دانلود و خرید کتاب ماتی و پدربزرگ روبرتو پیومینی ترجمه پروین علی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماتی و پدربزرگ اثر روبرتو پیومینی

کتاب ماتی و پدربزرگ

معرفی کتاب ماتی و پدربزرگ

کتاب ماتی و پدربزرگ نوشتهٔ روبرتو پیومینی و ترجمهٔ پروین علی پور است. کتاب چ این داستان را روانهٔ بازار کرده است. کودکان خیلی به این فکر می‌کنند که انسان‌ها پس از مرگ کجا می‌روند. این داستان یک پاسخ به این پرسش می‌دهد.

درباره کتاب ماتی و پدربزرگ

در کتاب ماتی و پدربزرگ که با تصویرسازی‌های «کویینت بوکلز» منتشر شده، «ماتی» و پدربزرگ او را می‌بینیم که همیشه رابطه‌ٔ نزدیکی با یکدیگر داشتند. اکنون پدربزرگ بسیار پیر و مریض است. خانواده و دوستانش دور بستر او جمع شده‌اند و پدربزرگ نفس‌های آخرش را می‌کشد. همه به‌جز ماتی گریه می‌کنند. ماتی به مگسی نگاه می‌کند که روی سقف می‌خزد. این پدربزرگش بود که به او دربارهٔ مگس‌ها توضیح داده بود. تقریباً همهٔ چیزهایی را که ماتی می‌دانست، پدربزرگش در طول پیاده‌روی‌های طولانیشان به او یاد داده بود. ماتی در سر خود با پدربزرگ به پیاده‌روی می‌رود و با روش خودش با پدربزرگش خداحافظی می‌کند. 

نشر چشمه را ناشری ادبی می‌دانند، اما کتاب‌های این نشر فقط به کتاب‌های ادبی‌اش خلاصه نمی‌شود و در حوزه‌های دیگری نیز نظیر فلسفه، سیاست، اقتصاد، کودک و نوجوان، موسیقی، سینما، تئاتر، تاریخ و اسطوره و… کتاب منتشر کرده است. کتاب چ، بخش کودک و نوجوان انتشارات چشمه، از سال ۱۳۶۴ شروع به چاپ کتاب کرده است. سال‌های ابتدایی تعداد کتاب‌های چاپ‌شده بسیار اندک بود، اما رفته‌رفته روند چاپ کتاب شکلی صعودی به خود گرفت؛ تا اینکه سال ۱۳۸۸ بیش از ۲۷۰ کتاب منتشر کرد؛ کتاب‌هایی در حوزه‌های مختلف.

خواندن کتاب ماتی و پدربزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان بالای ۹ سال پیشنهاد می‌کنیم.

درباره روبرتو پیومینی

روبرتو پیومینی نویسنده‌ای ایتالیایی است که به‌ویژه برای داستان‌های کودکانش شناخته شده است. او در شهر ادولو در شمال ایتالیا متولد شد و در رشتهٔ پداگوژی از دانشگاه کاتولیکا در میلان فارغ‌التحصیل شد. اولین کتاب او Il giovane che entrava nel palazzo، برندهٔ اولین نسخهٔ جایزهٔ سنتو برای کتاب‌های کودکان به ریاست نویسنده‌ای به نام «جیانی روداری» شد. او در طول فعالیت طولانی و پربار خود داستان و شعر برای خوانندگان در هر سنی سروده است و جوایز متعددی دریافت کرده است. او به‌عنوان یکی از «دوست‌داشتنی‌ترین نویسندگان کودک ایتالیا» شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

nasikan
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

برای پسر نه‌ساله‌ام‌ خوندمش و دوست داشت و خودمم لذت بردم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان