دانلود و خرید کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی استیو استیونز ترجمه علی محمد نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی اثر استیو استیونز

کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی

معرفی کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی

کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی نوشتهٔ استیو استیونز و ترجمهٔ معصومه یکله و علی محمد نظری است و انتشارات آوای نور آن را منتشر کرده است. در این کتاب ایده‌های ساده، سریع و عملی برای شکل‌دادن به ازدواج ارائه شده است.

درباره کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی

کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی بیست قانون عملی را توضیح می‌دهد که استیو استیونز در طی بیست و پنج سال کار تخصصی در حیطه خانواده و ازدواج، جمع‌آوری کرده‌است. این قوانین شامل تجربه زندگی شخصی‌ او نیز می‌شود. 

قواعد برآمده از تخصص و تجربه شخصی، مهم هستند، اما تعیین‌کننده نیستند. استیونز به عنوان یک روان‌شناس و مشاور ازدواج، هرآنچه را دریافته‌ با کتاب مقدس مطابقت داده‌است. 

هر فصل این کتاب یکی از قوانین را توضیح داده و علت اهمیت آن را نشان می‌دهد. بعد از هر قاعده، سه ابزار خواهید یافت. خواندن این اطلاعات جذاب است، ولی کاربرد آنهاست که یک ازدواج را غنی می‌سازد. این سه ابزار در کاربرد این قوانین به شیوه‌ای ساده ولی عمیق، کمک خواهد کرد. این ابزار شامل:

دعا و نیایش: راهی برای دریافت کمک خداوند در پیمودن و ماندن شما در این مسیر.

عبارات تأکیدی: نقل قولی که به شما دیدگاهی معنوی می‌دهد.

تمرین: چند تمرین ساده برای کمک کردن به شما تا قوانین را وارد زندگی هر روزه‌تان بکنید.

خواندن کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که قصد ازدواج دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیست قانون و ابزار ساده برای ازدواج عالی

«سوزان گفت: "اگر فقط شوهرم به من اهمیت می‌داد..."

"ولی او که می‌گوید شما را دوست دارد."

"شاید مرا دوست داشته باشد، اما او شغل، دوستان، قایق و بازی‌های فوتبالش را هم دوست دارد و به نظر می‌رسد که همه آنها برایش مهم‌تر از من هستند. احساس می‌کنم در انتهای لیست او قرار دارم. "

من این نوع شکایت‌ها را بارها و بارها هنگام مشاوره با زوج‌ها شنیده ام. اغلب ما به ماشین و خانه مان بیش از ازدواج مان توجه می‌کنیم. همچنین غالبا، ما پس از ازدواج روابط مان را امری بدیهی فرض می‌کنیم. ما با ازدواجمان مثل اسباب بازی‌های مکانیکی برخورد می‌کنیم؛ داخلشان باتری می‌گذاریم و سپس با این فرض که برای همیشه کار می‌کنند آنها را فراموش می‌کنیم. اما واقعیت این است که اگراز روابط مان مراقبت نکنیم در نهایت از کار می‌افتند.

برای موفقیت در این راه، ازدواج‌تان باید اولویت اول و در ابتدای لیست شما باشد. و نیازهای همسر شما باید هر روز مورد توجه قرار گیرد. این یک اصل ساده است: اگر شریک زندگی شما احساس نکند که برای شما خاص است، به زودی برای پیدا کردن این احساس به دنبال شخص دیگری می‌گردد.

در اولویت قراردادن ازدواج در حالی که در آن واحد وظایف دیگری مثل وظایف شغلی، بچه‌ها و درخواست‌های دیگر نیز وجود دارد، کار ساده‌ای نیست. گرچه هرکدام از این مسئولیت‌ها جایگاه خاص خودشان را در زندگی دارند ولی ایجاد یک ازدواج سالم مهم‌تر است و باید بیش از سایر مسئولیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وقتی دوست من "عباس" متوجه شد که هفته‌های کار طولانی او باعث بروز مشکلاتی در ازدواج اوشده، به همسرش قول داد زمان بیشتری را با او بگذراند. او روز بعد کاملا عصبی به دفتر رئیس خود رفت تا اعلام کند که دیگر نمی‌تواند مثل سابق اضافه کاری کند زیرا سلامت ازدواجش در خطر است.

رئیسش بدون گفتن کلمه‌ای گوش داد. وقتی صحبت "عباس" تمام شد، رئیسش لبخندی زد و در حالی که به پشت او می‌زد گفت:" شما برای من قابل احترام هستید، می‌دانید چگونه اولویت هایتان را مورد بازبینی قرار دهید و با شجاعت خواسته‌تان را عنوان می‌کنید. " روز بعد، "عباس" ترفیع پیدا کرد، یک اضافه پرداخت، بدون انجام اضافه کاری.

گرچه بیان شجاعانه خواسته هایتان ممکن است همیشه نتایج مشابه عباس، بهمراه نداشته باشد ولی برای بهبود ازدواجتان لازم است.

ازدواج سالم برای همه سودمند است. بزرگترین هدیه ایست که شما می‌توانید به فرزندانتان بدهید، چه آن بچه‌ها سه ساله باشند یا شصت و سه ساله. آگاهی از اینکه والدین با هم هستند یک احساس واقعی امنیت و ثبات را برای بچه‌ها فراهم می‌کند.

از طرف دیگر، برقراری تعادل بین نقش والدی و همسری کار دشواری است. یکی از بزرگترین اشتباهات قرار دادن بچه‌ها در اولویت است. گرچه ممکن است فکر کنید با این کار به کودکتان کمک می‌کنید ولی این راه مناسبی نیست. در اولویت قرار دادن کودکان، ثبات ازدواج شما را تهدید می‌کند، و هنگامی که ازدواج شما فاقد ثبات باشد کودکانتان در رنج خواهند بود.

هنگامی که ستاره فیلم کلاسیک لورن باکال متوجه شد باردار است، هیجان زده این خبر را به همسرش، هامفری بوگارت اطلاع داد. همسرش با شنیدن این خبر کمی فاصله گرفت و شروع کرد به گریه کردن.

لورن: "چی شده؟ مگه خوشحال نیستی؟"

هامفری: "هم خوشحالم و هم خیلی ناراحت."

لورن: "چرا؟"

هامفری: "چون الان تو یک بچه داری و من هرگز مثل سابق برایت اهمیت نخواهم داشت."

طبیعی است که والدین کودکانشان را دوست داشته باشند، اما هنگامی که بچه‌ها در اولویت مرد یا زن قرار می‌گیرند، همسر نسبت به همسر و فرزندان خود احساس رنجش و سردی می‌کند. اجازه ندهید این اتفاق برای ازدواج شما بیافتد. اگر همسرتان بداند نیازها و خواسته‌های او برای شما حتی از خواسته‌های کودکانتان مهم‌تر است، ازدواجتان محکم‌تر خواهد شد.

حالا قدری تامل کنید و لیستی از تمام روش‌هایی که نشان دهنده این است که همسرتان اولویت اول زندگی شماست، تهیه کنید. خلاق باشید. سپس از همین امروز شروع به پیاده سازی ایده هایتان کنید.

وقتی شما همسرتان را در اولویت اول خود قرار دادید از نتایج آن شگفت زده خواهید شد، شما عشق‌تان را به همسرتان نشان می‌دهید و او با شروع ارتباط آن را به شما برمی گرداند. این جمله قدیمی کاملا درست است: هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر بدست می‌آورید. هنگامی که جریان عشق بین شما قویتر می‌شود، شما جرقه‌ای از شادی و شور و شوق را احساس می‌کنید که می‌تواند به ازدواج شما انرژی دوباره ببخشد، همان چیزی که همیشه در آرزوی آن بوده اید و شاید حتی بیشتر از آن.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱۱۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان