دانلود و خرید کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد کارولین اکانر ترجمه علیرضا طلائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد اثر کارولین اکانر

کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد

کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد نوشته‌ٔ شارون پرکینز و شارون پرکینز و ترجمهٔ علیرضا طلائی است و نشر هیرمند آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه از ابتلا به پوکی استخوان پیشگیری کرده و چطور آن را درمان کنید؟

درباره کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد

ممکن است فکر کنید همهٔ اطلاعات لازم در مورد پوکی استخوان را می‌دانید و دیگر لازم نیست سرتاسر یک کتاب را برای آن بخوانید. اگر روزانه به اندازهٔ کافی کلسیم مصرف می‌کنید، اگر همهٔ تمهیدات لازم برای جلوگیری از زمین‌خوردن را بلدید و اگر می‌دانید چه‌کار کنید تا به هنگام پیری ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر از قدتان کوتاه نشود، پس خیالتان راحت باشد؛ شاید لازم نباشد همهٔ این کتاب را بخوانید. اما بعد از مطالعهٔ کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد می‌بینید که خیلی بیشتر از این‌ها در مورد استخوان‌های خود مطلب یاد می‌گیرید. اگرچه همهٔ افراد دوست ندارند به پوکی استخوان مبتلا شوند، اما متاسفانه تعداد اندکی می‌دانند چگونه از دچارشدن به آن جلوگیری کنند.

این کتاب به شما آموزش می‌دهد چگونه دچار پوکی استخوان نشوید. همچنین اگر در حال حاضر مبتلا به پوکی استخوان هستید، به شما یاد می‌دهد چگونه با مصرف صحیح داروها، غذای سالم‌خوردن و ورزش‌کردن، آثار سوء پوکی استخوان در بدنتان را به حداقل برسانید.

این کتاب بیش از آنکه ارائهٔ راهنمایی برای مواجهه با پوکی استخوان و درمان باشد، نحوهٔ جلوگیری از بروز پوکی استخوان را نشان می‌دهد. در این‌ کتاب اطلاعات مفیدی دربارهٔ نحوهٔ درمان این بیماری، تقویت استخوان‌ها و مراقبت از شکستگی‌ها کسب می‌کنید.

این کتاب به شما آموزش می‌دهد چگونه این کار را انجام دهید. 

خواندن کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید دقیقاً بدانید پوکی استخوان چیست، بهتر است کتاب را از ابتدا بخوانید. کتاب‌های مرجع پزشکی به شما می‌گویند پوکی استخوان یعنی «شکنندگی استخوان در اثر کاهش تراکم آن»، اما دقیقاً توضیح نمی‌دهند چه تغییراتی در استخوان‌های شما رخ می‌دهد که پوک می‌شوند. همچنین، مشخصاً توضیح نمی‌دهند استخوان‌های شکننده چه هرج و مرجی در زندگی شما ایجاد می‌کنند.

درباره نویسندگان

کارولین اُکانر، مدرک کارشناسی شیمی خود را از دانشگاه ییل اخذ نمود. سپس، برای ادامهٔ تحصیل در رشته پزشکی به کالج پزشکان و جراحان کلمبیا در منهتن نیویورک رفت و بورد تخصصی در رشته داخلی را از کالج پزشکی کُرنل نیویورک دریافت کرد. همچنین، او فلوشیپ فوق تخصصی در رشته روماتولوژی را از دانشگاه بوستون اخذ نموده و در حال حاضر با عنوان استاد تمام روماتولوژی در دانشگاه دِرِکسل فیلادلفیا مشغول به کار است. زمینهٔ مورد علاقه او در پزشکی، بیماری‌های متابولیک استخوان است و مرکز تراکم‌سنجی استخوان در دانشگاه دِرِکسل زیر نظر وی اداره می‌شود.

دکتر اُکانر صاحب دو فرزند است؛ یکی از ایشان فارغ‌التحصیل فلسفه است و دیگری در حال تحصیل در رشتهٔ مهندسی مکانیک می‌باشد. از دیگر علاقمندی‌های وی می‌توان به پرورش گل رز و نیز حل کردن جدول کلمات متقاطع روزنامهٔ نیویورک‌تایمز اشاره کرد!

شارون پِرکینز، یک پرستار حرفه‌ای با بیش از ۲۰ سال تجربهٔ کاری است که در حال حاضر با یک گروه از پزشکان متخصص شبکیه چشم در حال همکاری است. از وقتی که او مشغول به درمان سالمندان مبتلا به دژنراسیون لکهٔ زرد شده، خیلی بیشتر از آنچه که انتظار داشته سالمند مبتلا به پوکی استخوان دیده است. شارون ۵ فرزند، ۲ عروس و ۲ نوه دارد و همسر وی که اخیراً از شغل خلبانی بازنشسته شده، این‌روزها از بیکاری دور و بر خانه پرسه می‌زند!

بخشی از کتاب پوکی استخوان به زبان آدمیزاد

«پوکی استخوان دقیقاً چیست؟ براساس تعریف استاندارد سازمان جهانی بهداشت (WHO)، پوکی استخوان یک اختلال اسکلتی است که با تضعیف قدرت استخوان‌ها ریسک شکسته شدن آن‌ها را در فرد بالا می‌برد؛ این تعریف اگرچه ساده و قابل فهم است، اما گویا نیست. هرچند پوکی استخوان رایج‌ترین بیماری استخوانی شناخته شدهٔ تاکنون است، اما بیشتر مردم آن را نمی‌شناسند.

بیشتر افراد فقط هنگام شکستگی استخوان یا کوتاه شدن قد به پوکی استخوان فکر می‌کنند، درحالیکه این بیماری پدیدهٔ بسیار پیچیده‌تری است. احتمالاً زمانی درک کاملی از پوکی استخوان خواهید داشت که بتوانید یک تودهٔ استخوانی پوک را زیر میکروسکوپ مشاهده کنید؛ اما اصلاً دوست ندارید دربارهٔ نمونه‌برداری از استخوان چیزی بدانید. اگرچه بررسی آسیب‌شناختی استخوان هنوز استاندارد طلایی برای تشخیص پوکی استخوان است، اما معمولاً پزشکان برای تشخیص این عارضه در بیماران خود نمونه‌برداری نمی‌کنند. استخوان طبیعی شبکه‌ای قوی از صفحات و نوارهاست. در بیماری پوکی استخوان نوارها نازک و ضعیف‌تر شده و وضعیت زمانی وخیم‌تر می‌شود که شکستگی‌های ریزی در صفحات و نوارها به‌وجود بیاید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان