دانلود و خرید کتاب یوگای پیشرفته مغز چوآ کوک سویی ترجمه رایان نظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یوگای پیشرفته مغز اثر چوآ کوک سویی

کتاب یوگای پیشرفته مغز

نویسنده:چوآ کوک سویی
ویراستار:میلاد سلیمانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یوگای پیشرفته مغز

کتاب یوگای پیشرفته مغز نوشتهٔ چوآ کوک سویی و ترجمهٔ رایان نظمی و ویراستهٔ میلاد سلیمانی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب یوگای پیشرفته مغز

یوگای پیشرفته مغز یا سوپر برین یوگا، مراکز انرژی زیادی را فعال می‌کند و همچنین به مغز و سیستم عصبی انرژی می‌دهد، می‌توان از آن برای کاهش وضعیت بیماران مبتلا به بیماری‌های روانی یا بیماری‌های مغز و سیستم عصبی استفاده کرد. این درمان باید تحت نظارت پزشک و یک درمانگر پرانائی (درمانگر انرژی پرانائی) معتبر و دارای مدرک درمانگری انجام شود.

استاد چوآ کوک سویی مدرس و نویسنده‌ای بین‌المللی است. سادگی سبک آموزشی او نباید باعث شود خوانندگان در میزان قدرتمندی تکنیک‌های درمانی انرژیکی که آموزش داده، دچار تردید شوند.

او تا امروز بیش از بیست جلد کتاب به نگارش درآورده که در بیش از هشتاد کشور منتشر شده است و بعضی از آن‌ها به بیش از سی زبان دنیا ترجمه شده‌اند. او مؤسس و رییس موسسهٔ تعالیم درونی، موسسهٔ درمان با پرانای جهانی و مؤسس آشرام MCKS آرهاتیک یوگا در پونای هند بوده است.

تکنیک یوگای مطرح شده در کتاب، سوپر برین یوگا نام دارد که برای انتقال بهتر در زبان فارسی در برخی متون به‌ویژه پژوهش‌های علمی با عناوینی نظیر یوگای پیشرفتهٔ مغز، یوگای تقویت مغز و یوگای ابر مغز نیز ترجمه شده است.

خواندن کتاب یوگای پیشرفته مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به یوگی‌های حرفه‌ای و متخصص پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یوگای پیشرفته مغز

«قانون تناظرها

چشم‌ها با کل بدن متناظرند و این اصلی است که پشت علم ایرودولوژی نهفته است. دست‌ها و پاها همچنین متناظر کل بدن هستند و این پایهٔ علم رفلکسوژی دست و پاهاست.

دکتر پل نوگیر، نورولوژیست، بیست سال بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰، روی تحقیقات پزشکی کار کرد و دوباره کشف نمود که گوش‌های ما متناظر کل بدن هستند. گوش‌ها متناظر یک جنین معکوس درون رحم هستند. نرمهٔ گوش متناظر با سر است. این حقیقت توسط متخصصین طب سوزنی چین باستان و ریشی‌های اعظم هندی شناخته شده بود.

علاقهٔ دکتر پل نوگیر وقتی به این موضوع جلب شد که بیمارانی نزدش آمدند و ادعا کردند که دردشان با سوزنی داغ که خانمی از خاورمیانه در گوش بیرونی‌شان فرو کرده، از بین رفته است. دکتر نوگیر آزمایش کرد و از دیدن اینکه بیمارانش فوراً تسکین پیدا کردند، شگفت‌زده شد.

دکتر تری اولسن از دانشگاه کالیفرنیای لس‌آنجلس و دکتر جی هولدر از میامی فلوریدا تحقیقات بیشتری کردند و کار دکتر نوگیر را ارتقاء دادند.

ریشی‌های اعظم هندی تکنیکی را گسترش داده‌اند که هوش افراد را بر پایهٔ اصول طب سوزنی گوش افزایش می‌دهد. متأسفانه تکنیک مناسب برای این تمرین تحریف شده و از دست رفته است.»

نظرات کاربران

Lila Rahmaty
۱۴۰۲/۰۶/۰۸

من کتاب در مورد روشها و نحوه انجام حرکات یوگا و تاثییرات این حرکات فیزیکی نخونده بودم یک حرکت کاربردی یوگا در این کتاب معرفی شده برای تقویت زهن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۴۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان