دانلود و خرید کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد اثر فرشید نادری نژاد

کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد

معرفی کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد

کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است. انتشارات ایماد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد

کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد حاوی جلد اول از مجموعهٔ «مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده» است. این کتاب به ما کمک می‌کند سلاحی بسازیم تا بتوانیم توسط آن، یک دشمن نفرت‌انگیز را نابود کنیم. این کار با تخصص پیداکردن در مهارت‌های ارتباطی صورت می‌گیرد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا از گفتن و انجام‌دادن چیزهای احمقانهٔ کوچکی که باعث دورشدن افراد از شما، از دست‌دادن موقعیت‌های شغلی احتمالی، دوستی و یا عشق می‌شود، اجتناب کنید؛ با مطالعهٔ این اثر همچنین یاد می‌گیرید که چگونه به افراد هدیه‌ای خارق العاده بدهید؛ هدیهٔ اعتمادبه‌نفس. این چیزی است که متأسفانه افراد در هنگام ارتباط با دیگران به‌ندرت به آن فکر می‌کنند و آن را در نظر نمی‌گیرند.

خواندن کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد

«"آیا خجالتی هستید؟"

اگر خجالتی هستید، بدانید که جاتون در قلب من هست و کاملا درک‌تان می‌کنم؛ چون در اوایل دهه دوم زندگی‌ام بسیار کمرو بودم، آشنا شدن با مردم بسیار رنج آور بود، هم‌صحبتی با مردم بسیار مشقت بار بود و قرار گذاشتن با یک پسر، چیزی بود که من حتی نمی‌توانستم به آن فکر کنم. من همیشه به شکلی احمقانه پیش خودم فکر می‌کردم که نیاز است فورا اعتماد به نفسم را بهبود ببخشم. بنابراین من همیشه بدون فکر کردن، حرفی بی‌محتوا و خام می‌زدم و در طول باقی مکالمه ساکت می‌نشستم و پیش خودم فکر می‌کردم که دیگر افراد فکر می‌کنند من بسیار احمقم.

تا چند وقت پیش، عُموم مردم در مورد تفاوت بسیاری که بین خجالتی بودن و درونگرا بودن و یا بیش از حد حساس بودن، اطلاعاتی نداشتند. افرادی که بیش از حد حساس هستند، زمان‌شان را صرف تحلیل اطلاعات می‌کنند. آن‌ها با دقت بیشتری گوش می‌دهند و با سرعت کمتری صحبت می‌کنند. این مسئله اصلا ربطی به کمبود هوش‌شان ندارد. همانطور که در ژورنال کودکان در عصر معاصر مطرح شده، ۶۰ درصد از کودکان نابغه، درونگرا هستند و نمرات بالاتری را در سطوح دانشگاهی کسب می‌کنند. در بسیاری از شرایط، افراد به واکنش‌های معقول و آرام‌تر، احترام بیشتری نسبت به پاسخ‌های سریع نشان می‌دهند.

اگر در گذشته، همان مقداری که اکنون اطلاعات دارم، اطلاعات داشتم، در ابتدا به آرامی و با دقت به حرف‌های مردم گوش می‌کردم و سپس شروع به حرف زدن می‌کردم تا تاثیر بیشتری بر روی افراد بگذارم؛ اینگونه مردم علاقه بیشتری به نظراتم نشان می‌دادند و همین مسئله به اعتماد به نفسی که همیشه به دنبال آن بودم کمک بسیاری می‌کرد.

تکنیک شماره ۷، فقط برای دورهمی‌های دور استخر نیست، این مورد حتی در محل کار نیز بسیار تاثیرگذار است. در آغاز بیشتر جلسات کاری و یا مباحث مهم، اجازه دهید که بقیه شرکت‌کنندگان حرف‌هایشان را بزنند. با دقت گوش دهید، انگار که می‌خواهید قبل از حرف زدن، سخنان همهٔ آن‌ها را ارزیابی کنید. این کار باعث می‌شود زمانی که نظرتان را در انتها بگویید، ارزش بیشتری پیدا کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۱۸۰
تومان