دانلود و خرید کتاب پسری که خانه بی دود ساخت الیزابت سانبی ترجمه امین شیرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پسری که خانه بی دود ساخت اثر الیزابت سانبی

کتاب پسری که خانه بی دود ساخت

معرفی کتاب پسری که خانه بی دود ساخت

کتاب پسری که خانه بی دود ساخت نوشتهٔ الیزابت سانبی و ترجمهٔ امین شیرپور است. نشر اطراف این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای کودکان نوشته شده و آن‌ها را به کشور «بنگلادش» در قارهٔ آسیا می‌برد.

درباره کتاب پسری که خانه بی دود ساخت

کتاب پسری که خانه بی دود ساخت که با تصویرسازی‌های «ربکا گرین» منتشر شده، یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «بچه‌های اطراف جهان» است. این کتاب حاوی داستان واقعی نوجوانی است که با جست‌وجو و پشتکار به ایده‌‌‌‌ای می‌رسد تا با کمک آن، مادر و خواهر کوچکش دیگر نگران آشپزی روی آتش نباشند. پس این کتاب از تجربهٔ ‌نوجوانی از کشور بنگلادش گرفته شده است. الیزابت سانبی، نویسندهٔ کتاب حاضر چندین کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته است؛ از جمله «بارقهٔ امید راضیه» که برندهٔ جوایز بسیاری شده است.

مجموعهٔ «بچه‌های اطراف جهان» پنجرهٔ کوچکی است برای دیدن و شنیدن قصه‌های واقعی دربارهٔ بچه‌هایی از کشورهای مختلف که قهرمانِ شهر یا خانوادهٔ خودشان بوده‌اند. این قصه‌ها می‌تواند الهام‌بخش بچه‌ها باشد تا بی‌تفاوت نباشند و دنیای اطرافشان را کمی بهتر کنند. این قصه‌ها هم به بچه‌ها اطلاعاتی دربارهٔ تنوع و تفاوت‌های زندگی بچه‌ها در نقاط مختلف دنیا می‌دهد و هم آن‌ها را با موضوعاتی مثل حفظ محیط‌زیست، کمک به هم‌نوع، راه‌اندازی کسب‌وکار، کمک به اقتصاد خانواده و… آشنا می‌کند، ولی از همهٔ این‌ها مهم‌تر این مجموعه یاد بچه‌ها می‌اندازد که جهان خیلی بزرگ است و برای تعامل با بچه‌های دیگر جهان اول باید با زندگی و قصه‌‌های آن‌‌ها آشنا شوند. این مجموعه حاوی بخشی از تجارب نوجوانان بنگلادشی، کانادایی، زامبیایی، هندوراسی و کشورهای دیگر است.

خواندن کتابپسری که خانه بی دود ساخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کارن خسروی پور
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

این کتاب رو خیلی دوست داشتم. توصیه میکنم بخرید داستانش قشنگه و آموزش درست کردن اجاق خورشیدی هم آخرش نوشته. عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان