسهیل‌گران، مربیان، مشاوران و کسانی با مهارت‌اموزی در حوزه‌های مختلف سروکار دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آموزش مهارت های زندگی

«همان‌گونه که شما نیز کم‌وبیش اشاره کردید، خودآگاهی توانایی شناخت خود و آگاهی از خصوصیات، ویژگی‌های مثبت و منفی، توانایی‌ها و ناتوانایی‌ها است. افرادِ دارایِ خودآگاهی قوی از نقش احساسات در شکل‌گیری رفتار آگاهی داشته و تلاش دارند باتکیه‌بر نقاط قوت و پذیرش و رفع نقاط منفی، زندگی خویش را پیش ببرند. این‌که چه شخصیتی دارید، چگونه اطلاعات را پردازش می‌کنید، چگونه خود را به دیگران نشان می‌دهید، این‌که بیشتر اهل معاشرت هستید یا خلوت‌گزینید، این‌که تا چه حد در رسیدن به اهداف صبورید، چه چیزهایی شما را از کوره به در می‌برد، چه مواردی به شما نیرو و انگیزه می‌دهد و... همگی جزء خود شماست و آگاهی از این موضوعات شرط لازم ایجاد تغییر است. واداشتن خویشتن به نگریستن به خود، اولین قدم جهت آشنایی با جنبه‌های مثبت و منفی است. برخی افراد مایل به انجام این عمل نیستند. مواجه‌شدن با خود، کار سختی است؛ ولی برای تبدیل‌شدن به یک فرد باکفایت کاملاً ضروری است.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

قیمت:
۱۶۹,۰۰۰
تومان