دانلود و خرید کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی عباس خدایاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی اثر عباس خدایاری

کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی

معرفی کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی

کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی نوشتهٔ عباس خدایاری و رضا خورشیدی و کیوان مشیری و ویراستهٔ حمید قاسمی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.


انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی

بدون ترديد تربيت بدنی و ورزش يکی از پرجاذبه‌ترين و پرمخاطب‌ترين علوم معاصر است. رويدادهای ورزشی مهم مانند مسابقات المپيک، جام جهانی فوتبال، مسابقات درون و بين‌قاره‌ای و… به حدی مورد توجه همه ملت‌های جهان قرار می‌گيرد که در زمان برگزاری اين رويدادهای ورزشی، اخبار مهم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سياسی تحت تاثير رونق اخبار ورزشی کم‌رنگ می‌شوند و کشورهای زيادی با توجه به اهميت و فوايد اين رقابت‌ها برای کسب ميزبانی و برگزاری مطلوب آن، رقابت جدی می‌کنند.

در دهه اخير ورزش قهرمانی ايران سال‌های پر فراز و نشيب زيادی را در مديريت خود پشت سر گذاشته است و به رغم تلاش همه دست‌اندرکاران، ورزش ايران به لحاظ راهبرد (استراتژی)، اهداف، برنامه، ساختار و … نيازمند بازنگری اصولی است که نيازمند مشارکت جمعی متخصصان، صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران ورزش کشور است. يکی از امور مهم در مديريت ورزش کشور کسب ميزبانی‌های مهم و برگزاری مسابقات است، اينگونه است که کشورهای مختلف جهان در جهت برگزاری مسابقات بين‌المللی و مهم ورزشی با يکديگر به رقابت می‌پردازند و تمام توان خود را در اين راه حتی چندين سال قبل از برگزاری مسابقات به کار می‌بندند و سعی دارند به لحاظ سخت افزاری و نرم‌افزاری و موارد فنی اين مسابقات در سطح خوب برگزار شود هر چند برگزاری و آماده‌سازی اينگونه مسابقات برای آنها هزينه‌های زيادی را در برداشته باشد اما برگشت فنی و درآمدی آن نيز قابل توجه خواهد بود.

کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی که با توجه به سرفصل درس مديريت برگزاری رويدادها و اردوهای ورزشی تنظيم شده است، می‌تواند مورد کاربرد مسئولين و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات و دانشجويان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مديريت ورزشی قرار گيرد.

آنچه در کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی می‌خوانید:

فصل اول: نحوه مديريت رويدادهای ورزشی

فصل دوم: رويدادهای ورزشی کميته بين‌المللی المپيک

فصل سوم: رويدادهای ورزشی کميته ملی المپيک ايران

فصل چهارم: رويدادهای ورزشی فدراسيون بين‌المللی کشتی (فيلا)

فصل پنجم: رويدادهای ورزشی فدراسيون کشتی ايران

فصل ششم: فدراسيون بين‌المللی ورزش دانشجويی (فيزو)

فصل هفتم: رويدادهای ورزشی اداره کل تريبت بدنی وزارت علوم و تحقيقات و فناوری

فصل هشتم: نحوه اعزام تيم‌های ورزشی به مسابقات و اردوهای داخل و يا خارج کشور

خواندن کتاب مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی اين کتاب عبارت‌اند از دانشجويان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربيگری و تربيت بدنی و دانشجويانی که در برنامه‌های آمادگی پيش از تدريس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجويان رشته علوم ورزشی که هدفشان يادگيری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرين است و نيز متخصصان تندرستی و ورزشکاران.

همداستان (جلد اول)
روشنک جهانی
دلدادگی
فرزاد پاکرو
بچه های کوهستان
آیناز منوچهری
جهانی شدن نئولیبرالیسم و رشد اشکال خشونت در خاورمیانه
مونا نوری ثابت
الدرر الفقهیة فی شرح اللمعة الدمشقیة (الجزء الاول)
ماجد کاظمی (دباغ)
میکروبیولوژی موادغذایی (جلد اول)
عثمان ارکمن
تحلیل روند قضائی دادگاه‌ ها و دادسراهای اطفال و نوجوانان در جرائم مواد مخدر
شیوا کشاورزی
تاثیر طرح و نقش فرش دوره قاجار در صادرات
هدی بارونی ابراهیمی
اسرار الصنایع
قاضی سعید قمی
انگار یکی داشت ما رو تعریف می کرد
محمدعلی حاج محمدی
زمانه حبیب
حبیب هدیه نژاد
رازهای موفقیت در طراحی برنامه های تمرینی
آلین کاسگرو
مناقب نگاری در دوره صفویه
حسن غلامی
چنان و چنین
مبارک شاه ثاقب آزاد
آغاز تجارت برخط
منصوره عشریون
فرهنگ واژگان گویش دشتی (جلد دوم)
سید کوچک هاشمی زاده
آیین نامه، قوانین و مقررات مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی
علی رضا غلامی
خبرسازان
فرانچسکو مارکنی
دستور ساده زبان چینی
مرتضی کارگر سامانی
زیر آسمون آبی (جلد دوم)
جلال عرب اسدی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان