دانلود و خرید کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (مقررات تحلیلگری) محمد سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (مقررات تحلیلگری) اثر محمد سلطانی

کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (مقررات تحلیلگری)

معرفی کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (مقررات تحلیلگری)

کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (مقررات تحلیلگری) نوشتهٔ محمد سلطانی و حامده اخوان هزاوه و سیدمرتضی شهیدی است و انتشارات بورس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (مقررات تحلیلگری)

فعالیت در بازار سرمایه مستلزم شناخت مقررات حاکم بر آن است. عدم آشنایی کافی با این مقررات نه‌تنها عدم موفقیت اشخاص در کار و فعالیت را در پی دارد، بلکه ایشان را در معرض خطر مسئولیت ناشی از عمل خویش قرار داده و مشتریان آن‌ها را نیز با خطرات عدیده مواجه خواهد ساخت.

مجموعهٔ چند جلدی «بایسته های حقوق بازار سرمایه» که اولین مجلد آن پیش روی شماست با هدف توضیح و تبیین قواعد و مقررات لازم برای فعالیت در بازار سرمایه تدوین شده تا از طریق ارتقای دانش حقوقی فعالان بازار سرمایه، گامی در راستای ایجاد بازاری کارآمد، شفاف و منصفانه بردارد.

این کتاب متناسب با سر فصل های اعلامی توسط اداره امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار برای مقررات تحلیلگری بازار سرمایه، مشتمل بر چهار بخش مقررات تجاری، مقررات مالیاتی، قواعد عمومی قراردادها و قواعد حاکم بر عقود معین و سرانجام پردازشگری اطلاعات مالی است.

فهرست مطالب:

بخش ۱: مقررات تجاری

بخش ۲: مقررات مالیاتی

بخش ۳: قواعد عمومی قراردادها و قواعد حاکم بر عقود معین

بخش ۴: پردازشگری اطلاعات مالی

نمونه پرسش‌های چهارگزینه‌ای

پاسخ پرسش‌های چهارگزینه‌ای

کتابنامه

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (مقررات تحلیلگری) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ سرمایه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان