دانلود و خرید کتاب اگر کتاب بودم ژوزه ژورژی لتریا ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر کتاب بودم اثر ژوزه ژورژی لتریا

کتاب اگر کتاب بودم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اگر کتاب بودم

کتاب اگر کتاب بودم نوشتۀ ژوزه ژورژی لتریا با ترجمۀ رضی هیرمندی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتابِ مصور رنگی، جزو کتاب‌های آبی در گروه کودک و نوجوان نشر است.

درباره کتاب اگر کتاب بودم

کتاب اگر کتاب بودم نوشتۀ ژوزه ژورژی لتریا روزنامه‌نگار، شاعر، نمایشنامه‌نویس، رمان‌نویس و نویسندۀ پرتغالی است. این کتاب، ترکیبی از تصاویر زیبا و کوتاه‌نوشت‌هایی در هر صفحه دربارۀ اهمیت کتاب است: کتاب می‌تواند جادو کند و شگفتی بیافریند. در هرصفحۀ این کتاب، يكي از ويژگی‌های سودمند كتاب، در قالب يک آرزو از زبان نويسنده بيان شده است. تصویرهای هنرمندانه همراه با قطعه‌های لطیف و شاعرانۀ کتاب در علاقه‌مند کردن بچه‌ها به آن می‌تواند مؤثر باشند؛ به‌ویژه که تا حدی مفاهیم پیچیده را به زبان ساده بیان کرده است.

تصاوير این كتاب تفكربرانگيز هستند و مهم‌تر آنکه پيوندی مناسب بين تصوير و متن برقرار شده است. اگر کتاب بودم، ارزش‌ها و سودمندی‌های کتاب را بیان می‌کند؛ یعنی آگاهی و لذت. درواقع، هر کتابی پس از خواندن اثری از خود بر ذهن خواننده به جای می‌گذارد. این کتاب آثار و سودمندی‌هایی را که یک کتاب پس از خواندن به وجود می‌آورد به زبانی ساده ولی عمیق بیان می‌کند. در هر صفحه، تصویری تفکربرانگیز متن‌ را همراهی می‌کند که با متن پیوندی تنگاتنگ دارد و این زیبایی کتاب را افزون کرده ‌است.

خواندن کتاب اگر کتاب بودم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اگر کتاب بودم

«اگر کتاب بودم، دوست داشتم در خیال هر کودکی یک جای جادویی برای خود داشته باشم. اگر کتاب بودم، دلم می‌خواست تا نیمه‌های شب مرا در کیسه‌ی خواب با چراغ‌قوه بخوانند.

اگر کتاب بودم ، رازهای سربسته‌ام را با خواننده‌هایم درمیان می‌گذاشتم. اگر کتاب بودم دلم نمی‌خواست زورکی مرا بخوانند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان