دانلود و خرید کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی مگان مک دونالد ترجمه محبوبه نجف خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی اثر مگان مک دونالد

کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی

معرفی کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی

کتاب «جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی» نوشتۀ مگان مک دونالد و ترجمۀ محبوبه نجف خانی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی، پنجمین جلد از مجموعۀ جذاب و هیجان‌انگیز جودی دمدمی و دوستان است.

درباره کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی

جودی متوجه می‌شود که حال آرواره ها خوب نیست. آرواره‌ها اسم گیاه حشره‌خوار جودی است. او و استینک شروع می‌کنند به بررسی تا بفهمند علت چیست که آرواره‌ها ناراحت، بی حال و غصه‌دار است. جودی هرکاری به ذهنش می‌رسد برای گیاهش انجام می‌دهد اما هیچ فایده‌ای ندارد. آیا جودی می‌تواند به او کمک کند. بله حتماً! جودی در نهایت می‌فهمد که باید چه‌کار کند اما قبل از آن اتفاقات هیجان‌انگیز و جالب و خنده داری رخ می‌دهد. جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی ۳ فصل دارد. «فصل اول: آرواره‌ها عاشق می‌شود»، «فصل دوم: موشی اسرارآمیز» و «فصل سوم: قورقوری و خون‌آشام»

بعد از استقبال مخاطبان از مجموعه کتاب‌های جودی دمدمی، مگان مک‌دونالد نویسندۀ مشهور این مجموعه دست‌به‌کار شد و ۲ مجموعۀ دیگر به نام‌های «جودی دمدمی و استینک» و «جودی دمدمی و دوستان» نوشت. مجموعه کتاب‌های جودی دمدمی و دوستان نیز مانند مجموعه‌های قبل به دلیل داستان‌های هیجان‌انگیز، ‌طنز و جذاب بسیار موردتوجه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. هریک از جلدهای این مجموعه دربارۀ یکی از دوستان جودی و یا برادر جودی است. ماجراهای متفاوت و تازه و همچنین اتفاقات طنز و مهیجی که در هریک از جلدها رخ می‌دهد نظر کودکان را به خود جلب می‌کند و آن‌ها را به دل داستان می‌کشاند. جودی دمدمی و دوستان در همه‌جای دنیا پرطرف‌دار شده و به همین دلیل به زبان‌های زیادی ترجمه شده است. کودکان ایرانی هم با خواندن ماجراهای جودی دمدمی و دوستان، سرگرم شده و لذت می‌برند.

تاکنون ۱۰ جلد از مجموعۀ جودی دمدمی و دوستان ترجمه و منتشر شده است. جلدهای این مجموعه عبارت است از: «راکی زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز، جلد اول»، «ایمی نیمی در خبرهای داغ، جلد دوم»، «فرانک پرل در مسابقات جنجالی شیرینی‌پزی، جلد سوم»، «استینک دمدمی در سوپر تندر، جلد چهارم»، «جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی»، «خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد، جلد ششم» و «آقای تاد در روز شوخی اول آوریل، جلد هفتم»، «جودی دمدمی پری دندان می‌شود، جلد هشتم»، «جودی دمدمی چپ‌دست می‌شود، جلد نهم» و «استینک دمدمی در جستجوی بزرگ‌ترین کشف قرن، جلد دهم»

خواندن کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۸ تا ۱۲ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان های خانگی

«استینک تا چشمش به حیوان خانگی جودی افتاد، دهانش از تعجب بازماند و گفت: آرواره‌ها چه‌اش شده؟ قیافه‌اش عین نان بیات شده.

جودی گفت: مریض شده.

وای‌ی‌ی‌ی. نکند سرخک گرفته.

جودی گفت: سر درنمی‌آورم. من از توی باغچۀ بابا گوش‌خیزک آوردم و بهش دادم. زمستان بردمش بیرون توی هوای آزاد. وقتی هم که برگ‌هایش زرد شد، آن‌ها را کندم.

استینک گفت: شاید خوشش نیامده برگ‌هایش را کندی.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان