دانلود و خرید کتاب در خانه ثروتمند شوید پارسا علی جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در خانه ثروتمند شوید اثر پارسا علی جعفری

کتاب در خانه ثروتمند شوید

معرفی کتاب در خانه ثروتمند شوید

کتاب در خانه ثروتمند شوید نوشتهٔ پارسا علی جعفری و فاطمه علی جعفری و ویراستهٔ حانیه اسدکی است. انتشارات حکمت و عرفان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب در خانه ثروتمند شوید

کتاب در خانه ثروتمند شوید درمورد سواد مالی و کسب درآمد از طریق اینترنت و پیام‌رسان‌ها سخن گفته است. عنوان برخی از بخش‌های این کتاب عبارت است از «تجارت الکترونیکی در برابر تجارت سنتی»، «معایب و مزایای تجارت الکترونیکی»، «رشد اقتصادی و چرخه‌های تجاری»، «تبلیغ کسب و کارهای اینترنتی» و «کلاهبرداری‌های رایج در کسب و کار اینترنتی». گفته شده است که در یک تعریف ساده، اقتصاد مطالعهٔ نحوهٔ استفادهٔ جامعه از منابع محدود خود است که بازیگران مختلفی از جمله تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و دولت در آن به‌دنبال منافع خود هستند. نویسنده گفته است که اقتصاد، علم تخصیص بهینهٔ منابع محدود به نیازهای نامحدود و مطالعهٔ رفتار انسان‌ها در این فضا است و در دو حوزهٔ کلی اقتصاد خرد یعنی نظریات مربوط به مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اقتصاد کلان یعنی متغیرهای کلان اقتصاد مانند تورم، بیکاری، تولید ملی، رشد اقتصاد و... مطالعه می‌شود. این کتاب، اقتصاد خرد را با استفاده از منابع مختلف و معتبر موجود، به‌منظور ارائهٔ ایده‌های ناب و نو در ایجاد کسب‌وکار و درآمد اینترنتی ارائه داده است.

خواندن کتاب در خانه ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کسب ثروت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در خانه ثروتمند شوید

«امروزه حدود یک میلیارد نفر در سطح دنیا از اینترنت استفاده می‌کنند و ۶۹ درصد از این جمعیت، در طول ۹۰ روز، دست کم یک خرید از اینترنت داشته‌اند.

نباید این مسئله را فراموش کرد که یک وب‌سایت اینترنتی، تنها برای فروش محصول یا خدمات به کار نمی‌رود، بلکه می‌تواند نقش‌ها و کارکردهای مختلفی داشته باشد.

شاید برای بعضی از افرادی که کسب و کار سنتی دارند، سؤال پیش بیاید که چرا باید به سمت کسب و کار اینترنتی رفت؟ مشتریان ممکن است ترجیح دهند به جای مراجعه حضوری به فروشگاه شما برای اطلاع از محصولات و خدمات، به وب‌سایت مراجعه کنند. آن‌ها همچنین انتظار دارند که آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی‌تان را بر روی کارت و گزینه‌های تبلیغاتی ثبت کنید. دنیا به سمت مجازی شدن پیش می‌رود و تنها دلیلی که به بقای فروش و کسب درآمد کمک می‌کند همین کسب و کارهای اینترنتی هستند. پس برای اینکه در تجارت و فروش زنده بمانیم باید ما هم باید با این دنیای مجازی ارتباط برقرار کنیم.

بیشتر افرادی که در دنیای واقعی کسب و کار خود را دارند می‌گویند ما راحتیم و درآمد خود را کسب می‌کنیم، با این حال چه نیازی است که کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟ ما دلایل محکمی را برایتان به صورت موردی در اینجا می‌آوریم تا قانع شوید. در زمان برنامه‌ریزی برای کسب و کار و تجارت آنلاین خود باید به موارد زیر دقت داشته باشید:

- تحقیق درباره رقبای خود و سایر مشاغل که از ابزارهای آنلاین استفاده می‌کنند.

- مشخص کنید که چه جنبه‌هایی از تجارت و کسب و کار آنلاین به نفع تجارت شما خواهد بود.

- سرمایه‌تان را مشخص کنید و به همان اندازه برای راه‌اندازی تجارت آنلاین هزینه کنید.

- آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به فعالیت‌های کسب و کار اینترنتی.

- بررسی کنید چه نرم‌افزاری و چه نوع تجهیزات رایانه‌ای برای اجرا کارتان نیاز دارید.

- بررسی نیازهای خود و کارمندان تجارت و کسب و کار آنلاین.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

حجم

۲۴۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان