دانلود و خرید کتاب مربیگری زورخانه ای درجه ۳ ملی علیرضا غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مربیگری زورخانه ای درجه ۳ ملی اثر علیرضا غلامی

کتاب مربیگری زورخانه ای درجه ۳ ملی

انتشارات:انتشارات حتمی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مربیگری زورخانه ای درجه ۳ ملی

کتاب مربیگری زورخانه ای درجه ۳ ملی نوشتهٔ علیرضا غلامی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب مربیگری زورخانه ای درجه ۳ ملی

اهمیت شناختِ بنیادها و رفتارهای مربیگری بسیار بااهمیت‌تر از آموزش فنون ورزش است. معمولاً همه‌ٔ کودکان و نوجوانان در آینده قهرمان نخواهند شد؛ ولی ممکن است که با راهنمایی و راهبرد مربیانِ بادانش که در بنیادها و رفتارهای ویژه‌ٔ این سنین چیرگی دارند، در آینده کسانی تندرست و با اعتمادبه‌نفس بالا برای انجام دادن فعالیت‌های اجتماعی تربیت شوند. مربیگری رده‌های سنی پایه، به‌نوعی یک ماجراجویی است؛ زیرا با کودکانی سروکار داریم که رفتارهای گوناگونی از خود آشکار خواهند داد. برخورد اصولی و درست و همچنین شناسایی به‌موقع و جلوگیری از برخوردها و رویدادهایی که مایه‌ٔ سرخوردگی و عدم اعتمادبه‌نفس در کودکی می‌شود، از باارزش‌ترین نقش‌های یک مربی است. می‌توان گفت مربیگری در رده‌های پایه، راه رفتن در لبه‌ٔ تیغ است.

اگر مربیان ورزش زورخانه‌ای، می‌خواهند مربیان کامیابی در این پهنه باشند، باید بنیادها و راه و روش‌های دانشورانه‌ٔ مربیگری را بدانند و بتوانند در برخورد با ورزشکاران، آن را به کار بگیرند. در همین راستا، این کتاب از دو بخش فراهم‌ شده است: در بخش نخست آن، کوشش داریم که به شناسایی بنیادهای مربیگری، موانع و راهکارهای جذب نونهالان و نوجوانان، دلایل انتخاب مربیگری و …؛ و در بخش دوم، به ارائه‌ٔ برخی از بنیادها و آموزش علم تمرین زورخانه‌ای پرداخته‎‌ایم.

آنچه در کتاب مربیگری زورخانه ای درجه ۳ ملی می‌خوانید:

فصل ۱: اهمیت مطالعه‌‌ی حضور نونهالان و نوجوانان در ورزش

فصل ۲: ورزش برای کیست؟

فصل ۳: چرا به مربیگری نونهالان و نوجوانان می‌پردازید

فصل ۴: چرا نونهالان و نوجوانان ورزش را انتخاب می‌‌کنند یا کنار می‌‌گذارند؟

فصل ۵: موفقیت و شکست از نظر نونهالان و نوجوانان

فصل ۶: دلایل اضطراب کودکان در ورزش

فصل ۷: برقراری ارتباط مؤثر با کودک

فصل ۸: تاریخچه

فصل ۹: معماری و تجهیزات

فصل ۱۰: ورودی گود ‌(استقرار جرگه)

فصل ۱۱: شنو رفتن

فصل ۱۲: نرمش‌‌های زورخانه‌‌ای

فصل ۱۳: میل‌‌گیری

فصل ۱۴: پای زدن

فصل ۱۵: پای آخر

فصل ۱۶: دعا و خروج

فصل ۱۷: تیمی زورخانه‌ای

فصل ۱۸: تکفر و کفگرد

خواندن کتاب مربیگری زورخانه ای درجه ۳ ملی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی این کتاب عبارت‌اند از دانشجویان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربیگری و تربیت بدنی و دانشجویانی که در برنامه‌های آمادگی پیش از تدریس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجویان رشته علوم ورزشی که هدفشان یادگیری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرین است و نیز متخصصان تندرستی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۶۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۵۰۰
تومان