دانلود و خرید کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی حجت اله مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی اثر حجت اله مرادی

کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی

معرفی کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی

کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی نوشتهٔ حجت اله مرادی است و نشر ساقی عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب به تشریح استراتژی‌ها و عملکرد رژیم صهیونیستی در میدان جنگ روانی می‌پردازد.

درباره کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی

گفته شده است که بردوباخت در جنگ نه به‌صرف قدرت نظامی و تسلیحاتی برتر که با مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها صورت خواهد گرفت. یکی از حربه‌های کاربردی در طول تاریخ، جنگ روانی به‌منظور تضعیف روحیهٔ دشمن بوده است که در جهان امروز و باتوجه‌به پیشرفت‌های فناورانه در رسانه‌ها و بنگاه‌های خبررسانی و نیز سرعت و سهولت ارتباطات با جدیت و البته هوشمندی بیشتری صورت خواهد گرفت، این قابلیت را دارد تا قوی‌تر از هر سلاحی، دشمن را از پای درآورده و مسیر قضاوت افکار عمومی را به‌نحو چشمگیری تغییر دهد. ازآنجاکه دهه‌ها است مناقشات بین‌المللی جدی و سازش‌ناپذیری بین ایران و اسرائیل وجود دارد، ضرورت مطالعه و بررسی عملکرد و چشم‌انداز این رژیم در میدان جنگ روانی از اهمیت بسیاری برخوردار است. کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی به قلم حجت اله مرادی کوشیده است تا در ۲۵ فصل به واکاوی و تشریح عملکرد رژیم اسرائیل در میدان جنگ روانی با ایران و سایر کشورهای خاورمیانه و مناسبات این رژیم با آمریکا در این مورد بپردازد.

خواندن کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان، محققان و فعالان حوزه‌های جامعه‌شناسی، رسانه، علوم سیاسی و روابط بین‌الملل از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب عملیات روانی و رژیم صهیونیستی

«جنگ روانی، بحران‌سازی و استفادهٔ ابزاری از سازمان‌های جهانی به‌موازات دیپلماسی فعال سران رژیم صهیونیستی، همواره از شگردها و تاکتیک‌های این رژیم برای مقابله با مخالفان خود بوده است. علاوه‌براین یکی از ویژگی‌های سیاست رژیم صهیونیستی استفادهٔ هم‌زمان از مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها در مورد مسئله‌ای خاص است. به‌عنوان مثال، این رژیم در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران از چندین تاکتیک هم‌زمان استفاده می‌کند. از یک‌سو از حملات هسته‌ای به تأسیسات هسته‌ای ایران نام می‌برد و از سوی دیگر خبر اعزام زیردریایی‌های خود به دریای عمان را اعلام می‌کند؛ هم‌زمان اخباری دربارهٔ احتمال خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای ایران توسط اسرائیل مطرح می‌شود و در کنار این تاکتیک‌ها خبر فروش بمب‌های آمریکایی با توان‌مندی نفوذ در تأسیسات زیرزمینی منتشر می‌شود. به‌علاوه تاکتیک بین‌المللی کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران در دستور کار فعالیت‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد. حتی احزاب مخالف رژیم صهیونیستی نیز از این تاکتیک استفاده می‌کنند، به‌گونه‌ای که شیمون پِرِز، رهبر حزب کارگر می‌گوید: نمی‌خواهیم مسائل ایران را به یک مشکل ایران-اسرائیل تبدیل کنیم. زیرا برنامهٔ ایران مشکلی بین‌المللی است که نگرانی آمریکا، روسیه و ایران را برانگیخته است.» 

توجه انگیزی و تخلیه هیجان
فاطمه صفاری
سهم من از عشق
زینب رجبی
آمادگی جسمانی و تغذیه در فوتبال
جیمز دونلی
تقابل زندگی خانوادگی و سازمانی و تاثیر آن بر هر دو جایگاه
حسین عبدی‌نیا
مهندسی سیستم عامل ویندوز و برنامه نویسی سیستمی
محمد گلشاهی
کراس فیت
صادق سلامی
الحدیقة النظیفة
فریال خلف
تاثیر کنترل عواطف در روابط فرازناشویی
طاهره رستمی
از هر دری سخنی
منصور ملکیان
مفاهیم اساسی انتقال اندازه حرکت، حرارت و جرم (جلد اول)
جیمز ولتی
مقدمه ای بر محاسبات علمی
چارلز فرانسیس ون لوان
مشکلات حقوقی در انتقال حق سرقفلی و راهکاری پیشگیری
مرضیه صادق بزرگی
حذف کنید تا به دست آوردید
میثم یزدانی
مدیریت بحران و شرایط بحرانی
اسلام کاوسی
اصول ایجاد تاب آوری
راینته بیگز
گردشگری ورزشی با نگاهی بر ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی
سیدرضا موسوی
جذاب قاتل
فخرالسادات اسکندری ورامین
آیین فرزندپروری مطلوب
ربابه محمدی
اقتصاد و فرهنگ
دیوید تراسبی
مثل واتیکان در نقشه جهان
رضا مهرعلیان
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

قیمت:
۱۴۱,۰۰۰
تومان