دانلود و خرید کتاب از فرزندت قهرمان بساز هنری کلود ترجمه المیرا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از فرزندت قهرمان بساز اثر هنری کلود

کتاب از فرزندت قهرمان بساز

معرفی کتاب از فرزندت قهرمان بساز

کتاب از فرزندت قهرمان بساز نوشتهٔ هنری کلود و جان تانسند و ترجمهٔ المیرا امیری است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب از فرزندت قهرمان بساز

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره ماپس، «الیزا مورگان» گفته است که کتاب از فرزندت قهرمان بساز ویژه است؛ زیراسؤالات روزمره در امر پرورش فرزندان را پاسخ داده و دقیقاً به زبان والدین صحبت کرده است. هنری کلود و جان تانسند موفق شده‌اند قوانین و تکنیک‌هایی را پیشنهاد دهند که بسیار کاربردی هستند. این نویسندگان با استفاده از آموزش‌های روان‌شناختی و کلامی، چشم‌اندازی هماهنگ و اطمینان‌بخش را ارائه داده‌اند. آن‌ها خودشان فرزندپروری را تجربه کرده‌اند و حاصل آن را برای ما جمع و ارائه کرده‌اند. این یک کتاب بنیادی است. این کتاب با ارائۀ تصویری بزرگ، می‌خواهد بر اهمیت سال‌های ابتدایی زندگی در تمام سنین و مراحل پرورش فرزندان بیشتر تأکید کند. 

خواندن کتاب از فرزندت قهرمان بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پدرها و مادرها و سایر والدین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از فرزندت قهرمان بساز

«گاهی مواقع فرزندان از خانواده جدا نمی‌شوند و وابستگی زیادی به والدینشان خواهند داشت. گاهی هم در شرایطی از خانواده جدا می‌شوند که هنوز برای یک زندگی مستقل آمادگی ندارند. شاید آن‌ها به والدینشان وابسته نباشند، اما در موضوعات عاطفی یا شغلی هم عملکرد خوبی ندارند. این گروه از فرزندان، ظاهراً بزرگ‌سال هستند، اما درونشان نابالغ یا شکست‌خورده است.

چه کسی مسئول چه چیزی است؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان