دانلود و خرید کتاب تا ابد زندگی (جلد پنجم) محمدرضا عابدینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تا ابد زندگی (جلد پنجم) اثر محمدرضا عابدینی

کتاب تا ابد زندگی (جلد پنجم)

معرفی کتاب تا ابد زندگی (جلد پنجم)

کتاب تا ابد زندگی (جلد پنجم) (حیات برزخی ۲؛ شرح روایات کتاب الموت بحارالانوار درس‌گفتارهای اسناد محمدرضا عابدینی حفظه الله) اثری از مؤسسه مطالعات اسلامی رواسی بر اساس تدریس محمدرضا عابدینی بین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ است و نشر معارف آن را منتشر کرده است.

مهران معدنی پور و سیدمهدی اکرمی و محمد محبوبی ویراستاران این کتاب هستند.

درباره کتاب تا ابد زندگی (جلد پنجم)

در اندیشۀ اسلامی مرگ شروع یک زندگی جدید است، زندگی‌ای که چگونگی آن را خود انسان تعیین می‌کند؛ یا همراه با اولیای طاهرین که نتیجۀ انتخاب بندگی خداوند است یا همنشینی با شیاطین انس و جن که پیامد پیروی از شیطان بنابراین معاد در معارف دینی جایگاه ویژه‌ای دارد و بسیاری از آموزش‌های دینی در پرتو معاد درک می‌شوند. معادباوری یکی از موضوعات مهم بسیار مهمی است که بر تمام نظام تفکر، اعتقاد، روابط و اعمال انسان اثر می‌گذارد و انسان با اعتقاد به معاد دنیایش چنان آخرتی و زنده می‌شود که تازه می‌فهمد حیات انسانی چیست.

عنوان دیگر جلد پنجم تا ابد زندگی، حیات برزخی است و شرح روایات کتاب الموت بحارالانوار را در برمی‌گیرد و حجت‌الاسلام محمدرضا عابدینی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ آن را تدریس کردند. مرکز مطالعات اسلامی رواسی تصمیم گرفتند این مباحث را در قالب کتاب جمع‌آوری و منتشر کنند بنابراین نخست صوت‌های ضبط شده را گردآوری و پیاده‌سازی کردند، در مرحلۀ بعدی آن را بر اساس موضوع طبقه‌بندی و سپس ویراستاری کردند و در نهایت به‌صورت یک کتاب کامل درآوردند. در جلد پنج کتاب تا ابد زندگی، ابتدا مقدمه‌ای از استاد ارائه می‌شود، سپس متن کامل روایت و ترجمۀ آن نوشته شده و در نهایت بیانات استاد و شرح روایات مطرح می‌شود.

خواندن کتاب تا ابد زندگی (جلد پنجم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی، احادیث و روایت و همچنین طلاب حوزه‌های علمیه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۳۰۰
تومان