دانلود و خرید کتاب زمستان در سوکچو الیسا شوآ دوساپین ترجمه راضیه کریم پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمستان در سوکچو اثر الیسا شوآ دوساپین

کتاب زمستان در سوکچو

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زمستان در سوکچو

کتاب الکترونیکی زمستان در سوکچو نوشتۀ الیسا شوآ دوساپین و ترجمۀ راضیه کریم پور است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. کتاب زمستان در سوکچو، درباره مردم شهر کوچک و آرامی است که با ورود یک غریبه شرایط‌ برایشان تغییر می‌کند.

درباره کتاب زمستان در سوکچو

زمستان در سوکچو، شهری توریستی واقع در مرز کره جنوبی و شمالی، فرارسیده و سرما همه چیز را کند کرده است. یک زن دورگۀ کره‌ای - فرانسوی در بخش‌پذیرش مهمان‌خانه‌ای قدیمی کار می‌کند. یک روز غروب، مهمان ناخوانده‌ای سر می‌رسد: یک کارتونیست فرانسوی به نام کرند که می‌خواهد از این سرزمین دورافتاده، برای کتاب جدیدش الهام بگیرد و...

درباره الیسا شوآ دوساپین

الیسا شوآ دوساپین، متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۹۲ در Sarlat-la-Canéda فرانسه، نویسنده فرانسوی - کره‌ای است که در حال حاضر در سوئیس زندگی می‌کند. در سال ۲۰۱۶، الیزا شوا دوساپین اولین رمان خود را با نام زمستان در سوکچو (Hiver à Sokcho) منتشر کرد که جوایز متعددی از جمله جایزه رابرت - والسر، پریکس آلفا و جایزه رژین - دفورژ را دریافت کرد.

دومین رمان او، Les Billes du Pachinko، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

خواندن کتاب زمستان در سوکچو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دوستداران رمان‌های معاصر مناسب است

بخشی از کتاب زمستان در سوکچو

«اتوبوس رسید. ما سوار آن شدیم و هر کدام در سمتی جداگانه کنار پنجره نشستیم. روشنایی در حال از بین رفتن بود. می‌توانستم انعکاس کرند را در شیشه ببینم که بسته‌اش را روی پاهایش گذاشته. چشمانش را بسته بود. بینی‌اش مانند یک گونیا بیرون زده بود. خطوط باریکی از لب‌های نازکش امتداد یافته بود، ردی از چروک‌های آینده. صورتش را اصلاح کرده بود. نگاهم را به سمت چشمانش بردم و متوجه شدم او نیز دارد من را از انعکاس توی شیشه نگاه می‌کند. همان نگاهی که اولین بار وقتی وارد هتل شد، تحویلم داد. دوستانه و در عین حال کنی خسته. سرم را پایین انداختم. توقف اتوبوس اعلام شد.

هنگامی که کرند می‌خواست از کوچه پایین برود، دستش را پشت شانه‌ام گذاشت: «ممنون برای بعدازظهر» ...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۷۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان