دانلود و خرید کتاب بله یا خیر اسپنسر جانسون ترجمه شهلا وکیل زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بله یا خیر اثر اسپنسر جانسون

کتاب بله یا خیر

معرفی کتاب بله یا خیر

کتاب بله یا خیر؛ یک داستان نوشتهٔ اسپنسر جانسون و ترجمهٔ شهلا وکیل زاده است و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است. این کتابْ راهنمایی برای بهتر تصمیم‌گرفتن است.

درباره کتاب بله یا خیر

اسپنسر جانسون در کتاب بله یا خیر سعی می‌کند با شرح چند داستان، به خوانندگان بیاموزد چطور بهتر تصمیم بگیرند و بله یا خیر بگویند. راهکارهایی که او ارائه می‌دهد می‌تواند در شرایطی مشابه به خوانندگان یاری برساند.

خواندن کتاب بله یا خیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بله یا خیر

«بعد از ظهر روز جمعه فرانک جوان را به یکی از قوی ترین اعضای گروه به نام هیرو تاناکا۵ معرفی کرد. این مرد موفق صاحب یک شرکت در توکیو ژاپن بود.

زمانی که هر سه نفر از یک صخره سنگی بالا می رفتند فرانک به هیرو گفت جوان قسمت اول سوال عملی را از خودش پرسیده است.

جوان پرسید: " اگر من هر سه قسمت سوال اول به همراه سوال دوم را از خودم بپرسم آیا روند تصمیم گیری کند تر نخواهد بود؟ "

فرانک لبخند زد. سپس برای هیرو و مرد جوان دست تکان داد و به آرامی از آنها جدا شد تا بقیه راه را به تنهایی سپری کند.

هیرو لباس تنگ خاکی رنگی پوشیده بود و به آرامی و با دقت زیاد صحبت می کرد. " درست است اما ما در ژاپن ضرب المثلی داریم که می گوید هر چه آهسته تر راه بروی زودتر می رسی. "

هیرو خندید و اضافه کرد: " معادل به روز ضرب المثل این جمله است که تصمیم گیری بهتر نسبت به تصحیح یک تصمیم اشتباه زمان کمتری نیاز دارد. "

جوان به یاد آورد تجربه امروز صبح او دقیقا مطابق با همین ضرب المثل بود و متوجه شد برای تصمیم گیری درست به مدت زمان مشخصی هم نیاز هست.

هیرو پرسید: " آماده ای که سراغ بخش دوم سوال عملی برویم؟ "

جوان لبخند زد و گفت: " انتخاب های من چیست؟ "

هیرو گفت: " یکی از انتخاب هایت درک این حقیقت است که انتخاب داری. گاهی ممکن است دو یا سه انتخاب داشته باشی اما از وجود آنها آگاهی نداشته باشی. وقتی می گویی من چاره دیگر نداشتم به خودت بخند و مطمئن باش که چند انتخاب دیگر داری.

" در ضمیر ناخودآگاهمان فکر می کنیم انتخابی نداریم. این اتفاق خیلی به ندرت می افتد اما در نهایت به خاطر ترسمان فکر می کنیم حق انتخاب دیگری برایمان باقی نمانده است.»

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان