دانلود و خرید کتاب پابلو پیکاسو کیست؟ ترو کلی ترجمه مرضیه بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پابلو پیکاسو کیست؟ اثر ترو کلی

کتاب پابلو پیکاسو کیست؟

معرفی کتاب پابلو پیکاسو کیست؟

کتاب پابلو پیکاسو کیست؟ نوشتۀ ترو کلی با ترجمۀ مرضیه بیگی در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با زندگی شخصی و هنری یکی از نقاشان مهم قرن بیستم آشنا می‌شوند.

درباره کتاب پابلو پیکاسو کیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است زیروبم زندگی یکی از نقاشان تأثیرگذار و مهم در سدۀ گذشته را بشناسند. پابلو روییس ای پیکاسو در ۲۵ اکتبر ۱۸۸۱ در اسپانیا به دنیا آمد. او نقاش، شاعر، طراح صحنه و پیکرتراش بود و می‌توان او را یکی از هنرمندان برتر و تأثیرگذار در قرن بیستم میلادی دانست. پیکاسو یکی از پایه‌گذاران سبک کوبیسم بود. او بیشتر عمر خود را در فرانسه به سر برد و به‌دلیل جست‌وجوگری، نوآوری، پرکاری و اثرگذاری بر معاصران هنرمندی شناخته‌شده است. پابلو پیکاسو در طول زندگی خود، دوره‌های هنری مختلف را تجربه کرد که کمترین هنرمندی به چنین تجربهٔ عظیمی دست پیدا می‌کند. این نقاش و مجسمه‌ساز اسپانیایی با خلق آثارش گام مهمی در هنر مدرن برداشت. او در ابداع و نوآوری سبک‌ها و تکنیک‌های نقاشی بی‌نظیر بود و استعداد خدادادی او به‌عنوان یک نقاش و طراح بسیار قابل توجه بود. پیکاسو در کار کردن با رنگ روغن، آب‌رنگ، پاستل، زغال چوب، مداد و جوهر بسیار توانا بود و با ایجاد آثاری در مکتب کوبیسم استعداد بی‌نظیر خود را به بهترین شکل به کار گرفت. نکتۀ مهم این است که او در زمینۀ طراحی و نقاشی آموزش علمی چندانی ندیده بود، با این حال، تلاش هنرمندانه‌ای در تغییر جهت فکری خود انجام داد. از او با عنوان پرکارترین نقاش تاریخ نیز یاد می‌شود.

کتاب پابلو پیکاسو کیست؟ خواننده‌اش را به سفری تاریخی در زندگی این نقاش برجسته می‌برد تا دربارۀ زندگی شخصی و هنری او و روزگاری که بر او گذشت، بخواند. این کتاب کوتاه، جذاب و خواندنی، اطلاعاتی مفید در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب پابلو پیکاسو کیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: پابلو پیکاسو کیست؟

فصل ۱: پسر اعجاب‌انگیز

فصل ۲: هنرمند جوان

فصل ۳: زندگی در پاریس

فصل ۴: تابلوهای حیرت‌انگیز پابلو

فصل ۵: یک چیز جدید

فصل ۶: عشق‌های پی در پی

فصل ۷: جنگ و صلح

فصل ۸: ظرف و ظروف

فصل ۹: تا ابد مشغول کار

گاه‌شمار زندگی پابلو پیکاسو

خواندن کتاب پابلو پیکاسو کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان