دانلود و خرید کتاب جناغ آرزوها مگان مک دونالد ترجمه محبوبه نجف خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جناغ آرزوها اثر مگان مک دونالد

کتاب جناغ آرزوها

معرفی کتاب جناغ آرزوها

کتاب «جناغ آرزوها» نوشتۀ مگان مک دونالد و ترجمۀ محبوبه نجف خانی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. جناغ آرزوها، چهارمین جلد از مجموعۀ جذاب و هیجان‌انگیز جودی دمدمی و استینک است. 

درباره کتاب جناغ آرزوها

جناغ آرزوها، چهارمین جلد مجموعۀ جودی دمدمی و استینک، کتابی تصویری و جذاب است. در این جلد، جودی و برادرش استینک سخت تمرین و تلاش می‌کنند تا در مسابقۀ دو شرکت کرده و برنده شوند. جایزۀ مسابقه یک بوقلمون چاق و چله است اما آیا جودی می‌تواند برنده شود؟ جناغ آرزوها ۷ فصل دارد؛ «فصل اول: جناغ آرزوها»، «فصل دوم: رئیس،‌ خانم رئیس»، «فصل سوم: پیمان‌نامۀ صلح»، «فصل چهارم: سنگدان‌های بوقلمون پرنده»، «فصل پنجم: مری یک پیشی کوچولو داشت»، «فصل ششم: توپ فوتبال یخ‌زدۀ عجیب» و «فصل هفتم: اولین روز شکرگزاری»

بعد از استقبال مخاطبان از مجموعه کتاب‌های جودی دمدمی، مگان مک‌دونالد نویسندۀ مشهور این مجموعه دست‌به‌کار شد و ۲ مجموعۀ دیگر به نام‌های «جودی دمدمی و استینک» و «جودی دمدمی و دوستان» نوشت. مجموعه کتاب‌های جودی دمدمی و استینک ماجراهای بامزه و جالب جودمی و برادرش استینک را روایت می‌کند. این مجموعه نیز مانند مجموعۀ قبل به دلیل داستان‌های هیجان‌انگیز، ‌طنز و جذاب بسیار موردتوجه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. هریک از جلدهای این مجموعه دربارۀ اتفاقاتی است که برای جودی دمدمی و یا برادرش استینک می‌افتد. ماجراهای متفاوت و تازه و همچنین اتفاقات طنز و مهیجی که در هریک از جلدها رخ می‌دهد نظر کودکان را به خود جلب می‌کند و آن‌ها را به دل داستان می‌کشاند. جودی دمدمی و استینک در همه‌جای دنیا پرطرف‌دار شده و به همین دلیل به زبان‌های زیادی ترجمه شده است. کودکان ایرانی هم با خواندن ماجراهای جودی دمدمی و دوستان، سرگرم شده و لذت می‌برند. تصاویر فوق‌العاده و بسیار زیبای این مجموعه بر جذابیت داستان‌ها افزوده است.

مجموعۀ جودی و استینک شامل ۴ جلد می‌شود؛ «جلد اول:  تعطیلات خوش کریسمس»، «جلد دوم: در جست‌و‌جوی جنگ»، «جلد سوم: طوفان و تاریکی ترسناک» و «جلد جهارم: جناغ آرزوها»

خواندن کتاب جناغ آرزوها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۸ تا ۱۲ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جناغ آرزوها

«جودی لحظه‌شماری می‌کرد زودتر روز مسابقه برسد. فقط پنج روز دیگر به مسابقۀ دوی سرعت مانده بود. مسابقه‌ای که روز شکرگزاری برگزار می‌شد! امسال او، جودی دمدمی، خیال داشت توی مسابقۀ دوی سرعت برنده شود. بی‌بروبرگرد. شمارش معوس شروع می‌شود! جودی لباس مبدلش را روی لباس خانه‌اش پوشید تا مطمئن شود هنوز اندازه‌اش است. او بدو بدو به طبقۀ پایین رفت تا نوار‌چسب پهن را بیاورد. استینک داشت با ماسه‌های مخصوص توی جعبۀ گربه نقشه درست می‌کرد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
۹۸,۰۰۰
۳۰%
تومان