دانلود و خرید کتاب مثبت کرونا محمدرضا حدادپور جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثبت کرونا اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

کتاب مثبت کرونا

انتشارات:انتشارات حداد
امتیاز:
۴.۱از ۶۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مثبت کرونا

کتاب مثبت کرونا نوشته محمدرضا حدادپور جهرمی است. این کتاب در ایام همه‌گیری ویروس کرونا نوشته شده است و حال و هوای مردم در این دوران را به خوبی نشان می‌دهد.

درباره کتاب مثبت کرونا

در این روزها که جامعه‌ جهانی با اتفاقی بزرگ روبه‌رو شده است، همه‌گیری ویروسی که واکسنی برایش وجود نداشت، قدرت انتقال بالا داشت و ناگهان همه‌ جهان را تحت تاثیر قرار داد. درحالی که تمام جهان از این ویروس فلج شده و دولت‌ها با مدیریت‌های اشتباهشان مردم را به کام مرگ می‌فرستند، نسل انقلابی در ایران توانستند حماسه‌های بزرگ خلق کنند.

نویسنده در کتاب مثبت کرونا مجموعه‌ای از خاطراتش از همراهی گروه‌های مبارزه با کرونا را روایت می‌کند. این کتاب  با زبانی‌ طنز داستان‌هایی واقعی را روایت می‌کند که می‌تواند در این دوران حال روحی شما را بهتر کند. 

خواندن کتاب مثبت کرونا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدرضا حدادپور جهرمی

محمد رضا حدادپور جهرمی متولد سال ۱۳۶۳، یکی از اساتید جوان حوزه علمیه جهرم است که معاونت پژوهشی این حوزه را نیز به عهده دارد. او فعالیتش را با کانال تلگرامی دلنوشته‌های یک طلبه شروع کرد. او به شهرت فراوانی بین ادب‌دوستان انقلابی رسید و آثار مختلفی را منتشر کرد. بیشتر آثارش داستانی و با موضوعاتی مانند فتنه و زندگی طلبه‌ها و خاطرات جنگ منتشر شده است.

در دنیای امروز که انقلابیون کمتر به سراغ داستان‌نویسی رفته‌اند محمدرضا حدادپور جهرمی به درستی درک کرده است که داستان‌گویی زبان نسل امروز است و اگر قرار است اطلاعاتی به مخاطب منتقل شود می‌توان از آن استفاده کرد. آثار این نویسنده در انتشارات حداد منتشر شده است. 

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

کتاب ۳۸۴ از کتابخانه همگانی ، کتاب جذاب و شیرینی بود. همه باید شکر نعمت سلامتی را بارها و بارها تا جایی که در توان داریم، بجا بیاوریم.

فائق
۱۴۰۰/۰۱/۱۵

خیلی خوب بود، قسمتی از اتفاقاتی که تو دوره ورود کرونا تو کشور و بخصوص در بخش کادر درمان بوجود اومد رو روایت میکنه، اونم با یک قلم خاااص🙃😌🤗 که فقط مختصّ آقای حدادپورِ! حتما بخونین و باهاشون همراه شین

seyyede313
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

سلام این کتاب بر خلاف نوشته های دیگر اقای حداد پور امنیتی نیست، و البته من معتقدم که طنز هم نیست، درسته که لبخند به لب میاره ولی حرف های زیادی برای گفتن داره...میشه گفت یه کتاب تربیتی بود. در

- بیشتر
محمد سجاد
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

از آثار خیلی خوب آقای حدادپورجهرمی . انسان رو کاملا وارد فضایی که توصیف میشه میبره . خدا همه اموات کرونایی رو رحمت کنه و به خانواده هاشون صبر بده

haji
۱۴۰۰/۰۸/۱۷

در بستر کرونا این کتاب را خواندم هم خندیدم هم قطره اشکی جاری شد خدا بنیامین و اون مرحوم آخر را بیامرزد. کاش ذره‌ای از معرفت بنیامین و قطره‌ای از شوخ‌طبعی و حاضرجوابی حاج آقا قسمتمان گردد.

SARA
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

خوب بود.

فاطمه
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

خیلی خوبه فقط صفحه هاش کمه

کاربر ۱۵۲۹۲۲۰
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

خیلی دوست داشتم.

جمع ضدین
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

کتاب روایت حاج محمد نویسنده کتابه که تو روزهای کرونایی بیمارستان و غسال خونه رفته و کمک کرده... متن کتاب خیلی روونه و فرصتی نمی گیره خوندنش ، یه جاهایی قاه‌قاه می‌خندین و یه جاهایی هم به فکر فرو می‌رین. مهم‌ترین قسمت

- بیشتر
کاربر ۶۹۵۷۷۳۰
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان