دانلود و خرید کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد کیتی اسمیت میلوی ترجمه الهام خشه‌چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد اثر کیتی اسمیت میلوی

کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد

معرفی کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد

کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد نوشتهٔ کیتی اسمیت میلوی و ترجمهٔ الهام خشه چی است. نشر اطراف این کتاب را در مجموعهٔ «بچه‌های اطراف جهان» و برای کودکان روانهٔ بازار کرده است. این اثر شما را به هندوراس می‌برد.

درباره کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد

کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد، با تصویرسازی‌های «سیلوی دِینیو» منتشر شده است. این کتاب داستان واقعی نوجوانی است که با راهنمایی معلمش محصولات باغشان را زیاد می‌کند و نمی‌گذارد خریداران طمعکار، سبزیجات را از مردم روستا ارزان بخرند. این اثر که یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «بچه‌های اطراف جهان» است، شما را به کشور هندوراس می‌برد تا با یک خانوادهٔ کشاورز در هندوراس و سفر آن‌ها به تولید غذای کافی برای برآوردن نیازهایشان آشنا بشوید. این کتاب بر اساس داستان واقعی دگرگونی مزرعه‌ای که در هندوراس و بسیاری از کشورهای دیگر در حال انجام است، به کودکان راه‌هایی ارائه کرده که بتوانند بخشی از جنبش برای رشد «باغ‌های خوب» و تقویت امنیت غذایی باشند. در این اثر با «ماریا لوز» ۱۱ساله و خانواده‌اش که در یک مزرعهٔ کوچک زندگی می‌کنند، آشنا و همراه می‌شوید.

زمین‌های خانوادهٔ «ماریا لوز»، امسال محصول ضعیفی دارد و ممکن است به اندازهٔ کافی برای خوردن یا فروش برای سایر لوازم ضروری مانند مراقبت‌های بهداشتی، لباس مدرسه و کتاب کمک نکند. وقتی پدر ماریا باید خانه را ترک کند تا کار پیدا کند، ماریا مسئول باغ آن‌ها می‌شود؛ سپس یک معلم جدید به مدرسهٔ ماریا می‌آید و او را با شیوه‌های کشاورزی پایدار آشنا می‌کند که محصولات خوبی به بار می‌آورد. همان‌طور که ماریا شروع به استفاده از روش‌های مشابه در خانه می‌کند، او نیز شاهد پیشرفت‌هایی است که به خانواده‌اش اجازه می‌دهد تا از چنگال واسطه‌هایی که بر پشت کشاورزان فقیر سود می‌برند، بیرون بیایند. کم‌کم مزارع و امید ماریا و همسایگانش با شروع رشد باغ‌های خوب، تغییر می‌کنند.

مجموعهٔ «بچه‌های اطراف جهان» پنجرهٔ کوچکی است برای دیدن و شنیدن قصه‌های واقعی دربارهٔ بچه‌هایی از کشورهای مختلف که قهرمانِ شهر یا خانوادهٔ خودشان بوده‌اند. این قصه‌ها می‌تواند الهام‌بخش بچه‌ها باشد تا بی‌تفاوت نباشند و دنیای اطرافشان را کمی بهتر کنند. این قصه‌ها هم به بچه‌ها اطلاعاتی دربارهٔ تنوع و تفاوت‌های زندگی بچه‌ها در نقاط مختلف دنیا می‌دهد و هم آن‌ها را با موضوعاتی مثل حفظ محیط‌زیست، کمک به هم‌نوع، راه‌اندازی کسب‌وکار، کمک به اقتصاد خانواده و… آشنا می‌کند. این مجموعه یاد بچه‌ها می‌اندازد که جهان خیلی بزرگ است و برای تعامل با بچه‌های دیگر جهان اول باید با زندگی و قصه‌‌های آن‌‌ها آشنا شوند.

خواندن کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان