دانلود و خرید کتاب معشوق من داعشی است هاجر عبدالصمد ترجمه فاطمه آلبوعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معشوق من داعشی است اثر هاجر عبدالصمد

کتاب معشوق من داعشی است

انتشارات:نشر ایشتار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معشوق من داعشی است

کتاب معشوق من داعشی است نوشتهٔ هاجر عبدالصمد و ترجمهٔ فاطمه آلبوعلی است و نشر ایشتار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب معشوق من داعشی است

هاجر عبدالصمد نویسندهٔ اهل مصر است. این داستان درصدد است تا جنایت‌های دهشتناک داعش را در بستری از یک داستان عاشقانه به تصویر بکشد و به این طریق گوشه‌ای از مسائل اجتماع را از دریچهٔ دید یک زن مطلقه مورد بررسی قرار دهد.

کاری که هاجر عبدالصمد در رمان معشوق من داعشی است موفق به انجام آن شده، بهره‌بردن از ابزار ادبی و به‌کارگیری هنر در جهت به تصویر کشیدن جنایات آشکار داعش است. گروهکی که همچون یک بیماری در منطقه پخش شده و ایدئولوژی مسمومش، جان انسان‌های بیگناه زیادی را گرفته است.

این کتاب قصهٔ دخترانی را روایت می‌کند که وقتی از ستم‌ها و بی عدالتی‌های جامعهٔ خود سرخورده می‌شوند، با سهل‌انگاری در دام این اندیشهٔ مسموم گرفتار می‌آیند و تنها زمانی به حقیقت قضیه پی می‌برند که خیلی دیر است و گرفتار یک قوم وحشی و ضدانسانی شده‌اند. این گرفتاری دردناک اما داستانی شده که مایهٔ عبرت و آگاهی بسیاری دیگر می‌شود. لیلا در زندگی شخصی‌اش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما وقتی دوستش سمیره به او پیشنهاد ملحق شدن به داعش را می‌دهد، با چیزهایی که شنیده تصمیم می‌گیرد به آن ها بپیوندد. در ابتدای کار همه چیز به نظر جذاب و محترمانه می‌آید اما دیری نمی‌پاید که او به واقعیت‌های پشت پرده و حوادثی که تهدیدش می‌کنند پی خواهد برد.

خواندن کتاب معشوق من داعشی است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌هایی دربارهٔ داعش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معشوق من داعشی است

«روی تخت دراز کشید. پهلو به پهلو کرد و سعی کرد بخوابد، اما فایده‌ای نداشت. نگاه عمر همچنان در پی او بود. لیلا مثل همیشه می‌دانست که چگونه حرف‌های ناگفته‌ی دیگران را از چشمانشان بخواند. چشمان عمر به او چیزی می‌گفت، اما نمی‌دانست آن چیست. به خودش گفت: اون چیه که لبات نتونست بگه، اما چشمات داد می‌زد آقای داعشی؟!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان