دانلود و خرید کتاب آرزوی غولچه برفی مژگان کلهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرزوی غولچه برفی اثر مژگان کلهر

کتاب آرزوی غولچه برفی

نویسنده:مژگان کلهر
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آرزوی غولچه برفی

کتاب آرزوی غولچه برفی نوشتهٔ مژگان کلهر است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و از مجموعهٔ «کلاس‌اولی، کتاب‌اولی» است که براساس درس‌های ۱۹ تا ۲۲ کتاب فارسی اول دبستان برای نوآموزان طراحی شده است.

درباره کتاب آرزوی غولچه برفی

کتاب آرزوی غولچه برفی با تصویرسازی‌های «ویدا کریمی» منتشر شده و از سری کتاب‌های «فندق» است. این کتاب از دستهٔ کتاب‌های «کلاس اولی، کتاب اولی» است. هدف از انتشار این مجموعه، ایجاد فرصتی مناسب برای تثبیت حروف الفبا و آموزش قصه‌خواندن به کودکان کلاس‌اولی است. این کتاب متعلق به سطح چهار از این مجموعه است. دانش‌آموزانی که درس‌های ۱۹ تا ۲۲ کتاب «فارسی اول دبستان» را پشت سر گذاشته‌اند، می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند و الفبای آموخته‌شده در کتاب درسی خود را به این شکل تثبیت کنند. آرزوی غولچه برفی با داستان متناسب با سن کودک همراه با تصاویر رنگارنگ، شرایط را برای والدین و آموزگاران مهیا ساخته تا کودکان را با کتاب و کتاب‌خوانی و دنیای پررمزوراز قصه‌ها آشنا کنند. مژگان کلهر نویسندهٔ این اثر است.

خواندن کتاب آرزوی غولچه برفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان کلاس اول دبستان و والدینی که می‌خواهند مهارت خواندن را در فرزندانشان تقویت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۶۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۰۰
تومان