دانلود و خرید کتاب انتقام سوسک سرکش تاد اچ. دودلر ترجمه مینا قنواتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انتقام سوسک سرکش اثر تاد اچ. دودلر

کتاب انتقام سوسک سرکش

معرفی کتاب انتقام سوسک سرکش

کتاب انتقام سوسک سرکش نوشتهٔ تاد اچ. دودلر و ترجمهٔ مینا قنواتی و ویراستهٔ مژگان کلهر است و نشر افق آن را منتشر کرده است. انتقام سوسک سرکش دومین جلد از مجموعه کتاب سوپرمگس است.

درباره مجموعه کتاب سوپرمگس

مجموعهٔ سوپرمگس درباره‌ٔ ابرقهرمان کوچک، یوجین مگس است که با دوست نزدیکش کک کولاک و خواهرش ال در سرزمین بوگندستان زندگی می‌کنند و ‌به جنگ سوسک سرکش می‌روند. اما اینکه چطور یوجین و خواهرش به سوپرمگس تبدیل می‌شوند و مبارزه‌شان با سوسک سرکش به کجا می‌انجامد، در چهار جلد مجموعه‌ٔ سوپرمگس آورده شده است.

درباره کتاب انتقام سوسک سرکش

به سرزمین بوگندستان خوش آمدید! دوباره سروکله‌ٔ سوسک سرکش پیدا شده! و خبر بد اینکه او حالا بزرگ‌تر، دیوانه‌تر و بوگندوتر شده! سوسک سرکش نقشه کشیده که با بازی جدیدی که طراحی کرده ذهن تمام دانش‌آموزان مدرسه‌ٔ قایق قهوه‌ای را در اختیار خودش بگیرد و سوپرمگس را برای همیشه نیست و نابود کند. اما آیا این‌بار هم سوپرمگس می‌تواند قبل از اینکه خیلی دیر شود جلوی سوسک سرکش را بگیرد؟

وقتی سوسک‌ها انتقام می‌گیرند اذیت و آزارهای سوسک سرکش تمامی ندارد! او در مقابل نگاه ناباور معلم‌ها و دانش‌آموزان دوباره به مدرسه برمی‌گردد و به خاطر دزدیدن دفترچه‌ٔ اختراعات یوجین به فناوری‌هایی شگفت‌انگیز دست پیدا می‌کند. به‌طوری‌که اول ذهن همه‌ٔ بچه‌های مدرسه‌ٔ قایق قهوه‌ای را در اختیار می‌گیرد و بعد، کم‌کم نقشه‌ٔ شوم خودش را در شهر هم پیاده می‌کند؛ اما آیا او می‌تواند؟سوسک سرکش حتی کک کولاک را هم به دام می‌اندازد و یوجین برای مبارزه با او تنها و بی‌دفاع می‌شود.

کودکان با خواندن این کتاب با حشرات بیشتر آشنا می‌شوند و مفاهیمی چون دوستی، قلدری، اعتمادبه‌نفس و... را بهتر می‌شناسند.

خواندن کتاب انتقام سوسک سرکش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم؛ مخصوصا کودکانی که از سوسک می‌ترسند یا از آن خوششان می‌آید.

درباره تاد هریس

تاد.اچ دودلر با نام واقعی تاد هریس گلدمن کارآفرین جنجالی آمریکایی و بنیان‌گذار شرکت تجاری David & Goliath است که لباس، پوستر و کالاهای دیگری با شعارهای متنوع بر اساس طرح‌های قدیمی و کارهای دیگر هنرمندان تولید می‌کند. تاد برای نوشتن کتاب‌ها و تصویرگری‌هایش از نام دودلر استفاده می‌کند. او هم‌اکنون با دخترش در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب انتقام سوسک سرکش

«یوجین تنها حشره‌ای نبود که رفتارش عجیب و غریب شده بود. روز بعد در مدرسهٔ ابتدایی قایق قهوه‌ای، چهرهٔ ترسناکی در کلاس خانم پروانه‌خال‌خالی ظاهر شد.

گیرنده‌های تشخیص خطر یوجین جُنبیدند چون حس‌های او حالا ۹۰۰۰ بار قوی‌تر از قوی‌ترین حس‌های یک مگس معمولی شده بودند. او نمی‌دانست گیرندهٔ تشخیص خطر کجاست، اما مطمئن بود همهٔ ابرقهرمان‌ها یکی دارند چون تقریباً همیشه در معرض خطرند.

یوجین عینک ته‌استکانی‌اش را درآورد تا بتواند با چشم‌های ابرقهرمانی‌اش تازه‌وارد را ببیند. چشم‌هایش را باز و بسته کرد و به قد و قوارهٔ گُندهٔ تازه‌وارد خیره شد. امکان نداشت، اما خودش بود. دشمن بزرگ سوپرمگس. همان حشرهٔ بدجنسی که او را مجبور کرده بود به سوپرمگس تبدیل شود.

ساموئل سوسکه، همان دانش‌آموز شر و قلدر مدرسهٔ قایق قهوه‌ای، حالا به سوسک سرکش یعنی دشمن اصلی سوپرمگس تبدیل شده بود.

این حشرهٔ بدذات با هر بدبختی‌ای که بود از تبعیدگاهش در ماه فرار کرده بود و باز به کلاس خانم پروانه خال‌خالی برگشته بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان