دانلود و خرید کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان زرین حسینی کوملایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان اثر زرین حسینی کوملایی

کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان

کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان از تشخیص تا درمان نوشتهٔ زرین حسینی کوملایی است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان

در سال‌های گذشته، مبحث سلامت روان، از موضوعی حاشیه‌ای و فرعی، به دغدغه‌ای عمومی و جدی هم در میان سیاست‌گذاران و هم در بین آحاد مردم تبدیل شده است.

ما به اشتباه تصور می‌کنیم کودک و نوجوانی که تکالیفش را خوب انجام می‌دهد، نمره‌های خوبی می‌گیرد، موسیقی را خوب می‌نوازد، به زبان خارجی مسلط است و خلاصه اَبرقهرمان است، بهترین کودک است و تربیتش کامل و بی‌نقص!؟

غافل از اینکه، آیا این گونه کودکان در کسب آرامش درونی هم موفق‌اند؟ آیا از زندگی و موفقیت‌های خودشان لذت می‌برند یا صرفاً شبیه یک ربات موفق شده‌اند؟

کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان سعی کرده به یکی از بیماری‌های جدی کودکان به نام افسردگی بپردازد و با شرح علائم و درمان‌های موجود به افزایش علم و دانش والدین و معلمان کمکی کرده باشد.

خواندن کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ معلمان و والدین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب افسردگی در کودکان و نوجوانان

«از آنجایی که کتاب حاضر با هدف غلبه بر افسردگی طراحی شده، بد نیست در ابتدای کار، قدری زمان گذاشته و کمی راجع به اینکه افسردگی چیست و چگونه زندگی بیمار را تحت الشعاع قرار می دهد بحث کنیم. افسردگی یک وضعیت پیچیده و اغلب دشوار و منکوب کننده است. دلایل مختلفی، ممکن است علت شروع کننده افسردگ باشند و این بیماری می تواند منجر به علائمی آزاردهنده در زندگی فرد بیمار شوند، به طوری که مدیریت و غلبه بر آنها دشوار باشد.

هر چه میزان اطلاعاتتان راجع به افسردگی بیشتر باشد، از میزان تاثیر آن بر زندگی تان آگاه تر بوده و آن را بهتر کنترل می کنید و بهتر می توانید به سوالاتی نظیر اینکه "چه اتفاقی برای من افتاده؟"، "چرا احساس خوبی ندارم؟"، و یا "چرا نمی توانم طبیعی و مثل قبلم باشم؟" پاسخ دهید. در واقع وقتی بتوانید به چنین سوالاتی پاسخ های مفید و قاطع بدهید، راحت تر خواهید توانست افسردگی خود را مدیریت کرده به آن فائق آیید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که تمام موارد افسردگی، مشابه یکدیگر نیستند و ممکن ایت آنچه در این کتاب می خوانید، دقیقاً آنچه که شما به عنوان افسردگی تجربه می کنید نباشد. شما ممکن است دریابید که بعضی از علائم گفته شده را در خود می یابید و برخی دیگر را نه. هر چه بیشتر این موضوع خاص بودن شکل افسردگی هر فرد را درک کنید و به شناخت بهتری از جوانب مختلف افسردگی خود برسید، بهتر می توانید در درمان شکل منحصر به فرد افسردگی خویش به خودتان کمک کنید. حالا وقت آن رسیده که شروع به نت برداری در جزوه خود کنید و علائمی را که در خود می بینید یادداشت کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان