دانلود کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت

نویسنده:ناپلئون هیل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت

کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت نوشتهٔ ناپلئون هیل و ترجمهٔ مجید شهرابی است. گویندگی این کتاب صوتی را گشتاسب امجدی انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت

کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت (The law of success) به قانون‌هایی اشاره کرده است که می‌تواند افق‌های تازه‌ای را به انسان‌ها نشان دهد و موفقیت‌های این گونه را تضمین ‌کند. میلیون‌ها انسان این اشتباه را می‌کنند که شکست را پایان راه در نظر می‌گیرند؛ درحالی‌که شکست هم مثل بیشتر رخدادها و وقایع زندگی، گذرا و موقت است. اصول و قواعدی که نویسنده در این کتاب صوتی مطرح کرده است، شامل مواردی همچون اشتیاق،‌ ابتکار، خیال‌پردازی، خودکنترلی و... است. او برای خلق این اثر، از همکاری مستقیم و غیرمستقیم افراد موفق مانند توماس ادیسون، هنری فورد و... بهره گرفته است. با کمک راهنمایی‌های ناپلئون هیل می‌توانیم همهٔ آنچه را برای دستیابی به موفقیت نیاز داریم بیاموزیم و آن‌ها را به‌خوبی به کار بگیریم. این نویسنده هدف خودش را از نگارش این اثر پرطرفدار در دو حوزه خلاصه کرده است؛ نخست اینکه به مخاطبان خود کمک کند تا با نقاط ضعف خود آشنا شوند و آن‌ها را شناسایی کنند و دوم آنکه راه‌های قطعی را برای کمرنگ‌کردن یا ازبین‌بردن نقطه‌ضعف‌هایشان به کار بگیرند. ناپلئون هیل بیان می‌کند که تقریباً همهٔ زنان و مردان موفقی که در طول تاریخ حضور داشته‌اند،‌ پس از فائق‌آمدن بر مشکلاتشان به پیروزی دست یافته‌اند؛ بنابراین اولین قدم برای رسیدن به رؤیاها و چشم‌اندازهای آینده، شناسایی ضعف‌ها و اشتباهات است. با او همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا و در خانواده‌ای فقیر متولد شد؛ خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند، یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از ۱۳سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام «گزارشگر کوهستان» را برای خودش انتخاب کرد. او با پولی که از این راه به دست آورده بود، موفق شد وارد دانشگاه حقوق شود، اما در ادامه نتوانست هزینه‌های آن را بپردازد و تحصیلاتش را نیمه‌کاره رها کرد. ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت؛ به‌همین‌دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. او سال‌ها تلاش کرد تا در نهایت موفق شد نتیجهٔ تمام مصاحبه‌ها را در یک کتاب گردآوری کند. این اثر از راه‌وروش ثروتمندشدن گفته و رمز موفقیت رسیدن به پول از زبان کسانی است که واقعاً به این موفقیت رسیده‌اند. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن کتاب فروش رفته است. از میان آثار دیگر او می‌توان از «۱۷ قانون موفقیت» و «دینامیت مغزی» نام برد. ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب صوتی ۱۷ قانون موفقیت

«فیلسوفی متمول و ثروتمند به نام کروزوس، مشاور رسمی کوروش کبیر بود. او که فیلسوف دربار بود، جملات حکیمانه و خردمندانه‌ی زیادی می‌گفت که از جمله‌ی آن‌ها چنین بود: «اعلی‌حضرت، زندگی این نکته را به من آموخته است که چرخی وجود دارد که امور انسان‌ها بر روی آن می‌چرخد. سازوکار آن طوری است که مانع می‌شود فردی همواره روی دور خوش‌شانسی و خوش‌اقبالی باشد.»

به‌واقع همین‌طور است. نوعی تقدیر نامرئی، یا چرخ، وجود دارد که در زندگیِ همه‌ی ما در حال چرخش و گردش است. گاهی برایمان تقدیر و اقبال خوب رقم می‌زند و گاهی بد. و این وضعیت به‌رغم هر کاری است که ما انسان‌ها در زندگی خود می‌توانیم انجام دهیم. اما این چرخ از قانون حد وسطی تبعیت می‌کند، بنابراین به ما اطمینان می‌دهد که به‌طور دائمی و مستمر بداقبال نخواهیم بود. اگر امروز دچار بداقبالی شویم، این امیدواری وجود دارد که با چرخش و گردش بعدی این چرخ، فردا یا پس‌فردا خوش‌اقبالی به سراغمان آید و شانس به ما رو کند.

شکست از سودمندترین بخش‌های تجربه‌ی انسان است. زیرا پیش از اینکه فردی در کاری موفق شود و به موفقیت برسد، باید درس‌های زیادی یاد بگیرد؛ درس‌هایی که هیچ آموزگاری جز شکست و ناکامی به او نخواهد آموخت. شکست همواره نعمتی است در لباسی مبدل به نام نَقمت، مشروط بر اینکه به ما درس‌های ارزشمند و مفیدی یاد دهد که بدون آن یاد نمی‌گیریم!

شکست همچون کوره‌ای است که سفال‌ها را در دل خود می‌پزد. شکست انسان را آبدیده و مقاوم می‌کند، هرچند که باعث عصبانیت، دلسردی و افسردگی‌اش می‌شود و به‌طور مقطعی او را ناامید می‌کند.

میلیون‌ها انسان این اشتباه را می‌کنند که شکست را پایان راه در نظر می‌گیرند، درحالی‌که شکست هم همچون بیشتر رخدادها و وقایع دیگر زندگی گذرا و موقت است. به همین علت، نباید پایان راه در نظر گرفته شود. افراد موفق باید یاد بگیرند که بین شکست و مغلوب شدن مقطعی تمایز قائل شوند.»

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

مدیریت و درمان وابستگی متقابل
انجمن هموابستگان گمنام کدا
اختر چرخ ادب
محمدمهدی احمدی
می دانی، صنوبرها آواز که می خوانند می میرند
معصومه سیاه پشت خاچکی
رمان خلبان جنگی
آنتوان دوسنت اگزوپری
قسمتی از تاریخ فوتبال خمینی شهر اصفهان
صفر راکی
اصول، مبانی و اهداف ورزش معلولان
مجید جلالی فراهانی
چگونه می توان وضعیت نامطلوب بدنی را اصلاح کرد
مورگان سادرلند
از ارسطو تا نیوتن، پیدایش فیزیک نو
آی. برنارد کوهن
شهرها و سیاست های جهانی محیط زیست؛ شهرهای بیوفیلیک آبی
تیموتی بیتلی
تغییر کوچک، موفقیت بزرگ
کلمنت استیون
دختری به نام رژان
مژگان طاهری گلزار
پاسخ به شبهات وهابیان علیه شیعه (پشتو)
ذاکر مهدی رستم نژاد
یک کلاغ چهل کلاغ
معصومه ذباح
کوریر تبلور عینی لجستیک
سیدامیرعباس تهامی‌نژاد
مبانی مداخله در بسترهای تاریخی
مهدی زندیه
موانع و راهکارهای ارتقاء فرهنگ همت و کار
رضا رحیمی دهسوری
عبور از کارما (ایستگاه اول)
سعید ملک
آموزش تلفیقی در علوم تجربی
ندا خداداده
بازمصرف، بازیافت، بازکاهی در مصرف مواد غذایی
الکساندرا فیکس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۶۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۶۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان