دانلود و خرید کتاب خرد، وابستگی و عشق در درمان تروما سوزان پیس بانیت ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرد، وابستگی و عشق در درمان تروما اثر سوزان پیس بانیت

کتاب خرد، وابستگی و عشق در درمان تروما

معرفی کتاب خرد، وابستگی و عشق در درمان تروما

کتاب خرد، وابستگی و عشق در درمان تروما نوشته سوزان پیس بانیت است که با ترجمه بهزاد شوقی و زهرا جوانی منتشر شده است. کتاب خرد، وابستگی و عشق در درمان تروما به دنبال روشی ماورای رویکرد مبتنی بر شواهد است تا روان درمانی را آسان‌تر کند.

درباره کتاب روشی ماورای رویکرد مبتنی بر شواهد

اگر اکنون در حال خواندن این کتاب هستید یعنی می‌خواهید بیشتر بدانید و بهتر باشید تا به مراجعین آسیب دیده کمک کنید و به متخصصی دانا تبدیل شوید. شاید بلند پرواز و رقابت‌پذیر هستید و آماده‌اید تا نماد خود را در جهان بسازید؛ شاید تنها قلبی دلسوز دارید یا شاید در انجام شیوه‌تان به مشکل خورده‌اید و به جایی رسیده‌اید که می‌دانید می‌توانید تفاوت بزرگی را با اندک تلاشی ایجاد کنید، اما در عین حال نمی‌دانید که آن را چگونه انجام دهید، خصوصاً با مراجعین چالش‌برانگیز. خب آماده شوید که با این‌ها خداحافظی کنید.

این کتاب به شما به عنوان یک روان‌درمان‌گر کمک می‌کند تا بتوانید با مراجعانتان خوب برخورد کنید و آن‌ها با احساس آرامش و امنیت با شما سخن بگویند.

خواندن کتاب خرد، وابستگی و عشق در درمان تروما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام روان‌درمان‌گرانی که به دنبال راه‌های تازه و جدید هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خرد، وابستگی و عشق در درمان تروما

در اوایل دوران نوجوانی‌ام، ویرجینیا ساتیر که یک خانواده درمانگر و مددکار اجتماعی ماهر بود را ملاقات کردم. بسیاری از چیزهایی که گفت را به یاد نمی‌آورم، اما یادم می‌آید که ما گروه کوچکی از افراد در یک اتاق دنج و راحت، همراه با بانویی بودیم که به نظر می‌رسید با هاله‌ای از نور احاطه شده است. همان‌طور که به اطراف اتاق نگاه می‌کرد و صحبت می‌کرد، چشمانش می‌خندید. او در مورد درد و خانواده‌ها و معالجه صحبت می‌کرد. زمانی که با اوقت می‌گذراندم احساس خوبی داشتم؛ حس تازه‌ای از امنیت و راحتی بود و چیزی که من تا آن زمان مرجعی برای آن نداشتم، یعنی خرد . حس می‌کردم در حالی که در آن فضا و با او بودم، همه‌چیز در آن لحظه عالی بود. او استوار، مهربان و اندیشمند به نظر می‌رسید. او طوری در مورد درد صحبت می‌کرد که دردناک نبود. گرچه من صحبت نمی‌کردم، اما حس می‌کردم می‌توانم همه‌چیز را به او بگویم. لحظات بدون آنکه خیالی باشند، جادویی می‌شدند. هوش او خود را عادی و در عین حال، فوق‌العاده نشان می‌داد. او با قضایا یا واژگان پیچیده صحبت نمی‌کرد. ارتباطی که او به سادگی برقرار می‌کرد، فوراً قابل درک بود. بدون آنکه متوجه باشم، تصمیم گرفتم وقتی بزرگ شدم، مانند او باشم، یک درمانگر چیره‌دست.

بسیاری از متخصصین بالینی، هرگز نام ویرجینیا ساتیر را نشنیده‌اند. او یکی از داناترین درمانگرانی است که ظهور کرده، شیوه و تئوری‌های خودش را توسعه داده که در طول زمان یا با ورود افکار جدید، ناپدید شده است. برخی کتاب‌ها در مورد او نوشته‌اند و برخی نه. این درمانگران، ده‌ها نفر را لمس کرده‌اند و هزاران نفر را تحت تأثیر قرار داده‌اند. آنها دست به کارِ ایجاد تغییرات شدند. بسیاری از شیوه‌ها، کاملاً در کنج دنیایشان قرار دارد. شاید، تنها در این خلال، چند درمانگرِ در حال شکوفایی راهنمایی کرده باشند. اگر به اندازه‌ی کافی خوشبخت باشید که یک متخصص بالینی واقعاً دانا را ملاقات کنید، به این آسانی‌ها فراموشش نخواهید کرد. وجود آنها، ذات بهبودی را در خود دارد که کمیت سنجی آن دشوار است. وجودشان، شما را متحول می‌کند. زمانی که با چنین شخصی ملاقات می‌کنیم که از مرزهای معمول کلمات مشاور، متخصص بالینی و درمانگر فراتر می‌رود، دوست داریم مانند آنها باشیم. تماشای کار آنها احتمالاً مانند تماشای کار یک شعبده‌باز ماهر است و تنها به جای درآوردن خرگوش از کلاه، آنها با مهارت عالی مردم را از بدبختی و ناامیدی بیرون می‌کشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان