دانلود و خرید کتاب تسلط بر سرنوشت کریستین دی. لارسون ترجمه شهروز آرزومند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تسلط بر سرنوشت اثر کریستین دی. لارسون

کتاب تسلط بر سرنوشت

معرفی کتاب تسلط بر سرنوشت

کتاب تسلط بر سرنوشت نوشتهٔ کریستین دی. لارسون و ترجمهٔ شهروز آرزومند و زهرا راد است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راه‌های رسیدن به خود برتر، ابزار فردیت، سرنوشت‌سازی، واقعی‌ساختن ایده‌آل، دستیابی به موفقیت و پرورش شخصیت از طریق تفکر برتر؛ راهنمای دوازده‌بخشی پیشرفته است.

درباره کریستین دی. لارسون

کریستین دی. لارسون، نویسنده، سخنران و معلم متافیزیک و اندیشه بود که در ایالات‌متحده امریکا زاده شد و اصالتی نروژی داشت. کتاب‌های بسیاری از او به جا مانده که اکنون بعد از گذشت بیش از ۱۰۰ سال هنوز چاپ می‌شود و طرفداران فراوانی دارد.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب تسلط بر سرنوشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تسلط بر سرنوشت

«به‌قدری قوی و قدرتمند باشید که هیچ‌کس و هیچ‌چیز قادر به برهم‌زدن آرامشتان نباشد. به هر کس که می‌رسید، از شادکامی و سلامتی، آرامش و سعادت سخن بگویید. به جنبۀ خوشایند هر چیز نگاه کنید. فقط به بهترین‌ها فکر کنید، فقط به خاطر بهترین‌ها کار کنید و فقط در انتظار بهترین‌ها باشید. با دیدن و شنیدن موفقیت دیگران به همان اندازه شاد و خوشحال باشید که از موفقیت خود شاد و مسرور می‌شوید. اشتباهات گذشته‌تان را فراموش کنید و با عزم راسخ به سوی دستاوردهای عظیم آینده بروید. به هر کس که می‌رسید، لبخند بزنید. برای اصلاح خود به‌قدری وقت صرف کنید که وقتی برای انتقاد از دیگران نداشته باشید. در مقابل ترس و دلهره همچون کوه باشید.»

نظرات کاربران

کاربر 3539451
۱۴۰۳/۰۳/۱۹

واقعا کتاب جالبی و یاد میده چطور نیروهایی که به سمت ما میاد رو به نفع خودمون هدایتشون کنیم

Ali Reza
۱۴۰۳/۰۳/۲۸

بسیار ترجمه روان و خوبی داره بشدت توصیه میکنم

کاربر 7227659
۱۴۰۳/۰۳/۲۷

کتاب خیلی خوبی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۶۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۶۰۰
تومان