دانلود و خرید کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز آنتونی رابینز ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز اثر آنتونی رابینز

کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

معرفی کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

آنتونی رابینز، مدرس، سخنران و مربی موفقیت نویسنده‌ی کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز است که می‌شود این کتاب را معروف‌ترین و بهترین کتاب او در ایران معرفی کرد. از آنتونی رابینز علاوه بر کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز کتاب های بسیار دیگری نیز در ایران منتشر شده.

درباره کتاب

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز، یک کتاب جامع درزمینه موفقیت است. اگر این کتاب را با دقت بخوانید و تمرینات آن را به خوبی انجام دهید دیگر مطالب کمی پیدا خواهد شد که برای شما جدید باشد. هر چیزی که یک فرد عادی در زمینه موفقیت نیاز داشته باشد می‌تواند در این کتاب پیدا کند. با خواندن این کتاب تصمیم‌گیری بسیار برای شما راحت‌تر می‌شود و می‌توانید تشخیص دهید که کدام مطلب در زمینه روانشناسی موفقیت اعتبار زیادی دارد و کدام مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

آنتونی رابینز این کتاب با برنامه‌ریزی دقیقی نوشته شده است به‌طوریکه شما باید آن را در طول ۴ هفته و هر هفته ۵ فصل مطالعه کنید. در واقع هر فصل در یک روز. در حقیقت این روشی است که نویسنده برای خواندن کتاب پیشنهاد کرده است. آنتونی رابینز در این کتاب به همه‌ی چیزی که شما نیاز دارید تا به موفقیت برسید اشاره کرده و اعتقاد دارد اگر این موارد را رعایت کنید، برنامه ریزی کنید و تمرینات را به درستی انجام دهید نتیجه نگرفتن شما تقریبا غیرممکن است.

چرا باید کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز را مطالعه کنیم؟

این کتاب بازتاب بسیار خوبی در ایران داشته و زندگی بسیاری از مردم را هم تغییر داده و آن‌ها را به مسیر درست راهنمایی کرده است، پس بهتر است حتی برای یک‌بار هم این کتاب را مطالعه کنید.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای کسانی مناسب است که متعهد به تغییر در زندگیشان هستند و می‌خواهند راه درست موفق شدن در زندگی را بیاموزند و در راه آن قرم بردارند. پس اگر شما به دنبال راهی برایت تحول در زندگیتان هستید این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی در فوریه 1960 در کالیفرنیا به دنیا آمده است. بیشتر شهرت او در ایران به خاطر کتاب‌هایش درمورد موفقیت می‌باشد، کتاب‌هایی چون قدرت نامحدود و به سوی کامیابی. رابینز یکی از مشهورترین سخنرانان انگیزشی در جهان است. هرچند که خودش اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، او را مربی منتهای کارایی بنامند. او در مدت کوتاهی بیشترین آرزوهای جوانی خود را برآورده کرد و توانست درآمد سالیانه خود را به بیش از یک میلیون دلار برساند. رابینز سالیانه بیش از ۳۰ میلیون دلار درآمد دارد و معتقد است ذهن انسان می‌تواند از موانع عبور کند و این موضوع را سال‌هاست آموزش می دهد.

او در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی با هدف کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی خانمان، سالمندان و زندانیان تاسیس کرد. آنتونی رابینز در تلاش است تا بتواند یک میلیارد وعده غذایی برای یک سال فقرا تامین کند.

آنتونی رابینز مقدار قابل توجهی از درآمد خود را وقف فقرا کرده است. آنتونی رابینز مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و بناهای بسیار زیادی را برای فقرا ساخته است.

تکه هایی از کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

فکرتان را بر روی هر چیزی متمرکز کنید، همان حقیقت خواهد یافت. پس آنچه انجام کاری را لذت‌بخش و دلپذیر و یا برعکس ملالت بار و رنج‌آور می‌سازد، شکل تفکر شما نسبت به آن است.

نباید برای تغییر دادن خودتان در انتظار روز مناسب باشید بلکه با تغییر دادن خود روزهای مناسب را به چنگ خواهید آورد. بیش از این متحمل ضرر نشوید، همین امروز برای تغییر روحیات خود اقدام کنید.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

Shahin Ataee
۱۳۹۵/۰۹/۲۷

من خودم به عنوان کسی که حدودا ده سال تو این زمینه مطالعه مستمر دارم به کامنتای قبل احساس رنجش دارم و اونم اینکه بعضیا فک میکنن چون اسم کتاب در بیست روز هست ینی واقعا بیست روزه میشه زندگی

- بیشتر
ایمان کیخا
۱۳۹۸/۱۱/۰۲

این کتاب عالیه.همه میگن مثبت فکر کن.این میگه مثبت فکر کردن یه مسکن هست.ریشه مشکل را پیدا کن و حلش کن.عالیه

🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
۱۳۹۸/۰۹/۰۷

این کتاب وحشتناک فوق العاده هست، در هر زمینه ای خالصانه آنتونی اطلاعاتش که می دونسته گذاشته، شهریورماه خوندم تو مقدمش آنتونی تاکید داره هر روز یک فصلشو بخونیم ولی من رعایت نکردم بعضا شاید تا سه فصلم خوندم. من

- بیشتر
محمد
۱۳۹۸/۰۹/۲۶

کتاب واقعا فوق‌العاده ایه و پنج تا ستاره هم براش کمه.

möhammad hösein
۱۳۹۶/۰۱/۱۱

کتاب خیلی خوبیه،من نسخه واقعیشو دارم. منظور از 20 روز،اینه که آخر این کتاب تمام چیزی که برای موفقیت لازمه دارین ولی برای رسیدن به موفقیت، دانستن کافی نیست عمل بهش لازمه...تمرین و تکرار

کاربر ۱۹۶۶۹۰۲
۱۳۹۹/۰۳/۱۰

خیلی عالی است که با مبلغ ناچیزی میتوانیم به اندیشه بزرگانی همچون آنتونی رابینز دست پیدا کنیم. امیدوارم با مطالعه این کتاب بتوانم شاهد تحولی در زندگی خود باشم.

vahid1376
۱۳۹۹/۰۳/۱۶

عالی

Hamed
۱۳۹۸/۰۷/۲۱

من این کتاب در دوران نوجوانی خوندم و واقعا مسیر زندگیم که الان ۳۰ ساله هستم تغییر داد کتاب‌های آنتنی رابنز سبک خودش داره و هر کسی نمی‌تونه باهاش ارتباط بگیر ه مخصوصا که خیلی جامع کتاب میده بیرون

mahdi
۱۳۹۶/۱۰/۱۶

در یک کلام خوب نیست از کتابهای آنتنی رابینز فاصله بگیرید و برید کتابهایی مثل اثر مرکب برتری خفیف و آخرین راز شاد زیستن و... کتابهای رو بخوانید که در هر خطش نکته باشه نه در هر فصلش آقای آنتنی

- بیشتر
sedna
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

واقعا انگیزشیه، حتی اگه فقط چند فصل اول رو هم بخونید تاثیر گذاره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹۳)
جان اف کندی می‌گفت: «نپرسید کشورتان برای شما چه کرده است، بپرسید شما برای کشورتان چه کرده‌اید!»
hassan.gh
«از خود بیش از آنچه دیگران از شما انتظار دارند متوقع باشید.»
arezuarezu
برای اینکه بتوانید براحتی از عهده‌ی کارهای پایان ترم خود برآیید باید این دو ناراحتی را در دو کفه‌ی ترازو بگذارید: درد و رنج ناشی از کار یا طعم تلخ شکست در امتحانات؟ هر زمان که باید بین دو ناراحتی یکی را انتخاب کنید، همین روش را در پیش گیرید. دو ناراحتی را در دو کفه‌ی ترازو قرار دهید. اغلب مردمانِ موفق به چنین تعادلی دست یافته‌اند. آنها نیروهای کشش به سوی خوشی و رانش از ناراحتی را که در زندگی سررشته‌ی همه‌ی امور را به دست دارند، تحت کنترل گرفته‌اند
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
اگر بگویید جهان بیکباره و براساس یک اتفاق به وجود آمده است، درست مثل این است که بگوییم فرهنگ لغت وبستر حاصل انفجاری در یک چاپخانه است
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
تکرار، مادر تمام آموزش‌ها است
hassan.gh
«در معادله‌ی زندگی، آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست.»
علی نجفی
موفق‌ترین افراد دنیا کسانی هستند که از پول در آوردن لذت می‌برند
hassan.gh
راز تغییر زندگی چیزی جز تغییر مفهوم‌ها در ذهن نیست.
sahba
با حل هر مشکل، اعتمادی که به توانایی‌های بشر دارید تغییر می‌یابد و حس افتخار و اعتماد به خویش در شما افزایش می‌یابد
مجید مبلغی
«در معادله‌ی زندگی، آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست.»
کاربر ۸۸۶۱۵۹

حجم

۳۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۳۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان