دانلود و خرید کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه اندرو کارینگتن هیچکاک ترجمه محمدیاسر فرحزادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه اثر اندرو کارینگتن هیچکاک

کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه

معرفی کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه

کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه نوشتهٔ اندرو کارینگتن هیچکاک، ترجمهٔ محمدیاسر فرحزادی و ویراستهٔ مرتضی مشاکی را انتشارات ساقی منتشر کرده است. این کتاب به تشریح و تفصیل روند قدرت‌گیری صهیونیسم می‌پردازد.

درباره کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه

گفته شده است که یکی از پدیده‌های شومی که پس از جنگ جهانی دوم با شدت بیشتری شکل و به‌مرور زمان قوت گرفت، صهیونیسم است؛ طرز فکری که پس از واقعهٔ دهشت‌بار هولوکاست و به‌بهانهٔ یافتن پناهگاهی برای بازماندگان این جنایت دست به اعمال خونینی زد که تا امروز نیز ادامه دارند. گسترش این دیدگاه چگونه سرعت گرفت و چرا تابه‌حال اقدام مؤثری برای پیش‌گیری از آن صورت نگرفته است؟ کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه به قلم اندرو کارینگتن هیچکاک کوشیده است به این سؤال پاسخ دهد و نسبت یهود با پول و چرایی و چگونگی قدرت‌یافتن این جریان و حمایت از آن را شرح دهد و از این رهگذر راهنمای مناسبی برای وجدان‌های بیدار و اذهان فکور پرسشگران باشد.

خواندن کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

دانشجویان و محققان رشته‌های تاریخ، علوم سیاسی و روابط بین‌الملل و نیز علاقه‌مندان به مطالعهٔ مباحث مربوط به صهیونیسم و فلسطین از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه

«زمانی که اسرائیل در سال ۱۹۴۸ تأسیس شد، یهودیان خزری-اشکنازی رهبری این کشور نوپا را به دست گرفتند. مردمانی که به دروغ ادعا می‌کردند یهودی هستند، اما یهودی نبودند، خیلی زود میلیاردها دلار کمک بلاعوض خارجی از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی و صدها میلیون‌دلار دیگر نیز به‌صورت غرامت جنگی از آلمان شکست‌خورده دریافت کردند. ازاین‌گذشته این شیادان یهودی همدردی و حمایت میلیاردها ساده‌لوح فریب‌خورده را در سراسر جهان به دست آوردند که در برابر قربانیان {دروغین} یهودی هولوکاست یا به دنبال کمک آنان بودند؛ گرچه تعداد اندکی از خزرها روزگاری قربانی این کشتار {دروغین} شده بودند. درواقع آن‌چه در این‌جا با آن مواجه هستیم، فرقه‌ای چشمگیر از هویت و نژاد است که در حالی که از یهودیان دروغین شکل گرفته. با شور و شوق وانمود می‌کنند مردمان برگزیده و عزیزدردانهٔ خداوند هستند. اما درواقع کافران به وجود خداوند، دروغگویانی استثنایی و بازیگران دوزوکلک در سراسر جهان هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان