دانلود و خرید کتاب نقشه‌های شیطانی: طرحی برای رهایی از کار کردن برای دیگران و ایجاد کسب‌و‌کار برای خود هیو مک‌لیود ترجمه زهرا فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقشه‌های شیطانی: طرحی برای رهایی از کار کردن برای دیگران و ایجاد کسب‌و‌کار برای خود اثر هیو مک‌لیود

کتاب نقشه‌های شیطانی: طرحی برای رهایی از کار کردن برای دیگران و ایجاد کسب‌و‌کار برای خود

معرفی کتاب نقشه‌های شیطانی: طرحی برای رهایی از کار کردن برای دیگران و ایجاد کسب‌و‌کار برای خود

«نقشه‌های شیطانی: طرحی برای رهایی از کار کردن برای دیگران و ایجاد کسب‌و‌کار برای خود» نوشته هیو مک‌لیود است. این کتاب به زبانی ساده و البته طنزآلود، روش‌های بنیادین کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار شخصی را آموزش میدهد. آدم همیشه به یک نقشه شیطانی نیاز دارد. به یک برنامه‌ریزی دیوانه‌وار که سازگاری و مدارا سرش نشود. برنامه‌ای که وادارش کند به‌جای دلخوش کردن به هرچیز ساده و دم‌دستی، با هر سختی که شده برود سراغ کاری که دوست دارد. همان کاری که با انجامش احساس افتخار کند. این یعنی هر آدمی برای نجات از روزمرگی، برای خلاصی از سروکله‌زدن با مدیرهای بداخلاق و بالاخره برای رهایی از انجام کارهای کسالت‌بار و نفرت‌انگیز نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق و خاص دارد‌ که من نامش را نقشه شیطانی گذاشته‌ام. نکته اینجاست که زندگی کوتاه است و باید از این فرصت کوتاه برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کرد. برای به عمل رسیدن نقشه شیطانی، قدم اول این است که چنین برنامه‌ای وجود داشته باشد. وجود این نقشه برای زندگی هدف تعیین می‌کند تا انگیزه برای تلاش هم بالا برود و رسیدن به هدف ساده‌تر شود. درواقع این نقشه آدم را وادار می‌کند خود را از چارچوب زندگی حیوانی نجات داده و دست‌ به ‌کاری مؤثر و ماندگار بزند. البته در این مسیر دشواری‌های فراوانی وجود خواهد داشت و به احتمال زیاد تا مدت‌ها، خانواده و دوست و آشنا به چشم دیوانه به آدم نگاه خواهند کرد. چون برای عملی کردن چنین نقشه‌ای، باید از چهارچوب قراردادی زندگی عادی خارج شد و با شرایطی کنار آمد که برای خیلی‌ها قابل‌تصور و منطقی نیست.
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
کارکشته: چگونه ماهرترین و خلاق‌ترین کارکنانتان را رهبری کنید؟
راب گافی
فرزندان شوک: شورش وال‌استریت
مایکل لوئیس
جلسات ثمربخش
برایان تریسی
دروغ‌های مسلح (شیوه‌های اندیشیدن انتقادی در عصر پساحقیقت)
دنیل جی. لویتین
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
رهبری: مدیران نوآور و تحول‌ساز این‌گونه عمل می‌کنند
برایان تریسی
رهبری با تکیه بر نقاط قوت
تام راث
تفکر مبتنی بر سناریو: رویکردهای عملی به آینده
جورج رایت
تفاوت: چرا برخی برندها دلنشین‌ترند؟
برنادت جیوا
عاشک کافه: خوب، دشمن عالی!
علی صادقی
هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان
راجر کارترایت
استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی‌ها (ویراست ششم)
او.سی. فرل
تفکر استراتژیک: الزامی برای کسب و کار امروز
آیرین ام. دوهیم
شکست بخورید و برخیزید
اسکات آدامز
موفقیت جاویدان
اریک ویاردات
راهنمای سرمایه‌گذاری
چارلی الیس
خودتان را برند کنید
دیوید رویستون لی
امینت در ریسک‌پذیری است؛ قوانین تغییر کرده‌اند!
رندی گیج
چرایی کار
دیوید اولریچ

نظرات کاربران

عباس
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

کتاب شیرینی و جالب و دارای متن روان و صمیمی هستش...با بقیه کتابهای این حوزه، فضای متفاوتی داره و نویسنده تلاش نکرد یک کتاب از منظر همه چیز فهمی بنویسد بلکه تلاش کرده با ذکر خاطره یا روایت کوتاهییک نکته

- بیشتر
حمید
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

از بهترین کتابهایی بود که تو زمینه ی کسب و کار خوندم. هم اینکه کاربردیه و نکات خیلی خلاصه و زیادی داره و هم اینکه بسیار انگیزه دهنده ست.

aref
۱۴۰۰/۰۸/۱۲

کتاب مفیدوخوب

کاربر 876819
۱۳۹۸/۰۷/۰۱

واقعا بد.استفاده از کلمات تحریک کننده هم فایده ای نداشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
تلاش برای دانستن دقیق تمام جزئیات برای چرخاندن دکان دوچرخه‌سازی، واقعا کمکی نمی‌کند. بهتر است زمان، صرف انجام کاری شود که می‌توان بر آن کنترل داشت. مثلا کافی است برخورد مناسبی با مشتری‌ها داشته باشید، به حرفی که می‌زنید عمل کنید، خوش‌رو و خوش‌بین باشید، با تمرکز کار کنید، کار را با هزینه‌ای کمتر و در بازه زمانی کوتاه‌تر و به شیوه‌ای هوشمندانه‌تر از آنچه حرفش را زده بودید، به سرانجام برسانید، تلاش کنید ایده‌های جدید داشته باشید و در یک‌کلام حواستان به پندهای ده‌ها سال پیش مادربزرگ باشد. کافی است با مردم خوب تا کنید.
حمید
چیزی را با دیگران به اشتراک بگذار که خودت هم عاشقش هستی.
علی فلاح
«اگر هر روز پنج دقیقه روی زدن ساز تمرین کنی، خیلی بهتر جواب می‌گیری تا اینکه دو ساعت از یک روز در هفته را به تمرین بگذرانی.»
shekoftehahmadi
منتظر پول نشدم. منتظر نشدم کشفم کنند. منتظر تایید و تشویق دیگران نماندم. فقط هر روز با کاری که خودم دوست داشتم، سروکله زدم.
عباس
نیازی نیست همه‌چیز را از اول بدانید. خیلی‌ها اجرایی کردن نقشه شیطانی را به تاخیر می‌اندازند، فقط به این دلیل که هنوز پاسخ تمام سوال‌های مربوط به اتفاقات احتمالی آینده را ندارند، درباره این صنعت اطلاع کافی ندارند، آدم‌های زیادی را در این زمینه نمی‌شناسند، از افراد موفق در این زمینه چیزی نمی‌دانند، از آینده بازار در پنج سال آینده مطمئن نیستند، نمی‌دانند ممکن است با چه مشکلاتی روبه‌رو شوند و جای دقیق معادن مدفون‌شده را بلد نیستند!
دنیا

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان