دانلود و خرید کتاب این ردپای عجیب عادله خلیفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این ردپای عجیب اثر عادله خلیفی

کتاب این ردپای عجیب

معرفی کتاب این ردپای عجیب

کتاب «این ردپای عجیب»ایدۀ عادله خلیفی، با تصویرگری فاطمه نخعی است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. این ردپای عجیب، کتابی خیال‌انگیز و بدون واژه است که با تصاویر زیاب نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند و آن‌ها را وارد دنیای شگفت‌آنگیز تخیل می‌کند. 

درباره کتاب این ردپای عجیب

در دنیای امروز تصاویر یکی از مهم‌ترین ابزار برای شناخت پدیده‌های جهان هستند. این ردپای عجیب، یک کتاب تصویری بدون کلام است. کتاب‌های تصویری بدون کلام کتاب‌های بی‌نهایت جذابی هستند که متنی ندارند و تصاویر هستند که داستان را روایت می‌کنند. این نوع خاص در ادبیات ک.دک بسیار پرطرف‌دار است و به کودکان این فرصت را می‌دهد تا بر اساس تصاویر داستان‌پردازی کنند. آن‌ها با تماشای تصویر متوجه می‌شوند که چه اتفاقی در داستان افتاده است و در گیر کتاب و محتوای آن می‌شوند. علی‌رغم اینکه امروزه رسانه‌های تصویری دیجیتال بسیار متنوع هستند، کتاب‌های تصویری هنوز نقش بسیار پررنگی در روند رشد ذهنی کودکان دارند و علاقۀ ماندگار و عمیقی به کتاب در کودکان پدید می‌آورد.

کتاب‌های تصویری بدون کلام معمولاً سرشار از احساسات، عواطف، مفاهیم و اتفاقات مختلف هستند و به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که خواننده را به فکر فرومی‌برند. این نوع کتاب‌ها توجه و دقت کودکان را بالا می‌برند و آن‌ها را تشویق به تمرکز می‌کنند. آن‌ها ناچار می‌شوند برای بیان روایت صحبت کنند؛ بنابراین از این طریق جمله‌سازی را تمرین می‌کنند و قوۀ تخیل به کار گرفته می‌شود. این بخش به‌ویژه برای کودکان کمرو و خجالتی فرصتی فراهم می‌کند که احساسات درونی خود را بیان کنند. خیال‌پردازی و روایت داستان به زبان خودشان، لذت بسیاری به کودکان می‌دهد و باعث می‌شود خودشان با کنکاش در تصاویر پیام داستان را دریافت کنند.

همان‌طور که از تصاویر زیبای کتاب این ردپای عجیب پیداست، داستان دربارۀ کرمی سبیلو است که داخل یک سیب است، اما شیطنت یک گربه باعث می‌شود که به بیرون پرتاب شده و داخل یک‌کاسهٔ آرد بیفتد. دختر کوچولویی که در اتاق مشغول خواندن کتاب است، ردپای عجیب در خانه می‌بیند؛ اما نمی‌داند که این ردپا متعلق به یک کرم است.

 خواندن کتاب این ردپای عجیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به کتاب‌های تصویری بدون کلام پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان