دانلود و خرید کتاب خوک کریسمس جی. کی. رولینگ ترجمه ویدا اسلامیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوک کریسمس اثر جی. کی. رولینگ

کتاب خوک کریسمس

معرفی کتاب خوک کریسمس

کتاب «خوک کریسمس» نوشتۀ جی. کی. رولینگ و ترجمۀ ویدا اسلامیه است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. خوک کریسمس، رمانی فانتزی و جذاب برای ردۀ سنی کودکان و نوجوانان است.

درباره کتاب خوک کریسمس

تقریباً تمام بچه‌ها یک عروسک یا اسباب‌بازی محبوب دارند که همیشه همراهشان است، با آن‌ها بازی می‌کنند و شب‌ها کنار آن می‌خوابند. خوک کریسمس دربارۀ پسری به نام جک است که عروسک محبوبی به نام دُرپیگ دارد که البته بعدها اتفاقاتی می‌افتد که آن را دی‌پی صدا می‌کنند. جک و دی‌پی از کودکی روزهای بسیار خوبی را با هم گذرانده‌اند و ماجراهای زیادی را تجربه‌ کرده‌اند؛ اما بالاخره یک روز دی‌پی گم می‌شود. می‌توان تصور کرد که گم‌شدن دی‌پی چقدر برای جک ناراحت‌کننده است؛ اما خوک عروسکی جدید برای پیداکردن دی‌پی آن هم در شب کریسمس پیشنهاد عجیبی دارد. پیشنهاد این عروسک شگفت‌انگیز آغاز سفر ماجراجویانه، هیجان‌انگیز و جذاب جک به سرزمین گمشدگان است.

کتاب فانتزی و جذاب خوک کریسمس، ضمن اینکه کودکان و نوجوانان را سرگرم می‌کند، به موضوعاتی مانند، روابط خانوادگی، همدلی، عشق و دوست‌داشتن می‌پردازد. این کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز، در سال ۲۰۲۲ نامزد جایزۀ کتاب داستانی کودک بریتانیا معرفی و به بیش از ۸۰ زبان ترجمه شد.

خواندن کتاب خوک کریسمس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و علاقه مندان به کتاب‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جی کی رولینگ

جی کی رولینگ با نام کامل «جوآن کاتلین رولینگ» یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که بیشتر او را به‌عنوان نویسندهٔ مجموعهٔ داستانی پرطرف‌دار «هری پاتر» می‌شناسیم. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند. گفته شده است که مجموعه داستان‌های «هری پاتر» بود که منجر شد رولینگ تنها طی پنج سال از فردی فقیر به مولتی‌میلیونری شناخته‌شده تبدیل شود. او که در ۳۱ جولای ۱۹۶۵ در شهر یاته واقع در شهرستان گلاسترشر در انگلستان متولد شد، از خردسالی داستان‌های تخیلی کوتاه می‌نوشت و به نوشتن علاقهٔ بسیار داشت. پس از طی درجات در مدرسه و کالج، در سال ۱۹۸۶ از دانشگاه اکستر مدرک لیسانس ادبیات فرانسه و ادبیات باستانی یونان و روم را دریافت کرد و سپس در مؤسسهٔ عفو بین‌الملل لندن به‌عنوان محقق و منشی دوزبانه مشغول به کار شد. ایدهٔ داستان‌های «هری پاتر» زمانی به ذهن رولینگ خطور کرد که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و در جست‌وجوی چیزی بود که زندگی‌اش را با عشق و علاقه وقف آن کند. او در شغل‌های بسیاری فعالیت کرده بود، اما هیچ‌یک از آن‌ها شغلی نبود که او را مجذوب خود کند. در همین اثنا، مادر رولینگ پس از نبردی ده‌ساله با بیماری تصلب، در ۴۵سالگی از دنیا رفت. رولینگ که در اثر مرگ زودهنگام مادرش دچار افسردگی شده بود، به پرتغال رفت تا زندگی ماجراجویانهٔ خود را به‌عنوان معلم انگلیسی در این کشور ادامه دهد و در همین روزها بود که ایدهٔ داستان‌های «هری پاتر» به ذهنش خطور کرد. در سال ‍۱۹۹۷، رولینگ توانست با چاپ کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» در انگلستان به ثروت و شهرت عظیمی دست پیدا کند. او در این دوره دیگر با نام مستعار «جی‌. کی. رولینگ» شناخته می‌شد. علت انتخاب این نام توسط او این بود که رولینگ نمی‌دانست پسرهای مخاطب داستان‌هایش چه واکنشی به یک نویسندهٔ زن داشته باشند؛ بااین‌حال او تا به امروز با همین نام مستعار فعالیت کرده است. 

بخشی از کتاب خوک کریسمس

«کمی پیش‌ازاین که جک به مدرسه برود، نامه‌ای به دست پدر و مادرها رسید که در آن نوشته بود بچه‌ها باید در روز اول مدرسه، اسباب‌بازی محبوبشان را با خود بیاورند. همهٔ بچه‌های کلاس عروسک خرسی آورده بودند؛ اما ناگفته پیداست که جک دی‌پی را برده بود. تک‌تک بچه‌ها به‌نوبت جلوی کلاس رفتند و گفتند اسم عروسک محبوبشان چیست و چرا عروسکشان را دوست دارند. وقتی نوبت به جک رسید، توضیح داد چرا دی‌پی را دی‌پی صدا می‌کنند و دربارهٔ عمل جراحی چشم‌هایش گفت و ماجرای روزی را تعریف کرد که دی‌پی را در ساحل زیر ماسه‌ها چال کرد و نزدیک بود دیگر هیچ‌وقت پیدا نشود.»

نظرات کاربران

Mâh
۱۴۰۳/۰۳/۲۰

کتاب جذاب و دوست داشتنی بود .. ارزش یکبار خوندن و داره و کلی چیز میشه ازش یادگرفت .. هم برای بزرگترها خوبه هم بچه ها

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان