دانلود و خرید کتاب تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی پارسا علی جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی اثر پارسا علی جعفری

کتاب تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی

معرفی کتاب تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی

کتاب الکترونیکی «تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی» نوشتهٔ پارسا علی جعفری و حانیه اسدکی با ویراستاری فاطمه علی جعفری در انتشارات حکمت و عرفان چاپ شده است. تجارت الکترونیک و کسب‌و‌کارهای اینترنتی فعالیت‌های گوناگونی از قبیل مبادلهٔ الکترونیک کالاها و خدمات، تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الکترونیک وجوه، مبادلهٔ الکترونیک سهام، بارنامه‌های الکترونیک، طرح‌های تجاری، طراحی و مهندسی مشترک، بازاریابی مستقیم و خدمات بعد از فروش را در‌بر می‌گیرد.

درباره کتاب تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی

تجارت الکترونیک نوعی از تجارت است که مبتنی بر پردازش و انتقال الکترونیکی داده‌ها شامل متن، صدا و تصویر است. یکی از مهم‌ترین اهداف تجارت الکترونیک و کسب‌و‌کارهای اینترنتی سهولت و سرعت ارائهٔ آن چیزی است که کاربر در یک تجارت الکترونیک نیازمند است. گرچه کسب‌و‌کارهای اینترنتی نوپا هستند و بیش از چند دهه از آغاز آن‌ها نمی‌گذرد، با سرعت زیادی در حال توسعه هستند. این کتاب به‌عنوان کتابی مرجع از تاریخچه، تعاریف، سیر تحول، ابعاد، ابزار، نمادها، قوانین، مقررات، اصول حقوقی، اقدامات حمایتی، جرایم، مجوزها، تکالیف مالیاتی، روش‌ها و زیرساخت‌های این تجارت نوپا می‌گوید و مخاطب را با زوایا، مزایا، محاسن، قوانین و مقررات این تجارت جهانی و رو‌به‌توسعه آشنا می‌کند.

کتاب تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع کسب‌وکار، مدیریت و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی

«امروزه با رشد فناوری اطلاعات و افزایش حجم مبادلات تجاری بین دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ و همچنین افزایش تجارت و کسب و کار در بین جوامع انسانی، استفاده از روش‌های قدیمی مبادله و تجارت کارایی خود را از دست داده است. جوامع ماشینی، انسان را به مهار خویش درآورده و طبیعی است که این سیطره در دنیای به هم پیوسته امروز تأثیر بگذارد. منظور از تجارت الکترونیک۵ انجام تمام فعالیت‌های تجاری اعم از فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه‌ای و اینترنت است. در نگاهی جامع‌تر و از منظر خود مفهوم تجارت، تجارت الکترونیکی نه تنها مواردی را در بر می‌گیرد که در آن از «تبادل الکترونیکی داده» استفاده شده، بلکه فناوری‌های قدیمی‌تر همچون تلکس و تله‌کپی را هم شامل می‌شود. چرا که تجارت و تبادل اطلاعات و معامله در هر بستری در مفهوم تجارت است و اشاره به تجارت الکترونیکی صرفاً اشاره مستقیم به روش و بستر تبادل اطلاعات و انجام معامله دارد. تجارت الکترونیک باعث گسترش فناوری‌هایی مانند تجارت همراه، انتقال وجوه الکترونیکی، مدیریت زنجیره تأمین، بازاریابی اینترنتی، پردازش معاملات آنلاین، تبادل الکترونیکی داده (EDI)، نرم‌افزارهای مدیریت موجودی و سیستم‌های جمع‌آوری خودکار داده شده است. تجارت الکترونیک در واقع شامل تمام روش‌هایی است که مدیریت و اجرای یک عمل به واسطه حضور غیر مستقیم افراد انجام می‌گیرد.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی OECD۶ تجارت الکترونیکی را بدین‌صورت تعریف می‌کند: تجارت الکترونیکی مبادله الکترونیکی است که خرید یا فروش کالاها و خدمات بین شرکت‌ها، افراد، دولت‌ها و سایر بخش‌های عمومی و خصوصی را شامل می‌شود و از طریق شبکه‌های رایانه‌ای هدایت می‌شود. به عقیده برخی محققان، تجارت الکترونیکی عبارت است از فناوری، پردازش و عملیاتی که در زمان مبادلات تجاری به صورت خودکار در شبکه‌ها و با استفاده از اطلاعات صورت می‌گیرد. هیراتسو، تجارت الکترونیکی را فناوری پردازش و مجموعه فعالیت‌هایی می‌داند که در زمان مبادلات تجاری به صورت خودکار در شبکه‌ها و از طریق فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۲۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان